Ahoj, moc peknej a prehlednej web, sem rad ze sem na nej narazil. Ted k veci: tdmko prestalo dobijet-teda dobiji ale asi 12.6. Coz je prej malo...na provoz(svetla atd) to staci ale starterem pak baterie neotoci a porad roztlacovat se mi to nechce. Stalo se mi to uz asi pred mesicem, kdy sem prijel po cca 200km a 10 minut na to bat vybita- po dvou dnech ale sama zacla dobijet... az ted je to na ho... uz to trva 4dny a vypada to ze se nechyti uz... v elektrice se absolutne nevyznam, mohl by nekdo poradit co a kde mam zkontrolovat? Podle meho nazoru muze byt spatny jen nekde nejaky kontakt, kdyz to slo pak ne pak jo a ted zas ne... diky moc za rady
Tak sem byl vcera v tom ignitech. Chlapci jsou fakt sikovny a velice ochotny.... Je to v Prelouci. Byl to regulator dobijeni, takze ti diky za radu.
tušil jsem to
taknějak pozoruju, že se s nima poslední dobou rozthnul pytel.
tak jsem zjistil že i mě se zřejmě děje nějaká neplecha s dobíjením.
Můžete mě někdo změřit kolik vám to dobíjí při volnoběhu? (cca 1000-1100 ot)
Podle mého měřidla volnoběh 14,1 14,2.Když zapnu světla a jedu 13,5 13,6.
aha tak mě fakt asi zlobí regulátor.
Na volnoběh mě to dává kolem 13V. Nepozoroval jsem žádný problém než jsem namontorval LED přídavný světla. Ty mě na volnoběh blikaj jako stroboskop
U žárovek se to neprojevuje (ty mají velké spoždění na reakci na procházející proud)
tak záhada hlavolamu vyřešena. Mám načatou spínačku.
Před spínačkou mám cca 12V za ní na světelným okruhu kolem 9,5V (při vypnutým motoru). Když jsem tu spínačku proklemoval kouskem drátu byl klid.
Takže jí asi obejdu relátkem, protože abych vyndal šavle a rozebral brejle abych mohl odvrtat ty trhací šrouby co držej spínačku se mě teda nechce
asi bych začal kontrolou konektoru u regulátoru. Ten by měl být snad někde pod nádrží.
To by ti řekl asi přesně MILDA, ten už ho měnil.
Pokud bude konektor OK a nebude to stále dobíjet na cca 14,7V je v háji regulátor.
Nový seženeš na: http://www.ignitech.cz/czech/rch25z/rch25z.htm co jsem zatím slyšel tak je kvalitnější než origo. Origo má malý chladič a rychle se přehřeje - odejde.
jinak nějaký info je ještě tady: http://www-tdm.cz/TDM/forum/technika/elektrika/vykon-alternatoru