TDM FORUM TDM FORUM
25-09-2024, 16:11:40 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 [2] 3 4 ... 7   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Přední Brzdy  (Přečteno 15080 krát)
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1682



« Odpověď #15 kdy: 01-05-2012, 17:07:01 »

Mám otázku, když vyndávám pístky, musí se třemy půlit?
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #16 kdy: 01-05-2012, 17:11:12 »

Mám otázku, když vyndávám pístky, musí se třemy půlit?
Myslim,ze je jinak nevyndas. Ja bych asi delil.....
Zaznamenáno
cepik
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Pavel Čepelka
Bydliště: Klášterec nad Ohří
SPONZOR:
Příspěvků: 62


« Odpověď #17 kdy: 02-05-2012, 14:16:29 »


Chlapi,tak jsem objednal celou sadu na oba brzdiče za 1485Kč+110Kč poštovný.Romane,já jsem je půlil,upnul do svěráku a kombinačka tahal pístky ven.Byly docela slušně zapečený.Dej si bacha na ty dva malý O-kroužky,jsou na půlce jak je odvzdušňovák.Pístky jsem pak vyleštil nejjemněší brusnou pastou.
Zaznamenáno
Katosek
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Michal Herda
Bydliště: Klimkovice
Příspěvků: 73


« Odpověď #18 kdy: 27-07-2012, 21:08:48 »

Čaute kluci mám takový problémek s přední brzdou. Když jsou studené brzdí výborně ale jak se hodně zahřejou stačí dvě intenzivní brždění za sebou a pak promáčknu brzdovou páčku až k říditku. Co to může být ?? tenké desky které se moc zahřejou? tenké kotouče ?? nebo špatná kapalina ??
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #19 kdy: 27-07-2012, 21:30:07 »

jednoznačně kapalina
v průběhu její životnosti absorbuje brzdová kapalina vlhkost/vodu. Po zahřátí brzdovky začnou díky vodě vznikat malý bublinky a brzdy přestanou brzdit. Kapalina je nestlačitelná - plyn zase lehce - proto se propadne páčka až k řidítkům.
Dalším viníkem těchle patálií bývají starý brzdový hadičky. Pokud máš ještě origo gumový pořiď si pancéřky a nebudeš se stíhat divit co to s brzdama provede  supr
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Katosek
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Michal Herda
Bydliště: Klimkovice
Příspěvků: 73


« Odpověď #20 kdy: 28-07-2012, 09:38:03 »

když měníte kapalinu tak mačkáte až to stvrdne ?? já mačkám už půl hodiny a nic. . .
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #21 kdy: 28-07-2012, 09:47:10 »

standartní postup je:
na odvzdušňovák nasadit hadičku
potom:

zmáčknout páčku a držet - povolit odvzdušňovák - až páčka klesne na doraz utáhnout odvzdušňovák - povolit páčku - a to celé dokud budou unikat bublinky
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #22 kdy: 26-10-2012, 22:14:52 »

pánové čím taháte pístky ven?normálně sikama něbo na to je něco co ten pístek neodrbe :-)
dík
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #23 kdy: 26-10-2012, 23:58:22 »

Sice jsem to jeste nedelal,ale volil bych variantu vyndat desky,sejmout brdice a valecky vytlacit kapalinou pres pumpu a packu.
Zaznamenáno
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #24 kdy: 27-10-2012, 00:08:45 »

no ale já to dělal opačně... nejdřív dát pryč brzdovku, pak desky, třmeny a ted mám rozpůlený třmeny a bojuju...budu to zítra zkoušet vzduchem ale to si moc nejsem jistej...
Zaznamenáno
Lukáš TDM Black
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Lukáš TDM Black
Bydliště: Pletený Újezd 68
Příspěvků: 44


« Odpověď #25 kdy: 27-10-2012, 05:52:02 »

Ahoj taky jsem dělal vzduchem a v pohodě jen u jednoho pístu jsem tam foukl hodně a lítal mi po celý dílně ale jde to. Grin
Zaznamenáno
Sidonius78
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Zdeněk Machát
Bydliště: Kanice (BV)
SPONZOR:
Příspěvků: 264


Sidonius78


« Odpověď #26 kdy: 27-10-2012, 09:20:27 »

Brzdy budu přes zimu rozebírat, standartě dám přípravek který mi zafixuje pístky na hraně max vysunutí, takže mačkáním brzdy na kraj a pak ručně písty vytáhnu.Vyčistím, profouknu vzduchem. Jen dávat bacha na těsnící břity těsnících gumiček. Brzdovku dávám DOT4
Zaznamenáno
Láďa H.
Velký znalec
****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136


« Odpověď #27 kdy: 30-10-2012, 14:15:06 »

Ahojte , mám takové dilema. Nedávno jsem byl u čalouníka (taky motorkáře) co mi přešíval sedlo a tak nějak přišla řeč na brzdy a on mi povídá, že se mu ta moje přední brzda moc nezdá, že jde zmačknout až na grip a hadičky se pěkně nafukujou, hned mi to taky ukázal a měl pravdu. Dokonce se mě s úsměvem ptal jestli ty hadičky nemám z číny, ale to já nevím, mám moto pár měsíců.  Tongue Je pravda, že se mi zdá (no nezdá, je to tak), že proti DL650 co jsem měl před 3lety ta TDM moc nebrzdí (DL byla rok 2005, TDM je 1995, tak jsem si říkal třeba technický pokrok). U TDM používám obě brzdy a celkem si pochvaluji, že je to skoro jako s ABS , u DL jsem používal jen přední a to velice opatrně, dobře si pamatuju, že když jsem ze začátku při dobržďování na křižovatce za páčku vzal trošku víc, tak jsem se hned ocitnul na nádrži a celkem to bolelo  Wink , tohle mi u TDM opravdu nehrozí. Taky jsem tu páčku začal pozorovat a zjistil jsem, že při mé pohodové klidné jízdě určitě tu páčku až na grip nemačkám.  Ctěl bych se tedy optat jestli je to takhle normální, nebo je to zralý na výměnu hadic? A pokud výměnu tak jaký hadice? Jsem tak nějak nahlodanej a spíš než, že bych si stěžoval, že to hůř brzdí (na to už jsem si zvyknul), bych se nerad dožil toho, že mi prdne hadice a já nezabrzdím. A pokud výměnu hadic, tak jaký hadice?  Doporučoval mi ať si dám pancéřový hadičky, ale já tak nějak nevím, aby to pak nebylo moc citlivý a já si nerozbil usměv   mrk
Zaznamenáno
Hans
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Jan Marx
Bydliště: Česká Bříza
SPONZOR:
Příspěvků: 81



« Odpověď #28 kdy: 30-10-2012, 15:17:20 »

Láďo já dával nový kotouče, teda zánovní z FZS 600 za 5.000,-, nový na TDM stojí od 8.500,-  Shocked
Rovnou sem dal i pancéřový hadičky, samo nový destičky a super, fakt nemám pocit, že mě to přehodí přes řidítka při ťuknutí o brzdu  Grin
Pancéřáky se dávají právě proto, aby se ten vyvynutý tlak nestrácel cestou k pístkům, takže pokud se ti hadičky takhle viditelně nafukujou a máš se rád, tak s tím něco urychlene dělej . Možná se mi někde válý ty moje sundaný, jestli je najdu, klidně ti je dám, ale nevím jestli půjdou na 3VD.
Zaznamenáno

Práci čest a rukám klid .....
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #29 kdy: 30-10-2012, 15:44:28 »

Já tohle dilema s brzdama řešil letošní sezonu.A při poslední kolizi kdy jsem si málem páčkou zmáčknul prsty na heftu jsem si konečně objednal pancířky.
Pokud máš dobře odvzdušněno,třmeny (pístky) chodí volně,a páčka má velký chod-neváhej a něco s tím dělej.
Výrobců je spousta,jen opatrně na Čínu.Já ojednal  tyhle.
Jo a s funkčníma brzdama si úsměv nerozbiješ,ale naopak určitě  Wink
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Stran: 1 [2] 3 4 ... 7   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML