Mám řetězovku na své TDM od prvopočátku. Předemnou ten maník nevyměnil nic a tak mám na ní najeto 45 000 km! Po drbání v blátě proti přednímu kolu dostala na prdel a domů jsem jel už opatrněji, bo se dost vytahal řetěz
. Takže pokukuji po nové sadě. Na internetu jsem prolezl pár sad a už vím, proč máme tak rozdílnou spotřebu
. Já mám totiž úplně odlišný počet zubů než je na 3VD i novějších 4tx.
3VD - 91 až 95 - 44 a 16
4tx - 96 až 98 - 42 a 17
4tx - 99 až 2001 - 43 a 16
Kluci co se mnou jezdí rozdíl ve spotřebě vidí - už jsem slyšel i názor, že jezdím z kopce s vypnutým motorem a po rovině to tlačím
. Určitě budu mít jehly až dole, jinak to nejni možné, ale i tak to dělá dost. Navíc rok 96 až 98 má jiné přední kolečko, nechápu že jen u těchto roků výroby ho změnily, pááč na 3VD i novějších 4tx jsou stejné a liší se jen v počtu zubů.
Jinak většina motorkářů jezdí na D.I.D. a jsou spokojení. Věřím že i na ČZ se dá najet hodně, určitě záleží na stylu jízdy!!! Když za to taháte a jezdíte stylem Begyho, pak si ČZ rozhodně nekupujte. Kochači jako já do ní myslím v pohodě mohou jít
. Určitě hodně záleží na jezdci! Na totožné motorce stejně naladěné budu mít menší spotřebu a 100% mi i řetězovka vydrží mnohem déle. Většina z vás na TDM jezdí spíše ostřeji, pak se nedivím, že vám ČZ nevydrží, dyť TDM má sílu, to nejni žádná pětistovka... Netvrdím že půjdu do ČZ, možná koupím též D.I.D.
Jen jsem chtěl napsat svůj názor a hlavně mi vrtala hlavou ta spotřeba..