TDM FORUM TDM FORUM
12-11-2024, 05:52:18 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 [2] 3 4 ... 6   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: 15 či 16 řetězové kolečko na 900  (Přečteno 14571 krát)
kralik
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Marek Šantavý
Bydliště: Skalica
Příspěvků: 228



« Odpověď #15 kdy: 09-07-2012, 14:10:10 »

Romane..ja mam sice 4TX, ale nedavno som vymenil sadu z 16-42 na 16-44 a je to prijemna zmena. ot. na 5tku stupli asi o 200-300 za min. ale s motorkou sa jazdi lepsie, motor je zivsi, ja rad jazdim hlavne cesty co najviac zakrutene a popripade kopcovite, takze parada. a je pravda, ze aj v meste sa ten motor troska skludnil, nie je uz taky uskakany.
este som sa aj bal, ci to nebude velky skok, ale nie je, je to pohoda.
takze za mna osobne +
Zaznamenáno

Good luck or bad luck, who knows? :-)
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1683



« Odpověď #16 kdy: 09-07-2012, 14:21:46 »

Tak větší rozeta 44 zubů stojí 850,- a termín dodání 3týdny a 15 zubové kolečko 440,- a termín dodání do týdne, takže je asi rozhodnuto.
Zkusím to menší kolečko.  Smiley
Zaznamenáno
kralik
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Marek Šantavý
Bydliště: Skalica
Příspěvků: 228



« Odpověď #17 kdy: 09-07-2012, 14:30:07 »

daj potom vediet, ako ti to jazdi.

tiez by ma zaujimalo, aky velky rozdiel spravi tato vec, aky je rozdiel pri zmene sekundaru a rozety. teda pocitovo.
Zaznamenáno

Good luck or bad luck, who knows? :-)
Pigi
Kořen
Velký znalec
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Boreš
Bydliště: Bělomlýnská 25a Praha Čakovice
SPONZOR:
Příspěvků: 133



« Odpověď #18 kdy: 09-07-2012, 16:38:14 »

Taky jsem zvědavej na to jak to budeš hodnotit,pořád mi to leží v hlavě jestli jo nebo ne , Romane hod sem potom odkaz odkud to kupuješ nebo kde se to dá objednat,taky mě to škubání rozčiluje dík
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #19 kdy: 09-07-2012, 17:39:26 »

skus se podívat do Elitu, dost rozšířili program a prakticky vše mají skladem

třeba přední kolečka
16z - http://elitecat.cz/ArticleDetails.aspx?PartDetailID=MO+102-567-16&REFPAGE=ArticleBrowser&TT=ftx
15z - http://elitecat.cz/ArticleBrowser.aspx?TT=ftx&SearchPtn=MO+102-567-15

rozeta:
http://elitecat.cz/ArticleBrowser.aspx?TT=ftx&SearchPtn=MO+112-567-42
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #20 kdy: 09-07-2012, 20:35:57 »

Romco, jednoznacne  predni kolecko supr nema to chybu a ani se spotrebou to nic neudelalo.Masina se lip sbira a nic necuka, ja si to nemuzu vynachvalit a myslim, ze budes prekvapenej jakej je to rozdil!!
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #21 kdy: 09-07-2012, 20:59:52 »

Ber to i z praktickeho pohledu, menit kolecko je jednodissi nez rozetu.

Osobne me ceka retezovka a uz jsem rozhodnutej - jdu do o zub mensiho kolecka. Na trhani rychlostnich rekordu silne prdim, radsi mam zatacky a tam je pomalejsi prevod jasna vyboda. Minimalne ted v dolomitech bych si s nim jen chrochtal
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1683



« Odpověď #22 kdy: 10-07-2012, 06:20:01 »

Tak už mám objednáno, stejně potřebuju nové zadní destičky, tak jsem to objednal komplet.  Smiley
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #23 kdy: 10-07-2012, 19:36:07 »

Tak tak Begy,na rychlost prdet,ale hlavne ze to taha Wink
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2277


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #24 kdy: 10-07-2012, 19:53:43 »

