zdravím chlapci! asi před 3 tejdnama jsem jel domů a najednou mi zhasli budíky (spadli rafičky) a zhasnul čitač Km zas to naskočilo a takle se to opakovalo! Zistil sem že to padá když dám blinkr nebo přepnu na dálkový nebo jen tak samo od sebe když stojím a nic nedělám! tak sem se stavil v servisu ty to 3 tejdny štelovali ale vyrvali z toho akorát alarm a že je to dobrý! když sem to dnes přivez domů vypadalo to že v pohodě a jak sem zapnul výstražný zas to spadlo! nevíte někdo co s tim?
nepravidelný závady jsou zábava
podle toho co píšeš tak to padá při zvýšeném odběru proudu? Motor na to nereaguje?
no jak jsem někomu(teda prej každámu a několikrát :-) ) říkal na sraze že jsem měl také problémy s vystražnýma a vyřešila to opravdu blbost a to vyměna žárovek v zadním nosiči kde dávají 21w a TDM má jen 10w a šlape všechno jak má,takže to může bejt podobná blbost.
Mě se stalo něco podobného, když jsem jel ze srazu. K tomu mi šla motka ještě na jeden válec. Vypnul jsem motor a zase nastartoval. Pak šlo už vše v pořádku. Asi budu mít závadu ve spínací skříňce, což mi potvrdil i můj mechanik. U yamah to prý je častá závada.
servis je to DOLAMOTO Přelouč-Štěpánov seřízení ventilů= 4týdny 1800Kč, po vrácení začala zlobit el. tak sem to tam dal znova= 3týdny 1560Kč doma sem pustil výstražný a závada bezmizela!!!
Ovládačku sem čistil veškerý spoje jsou vystříkaný kontaktolem nabil sem baterku ale nic! asi dojde na izolačku! (
motor běžel uplně v pohodě!
budíky mám prý v pořádku dneska mi je proměřil jeden chlapík co se tím zabývá! a ptal se mě jestli nemám spíš načatej kabel někde před budíkama! Neví te někdo kde je nějaký čidlo na otáčky motoru a jestli to nemá někde něco společnýho s rycloměrem???
Mi tohle jednou taky zlobilo.Na jaře první výjezd.Tak jsem povytahoval pojistky,všechny kontakty pod sedlem,prostříkal to sprayem na kontakty,ale hlavně kartáčem očistil kostřící kabel a dotáhnul.od té doby pohodička
to bylo první co jsem dělal! už mám natahaný i noví kabely a furt nevím kolik jezdím! nemá někdo budíky na půjčení? potřeboval bych zkusit jestli to opravdu není v budíkách! sem zž zoufalej! přemejšlel sem už i o tachometru na kolo ale po vystřízlivění sem to zavrh! (
horáááá! problém odstraněn!!!!
no to jsme rádi že to víme a hlavně že je pro nás poučení čím to bylo
:-) hmmm mi to dělal ten hloupý snímač v přením kole. prostě praskl. Tachoš ukazoval a pak spadl. A tak dokola.
Já vlastně nevím čím to přesně bylo udělal jsem toho víc! Vyndal jsem baterku a ocelákem přejel všechny spoje, vyměnil šroubky a všechno pořádně dotáhnul. Podle Liborovi rady jsem vyměnil všechny pojistky i když vypadali dobře! Pak jsem úzkýma kleštěma pomačkal veškerý ty packy ve spojích a nakonec jsem smirkovým papírem obrousil všechny ty packy co trčej z řídící jednotky a z dalších podobných krabiček. no a pak to začalo fungovat!
Tak hlavní je výsledek.. Říkal jsem ti, že jsou to povětšinou nějaké kraviny, ale umí dost potrápit. Super že už ti to faká, moc ti to přeju
Za tu kravinu jsem dal přes 4000 za opraváře a nejel na hodně vyjížděk a ................!
Když to padá, tak to přilep , nejuniverzálnější je izolepa (telepáska ) Přijde mi, že ti to něco zkratuje a pokud dáváš motorku stále do stejného servisu co jsi ji nechal štelovat, tak je na čase ho změnit! Dlouhé dodací lhůty a žádný výsledek, fakt super reklama.. Dej sem jejich firmu, ať víme kam motorky nemáme dávat
Když jsem dělal škůdky, vždycky jsem měl po ruce jiný náhradní díl. Jedna přístrojovka mě taky blbla, dal jsem jinou a bylo po problému. Pokud máš možnost s někým ji zkusit vyměnit, tak to udělej, ale dej svojí na jeho motorku, bo jestli je nějaká chyba ve tvé elektrice v moto, tak aby jsi mu ji ještě taky nepokazil.. Jinak nevím, nejsem elektrikář. Ale ještě bych 100% rozdělal přepínaš blikačů a světel, určitě mu neublížíš, když ho pořádně vyčistíš a prostříkneš nějakým kontaktolem. Třeba je to jen nějaká kravinka, kterou i "super" servis přehlédl.
Určitě sem pak napiš výsledek tvého zkoumání, na něco určitě přijdeme
vůdce MOTO DEBILS