Dnes jsem zjisil že moje TDM má místo H4 starý asymetrický žárovky v pouzdru R2.
Chtěl jsem tam dát původně 80 nebo 100W H4 ale zdá se asi smůla
Tak jsem popídil net a našel firmu http://e1cartronic.cz/ která má v nabídce i tyhle atypy
tady je ceník: http://e1cartronic.cz/ceniky/klax/src/klax_cenik.pdf
Pro tuhle patici existuje náhrada HR 2.
přemýšlím nad xenonama, dělaly se vůbec 3VD s parabolama pro H4?
I podle mikrofiše z partsdepot to vypadá že to byly jen R2
Nevím jak je to u 3VD,ale u mé 4TX je klasická 1x H1 a 1x H3.Podle patice jsem koupil výbojky,přecvakal konektory,umístil trafa a teď to svítí jak ve dne. :-)
3VD má 2xR2 což je asymetrická H4. Normálně by měly svítit při tlumených pravá parabola a u dálkových obě.
Takže u jedný žárovky se používá jen jedno vlákno. Já jsem připojil i to druhý, takže mě to svítí vždy oběma parabolama.
Ale zaráží mě ta patice R2, to je celkem prahistorik
ale podle partsdepot to vypadá že je to tak OK.
Takže schánim info jestli se vůbec 3VD vyráběla s H4
Také přemýšlím nad výbojkou u TDM 900.Jak je to s policii a STK, mají s tím nějaký problém?
Když natrefíš na vola tak budeš mít vždycky problém Já mám Xenony 2 sezóny a žádný problém.
U nás su nato zameraný a berú techničáky a riadna pokuta
a jak je to u cizinců. Třeba u nás, mají vůbec právo zabavit mě techničák?
Jelikož mám polovinu rodiny u policie, tak vám k tomuto můžu něco napsat.
Od našeho vstupu do Schengenského prostoru a samozřejmě vstupu do Evropské Unie se jakýkoliv přestupek, to se týká i technického stavu motorového vozidla ( do tohoto označení spadá i motocykl ) posuzuje podle státu, ve kterém platí silniční zákon tohoto státu a jakýkoli občan Evropské Unie je povinen tento zákon dodržovat a za které mu při jeho nedodržení hrozí sankce dané zákonem tohoto státu.
P.S. Takže Begy pro tebe i na Slovensku ti můžou sebrat techničák.
žárovky by byly na obědnávku. Tady je zašlou až domů: http://www.auto77.cz/