TDM FORUM TDM FORUM
15-01-2021, 21:37:48 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 2 3 [4] 5 6 7   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Dobíjeni  (Přečteno 16841 krát)
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #45 kdy: 04-11-2014, 19:46:37 »

supr Chápu tě
Takže klidně se dá při nejhorším koupit ten na 4Tx a propoj kterej tam bude chybět prostě udělat. Bych chtěl vidět vnitřní zapojení obou těch čtveratých - ten kabel tam dali aby se nedali mezi sebou zaměnit schválně ale proč?

Je mnoho dobrých důvodů,ale asi nejvetší je technologickej pokrok,zlepšení chlazení,lepší usměrnění a snížení oscilace kvůli palubní elektronice. A kabel třeba kvůli lepší dostupnosti,nebo kvůli umístění.A jestli chceš nějaký schéma,tak je to  třífázový zkratový polovodičový regulátor s usměrňovačem
Zaznamenáno
Kolombová
Děd vševěd
*****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Příspěvků: 227


« Odpověď #46 kdy: 04-11-2014, 20:20:49 »

Jo díky tak už je mi to konečně jasný  supr super
Zaznamenáno
machyn
Větší znalec
***

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM 900
Jméno: Pavel Macháček
Bydliště: Přílepy 146
SPONZOR:
Příspěvků: 110


« Odpověď #47 kdy: 04-11-2014, 20:23:22 »

Zkus zavolat Jiřímu Greh 603 534 722.
http://zivnostensky-rejstrik.cz/jiri-grech-63456109/
Mě vyhořelé dynamo opravoval, zatím dobré.
Zaznamenáno
Kolombová
Děd vševěd
*****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Příspěvků: 227


« Odpověď #48 kdy: 21-02-2015, 19:50:20 »

Nakonec jsem koupil regulátor úplně jinej z jiné motorky a za úplně jiný peníz a upravil jej a nemá to chybu  supr

Za pár týdnů vyjedu a bude fáze testování (životnosti) ale bude to dobrý - ten číňan se dušoval že lepší chlazení a součástky než původní  laugh
Když by to chtěl někdo vyřešit do 300Kč jako já tak pisněte


* DSCN4312.JPG (214.66 KB, 1000x750 - prohlédnuto 135 krát.)

* DSCN4313.JPG (218.56 KB, 1000x750 - prohlédnuto 139 krát.)
Zaznamenáno
Kolombová
Děd vševěd
*****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Příspěvků: 227


« Odpověď #49 kdy: 25-03-2015, 12:53:28 »

Na tu přestavbu už mám letos najeto více než 900Km a není žádnej problém i s horší baterkou a zapnutým vyhříváním ruček, navigací.  

Když je člověk nemocnej a nudí se, tak dělá různý hovadiny. Třeba stříhá videa při pokusu o levnou náhradu regulátoru.

https://www.youtube.com/watch?v=U1jtHMJ7wVs

Nebyl nasazenej výfuk takže jsem u pokusu málem ohluchl  cvok
Zaznamenáno
gusto
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Augustin LONC
Bydliště: ZILINA
Příspěvků: 16


« Odpověď #50 kdy: 30-01-2016, 13:30:05 »

Ahojte hladam informaciu dobija mi 13,8-14,1 volnobech ked pridavam otacky
klesne dobijanie na 13,2 co je malo meral som alternator na fazach vsade od 14-60 V
podla otacok takze je dobry , mozem mat vadny regler ?
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1389



« Odpověď #51 kdy: 30-01-2016, 14:31:22 »

I na ten volnoběh je to málo.Má se to držet na 14.5V pořád.
Máš dobré kostry a všechny kontakty čisté?
Pak regler.
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
gusto
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Augustin LONC
Bydliště: ZILINA
Příspěvků: 16


« Odpověď #52 kdy: 30-01-2016, 16:33:42 »

Zajtra pozriem to ukostrenie hadam najdem vsetky , dneska som akurat skusal premeravat ten altik a ten ako
som pisal dava dost takze je ok ale zase si myslim keby to bol regler
tak bud dava vela alebo malo bez ohladu otacok ale nwviem
to isto
Zaznamenáno
jenik
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: XTZ750
Jméno: Jenik
Příspěvků: 29


« Odpověď #53 kdy: 01-03-2016, 08:10:09 »

Nevite nekdo jestli je zamenitelny stator mezi 3VD * 4TX * 5PS?