Tak to hezky kluci otestujte ať vím do čeho jít  mrk...jízda ve městech 2 - 3 - 2 je opravdu utrpení  ojee
Zaznamenáno

blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #25 kdy: 11-07-2012, 17:43:41 »

Mildo nic neres a vem to 15zub. kolecko Wink Ja byl taky porad na vazkach a pak me stvalo, ze jsem to neudelal hned na jare.Nechci tu psat moudra, nejsem konstrukter a vim, ze to vsechno musi do sebe zapadat(rychlost-prevodovy pomer,hluk,emise a ja nevim jake normy jeste),ale to i ti kluci japonsky museli uznat, ze kdyz to zkuseli s tim 15zubem,takze to jede tak nejak lip a neni to temer vubec ucukane.Jak rikam z nejakeho duvodu splneni vsech norem a sladeni, tak dali 16-tku,ale pro me je 15-tka jasna volba.
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1683



« Odpověď #26 kdy: 11-07-2012, 18:15:07 »

Dneska mi přišlo 15zubové kolečko a tak jsem jej namontoval, bohužel jsem neměl šanci to víc projet, takže nemůžu zatím hodnotit.
Přijde mi, že po montáži kolečka by bylo dobré zkrátit řetěz min. o jeden článek. Řetěz jde došponovat, ale je už hodně vzadu.
Najel jsem asi 2km po městě, je pravda, že si motor nechá líbit o něco nižší otáčky, na druhou stranu mi přijde, že to ztratilo na akceleraci, ale objektivnější to bude až po delší jízdě.  Smiley
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #27 kdy: 12-07-2012, 17:43:40 »

Hm, tak to me prekvapuje....Za prve:prave akcelerace mi prijde lepsi-vzdyt je to prevod do sily a za druhe:sponovak sel dozadu jen o 3mm pri stejne napnutem retezu(mereno posuvkou) a moc vzadu mi tedy neprijde.K tomu jen doplnim, ze retez mam puvodni a masina ma najeto 18tisic.Pro informaci, u CBF1000 jsem take spekuloval s prevody(chtel jsem snizit otacky na sestku) a daval do zadu mensi rozetu,no a v tomto pripade to bylo fakt dost znat na sponovaku-slo to dozadu o 10mm, takze od te doby si myslim, ze je vzdy lepsi menit predni kolecko Wink
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1683



« Odpověď #28 kdy: 16-07-2012, 10:55:33 »

Omlouvám se za drobnou mystifikaci, včera jsem najel něco málo přes 200km s 15ti zubovém kolečkem a na okreskách spokojenost.
Motor jde o hodně rychleji do otáček a dá si líbit i akceleraci s nižších otáček a to i na 6ku.  supr
Cukání se taky zlepšilo, i když jsem to čekal trochu lepší.

Jen mi trochu vadí nepřesnost tachometru, který teď podle navi ukazuje odchylku cca 10km/h, tzn. v 60ti jedu ve skutečnosti 50km/h,
to má negativní vliv i na kilometrový nájezd  Embarrassed
Rozdíl v otáčkách je při 100km/h cca 400ot./min. oproti 16ti zubovému kolečku.

Problém s odchylkou rychloměru řeší kalibrátor rychloměru SpeedoHealer, ten ale stojí 2150,-Kč  Tongue
Ten bohužel není přenosný a musí se namontovat na motorku.
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1683



« Odpověď #29 kdy: 22-07-2012, 19:02:34 »

Konečně jsem najel další kilometry a tohle jsou moje poznatky po změně primírního kolečka.

Rozdíl v rychlosti : tachometr - skutečnost (navigace)

50 - 43km/h
100 - 89km/h
130 - 115km/h
150 - 132km/h

Pokud jezdíte do 100km/h tak je to celkem v pohodě, bohužel při vyšších rychlostech je rozdíl u celkem velký  Embarrassed

Jinak motor krásně tahá od nižších otáček, lépe se s motorkou předjíždí a hlavně na horších cestách se plyn lépe dávkuje  supr
Pokud častěji jezdíte po hlavních silnicích a rychlostech 100+ doporučuji buď kalibrátor tachometru, nebo levnější řešení - nechat origo kolečko. Na okreskách a v horách je to ale paráda.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 ... 6   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML