Yamaha TDM850

Malý popis mých ůprav,a dotáhnutí TéměřDokonaléMotorky k Tutově.
Motor-K&N filtr,laďáky LeoVince,přetryskováno Dynojet stage 1.
Elektro-Vyhřívané hefty,natažené brzd.světlo do kufru+zásuvka 12v. Původní žárovky vyhozeny a nahrazeny xenonama (a z noci se stal den )
Cestování- 1xplast.kufr Nayka 45l + 2xdělané boční hliníkové kufry 30l,karbonový držák tankvaku(25l).Vyšší pexi,kryty páček,širší řidítka s hrazdou.
Vzhled-Leštěné ráfky,Zlatý DID řetěz,čiré sklíčka blinkrů.

Obrázek uživatele Driver toys

Laďáky

Přečetl jsem si tvoje úpravy na TDM. Řidítka s hrazdou (no spíš hlavně širší řidítka) můžu jen doporučit - mašina se o mnoho líp vede , taky vyhození "kamen" na výfuku a dání laděného-ných, to zesejc pomohlo krouťáku a neublížilo spotřebě , ale právě ty tvoje mě dost zajímají - jak si tam dostal dva? Vím že na 850 nabízí Leo jen jeden... ! Zato na 900 mají oba..
Koupil sem si koncovky Škorpiony, ale nemám svody.. Pokud si to vyřešil nějakým způsobem co se dá poradit ostatním a běžně sehnat, tak se prosím o něj poděl..

-

vůdce MOTO DEBILS

Bohužel domácí

Bohužel domácí výroba,nerezová trubka+kolínka a 2dny v garáži a řezání a svařování a broušení a ........

-

Lepší ztratit vteřinu v životě,než život ve vteřině.