Diky
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #54 kdy: 18-05-2016, 15:45:30 »

Tak, ozivim toto tema. Posledni dobou musim casto dobijet baterku a tento vikend uz to doslo tak daleko, ze jsem neujel ani 300km, aniz bych musel roztlacovat.
Takze jsem se dal do cmuchani a nasel jsem tyto 2 navody, jak promerit a zjistit zavadu v dobijeni:
http://www.previjeni-regulatory.cz/navod-pro-mereni-alternatoru/
http://motoride.sk/c/418/testovaci-diagram-kontroly-dobijania-motocyklovych-baterii.html

Blby je, ze musite mit OPRAVDU UPLNE NABITOU baterii pred tim, nez zacnete merit. Jinak to nebude fungovat. Sam jsem zezacatku trnul, ze je v haji alternator, protoze na vybity baterce neslo napeti pres 13V za behu motoru i bez zapnutych svetel a na nizky otacky. Nastesti jsem to zkusil dat na nabijecku a ani pak tam nebylo pres 13V.

Mezitim jsem rozpojil vsechny konektory a prostrikl je Kontaktolem.
Podle navodu jsem zmeril na konektoru z alternatoru faze proti sobe - vsechny mely 0,7 ohmu a proti kostre nekonecnej odpor, takze altik vypada dobre  supr
Takze, baterka nabita, ukazuje 12,9V a hura na mereni. Prvni pozitivni informace byla, ze na volnobeh jsem nameril 14,4V ale pri otackach nad 2000 to padalo ke 13ti voltum. Se zapnutyma svetlama do 2 tisic otacek stale nejakych 13.6V, ale nad 2 tisice uz jen 12,8V. Tim padem si mysilm, ze je to jasny. Je v haji regulator - nejakej blb uz ho totiz menil a nenapadlo ho nic lepsiho, nez nastavit kabely uprostred nejakou cokoladou zatavenou v pasce. Za behu motoru jsem na kabelech a tom spojeni neudrzel ruku, jak byly horky!

Poznatky:
- s novou nebo dobrou baterkou se problem projevi pozdeji, ale baterka tim jde postupne do haje (mam koupenou novou, ale nema cenu ji tam davat, dokud neni v poradku dobijeni)
- pokud merite stridavy NAPETI na vystupu z alternatoru, vetsina levnych digitalnich voltmetru je nastavena na 50Hz, takze to bude ukazovat nesmysl (v mym pripade 7V), ackoliv by to melo byt 2-5x tolik.

A ted hlavni otazka - kde koupit NOVEJ regulator na 3VD (ten s tim dlouhym kabelem)?
antoniogt, muzu te kontaktova?
Zaznamenáno
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #55 kdy: 18-05-2016, 20:42:12 »

Já tam mám regulátor od VAPE. Zítra bych z něj něco zkusil opsat jestli nějáký označní najdu :-)
Zaznamenáno
Pekelný dědek
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 15
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: René Havlík
SPONZOR:
Příspěvků: 312



« Odpověď #56 kdy: 18-05-2016, 21:07:49 »

Regulátor s kabelem ještě je na prodej.Pokud dojedeš na sraz můžu ti ho vzít.


* Reg.jpg (48.13 KB, 800x450 - prohlédnuto 101 krát.)
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #57 kdy: 19-05-2016, 09:30:40 »

Pekelný dědek> Diky za nabidku, poslu ti soukromou zpravu.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #58 kdy: 25-05-2016, 06:50:43 »

Tak novej (pouzitej od dedka) regulator je na miste, nova baterka Exide v motorce a co myslite? Furt to spatne dobiji  flam
Nastesti me jeste napadlo zmerit co leze primo z regulatoru a k mymu prekvapeni z nej jde konstantnich (beze zmeny pri otackach nebo svetlech) 14.2V. Ale na baterce namerim maximalne 13.9V nebo jen 12.8V se zapnutyma svetlama. Konzultoval jsem to po telefonu s brachou - elektrotechnikem. Prej mam nekde problem s prechodakem ve svorce nebo ukostrenim. Ach jo, to znamena rozebrat celou elektriku a projit vsechny kontakty Angry
Pekelný dědek> tvuj regulator evidentne funguje, posli mi prosim do PM to cislo uctu. Diky!
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2023




WWW
« Odpověď #59 kdy: 25-05-2016, 06:55:18 »

doufám že jsi neměřil napětí na vinutí při zapojeném regulátoru  Grin ... jinak 14,2 na vinutí je celkem dost nesmysl. Při odpojeném regulátoru tam klidně dostaneš napětí v desítkách voltů

PS: většina motorek nemá žádný alternátor jak jsi psal kousek výš. Má jen obyč 3x vinutí které generuje střídavé napětí v řádu desítek voltů a pak ZKRATOVÝ regulátor napětí.
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Stran: 1 2 3 [4] 5 6 7   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML