TDM FORUM TDM FORUM
22-11-2024, 22:59:37 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 ... 9 10 [11] 12   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Ukazatel zařazené rychlosti-display  (Přečteno 34679 krát)
Tomáš
Děd vševěd
*****

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Těrlicko
Příspěvků: 237



« Odpověď #150 kdy: 22-03-2013, 18:08:43 »

Bude někdo tak hodnej a vysvětlí mi, jak funguje ten snímač na převodovce? Co se tam děje s tim signálem při řazení? Potřeboval bych vědět co se tam dá kdy naměřit. Moje teorie je taková, že pokud mam zařazenou třeba jedničku, tak na tom jedničkovým kontaktu naměřim 12V a na zbylech nic? Pokud dvojku, tak zas na dvojkovým 12V a zbytek nic a atd? Nebo jak tomu je?
Zaznamenáno
Rači
Kořen
Větší znalec
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Ondra Račák
Bydliště: Bratrušov
Příspěvků: 62



WWW
« Odpověď #151 kdy: 22-03-2013, 18:12:35 »

cau mely ste namysli tohodle borce? http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=55033&act=moto-denik-detail&ddid=29064 je to kamarad a ukazatel jsem odnej mel na bejvalem XJ funguje paradne jediny co je potreba udelat je spravne umistit cidla k radicce a na radicku pripevnit tycinku ktera bude chodit mezi temy cidly je to asi den prace ale funguje to bezvadne a sviti vic nez dobre  supr cena v dobe kdyz jsem to kupoval byla 800kc. prikladam foto jak jsem to mel vyreseny na xj.


* 01062012836.jpg (1307.79 KB, 2592x1944 - prohlédnuto 347 krát.)

* 23032012620.jpg (1444.53 KB, 2592x1944 - prohlédnuto 276 krát.)
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #152 kdy: 22-03-2013, 18:55:34 »

Bude někdo tak hodnej a vysvětlí mi, jak funguje ten snímač na převodovce? Co se tam děje s tim signálem při řazení? Potřeboval bych vědět co se tam dá kdy naměřit. Moje teorie je taková, že pokud mam zařazenou třeba jedničku, tak na tom jedničkovým kontaktu naměřim 12V a na zbylech nic? Pokud dvojku, tak zas na dvojkovým 12V a zbytek nic a atd? Nebo jak tomu je?

Nenameris tam vubec nic,protoze tam neni zadny napeti. Jedina vec ktery tam probehne je ta ze ty jednotlivy kontakty propojej kostru,cili minusovej pol.
Zaznamenáno
majopr
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Marian Priekala
Bydliště: Oslany
Příspěvků: 20



« Odpověď #153 kdy: 29-03-2013, 10:57:28 »

Pani potrebujem pomoct.
Dnes som zhodil kryt alternatoru a vytieklo mi pomerne dost oleja z take...ale tesnenie co bolo pod krytom sa mi roztrhlo....je potrebne tam vyklepat druhe??
A druha vec...poradte mi ako ste zhodili ozubene koliecko na ktorom je retaz...lebo mi nejde vobec povolit...uz som aj golu zlomil....
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #154 kdy: 29-03-2013, 11:24:16 »

Ten kryt jsi nemusel vůbec sundávat,je tu popsaný grif s vrtnutím jedné dírky,
Když jsi roztrh těsnění tak samozdřejmě nové.Jestli budeš kupovat nebo stříhat je na tobě.
Na té matce jsi předpokládám odjistil ten pojistný plech.
A většinou když to ještě z výroby nikdo nepovolil,tak je to dotáhlé jak hov..o.Nejednodužší je to povolit vzduchovým utahovákem.
 Wink
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
majopr
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Marian Priekala
Bydliště: Oslany
Příspěvků: 20



« Odpověď #155 kdy: 29-03-2013, 11:45:05 »

Ten kryt jsi nemusel vůbec sundávat,je tu popsaný grif s vrtnutím jedné dírky,
Když jsi roztrh těsnění tak samozdřejmě nové.Jestli budeš kupovat nebo stříhat je na tobě.
Na té matce jsi předpokládám odjistil ten pojistný plech.
A většinou když to ještě z výroby nikdo nepovolil,tak je to dotáhlé jak hov..o.Nejednodužší je to povolit vzduchovým utahovákem.
 Wink

Hej hej....poistny plech som odstranil....a ako ste zaistovali aby sa vam netoicilo to ozubene koliecko?
Zaznamenáno
Rači
Kořen
Větší znalec
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Ondra Račák
Bydliště: Bratrušov
Příspěvků: 62



WWW
« Odpověď #156 kdy: 29-03-2013, 11:59:22 »

prez retez se to prevadi na zadni kolo a to jsem si zabrzdil brzdou  Wink
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #157 kdy: 29-03-2013, 12:05:47 »

první povolení jsem udělal až rázovým povolovákem. Jinak to dělám stejně jako Rači,  šlápnu na brzdu a golou nebo trhákem to povolím.
Lépe se to dělá ve dvou, aby ti nesjela gola a nestrhnul jsi hranu matice.
Zaznamenáno
majopr
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Marian Priekala
Bydliště: Oslany
Příspěvků: 20



« Odpověď #158 kdy: 29-03-2013, 13:01:51 »

Boli sme dvaja....jeden drzal brzdu....dal som etse aj kajlik medzi retaz a rozetu....a zlomil som pri tom golu....tak som dal potom velky kluc co sa povoluju matky na kolesach tratkorou....ale ani sa matka nehla.....
Zaznamenáno
Venca.
Větší znalec
***

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Václav Bošek
Bydliště: Plzeň-město
Příspěvků: 78



« Odpověď #159 kdy: 29-03-2013, 17:05:38 »

Já jsem to povoloval tak, že jsem si ozubené kolečko někam o rám zapřel vhodným jeklem a kolečko se do něj "zakouslo". Přes brzdu jsem to povolit nedokázal...
Zaznamenáno
Haufik.L
Velký znalec
****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Lukáš Hauf
Bydliště: Lukavice 19 (47)
SPONZOR:
Příspěvků: 158



« Odpověď #160 kdy: 29-03-2013, 19:33:49 »

Já srovnal plechovou pojistku a matku povolil rukou   cvok
Zaznamenáno
majopr
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Marian Priekala
Bydliště: Oslany
Příspěvků: 20



« Odpověď #161 kdy: 30-03-2013, 16:45:35 »

Tak dnes som si pozical od kamosa zduchovu utahovacku co pouziva v pneuservise a podarilo sa mi to povolit.  hehe
A pisete ze maju byt na snimaci zapojene 3 kable. Jeden na neutrali, druhy na 2 a treti na 3.. ale ja som mal zaojene kable na 1 a 2 rychlosti nie na 3.........je to chyba?? treba to presrobovat?
Diky za rady
Zaznamenáno
B@rbuch@
Ondra, Wondřich, Mladej....jak chcete.. ;D
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Ondra Skalický
Bydliště: Dolní Dobrouč
SPONZOR:
Příspěvků: 616




« Odpověď #162 kdy: 30-03-2013, 17:03:34 »

čti pořádně...zapoj zpátky jen neutrál, zbytek zaizoluj bokem  supr

já měl taky káble na 1 a 2, asi záleží na ročníku...mám 2000
Zaznamenáno

blll blll Yamaha TDM 850 4TX   blll  blll
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #163 kdy: 31-03-2013, 00:57:45 »

Podle mě jsou to kabely od policajta na stojánek pokud je zaizoluješ nebude ti motorka chcipat když zařadíš se stojánkem dole!
Opravte mne pokud se mýlím  smile_
Opravdu se mýlíš,je to kvůli nějakým emisním a hlukovým normám.
Všichni si smažem tyto 3 příspěvky,byly již zodpovězeny někplikrát  grr
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Diver
Kořen
Velký znalec
*****

DÍK 10
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Petr Janík
Bydliště: Morkovice 373
SPONZOR:
Příspěvků: 160



« Odpověď #164 kdy: 07-04-2013, 12:45:11 »

Tak konečně i já mám namontovaný ukazatel rychlosti supr supr Díky Lukovi za displej  supr
Zaznamenáno
Stran: 1 ... 9 10 [11] 12   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML