TDM FORUM TDM FORUM
15-11-2024, 04:08:24 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: 1 [2] 3   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Kolik km vydrží TDM  (Přečteno 6602 krát)
Jindra-tdm
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 15
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Jindřich Rambousek
Bydliště: Hevlín 433
SPONZOR:
Příspěvků: 562



« Odpověď #15 kdy: 05-12-2010, 11:12:28 »

To nevydrží žádnej motor bez údržby, abys jezdil, musíš občas něco seřídit, něco vyměnit.
Pořád je to stroj, který obsahuje součástky, který se používáním opotřebují.
Zaznamenáno

Není důležitý dorazit včas, ale v pořádku!!!
Roman77
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Roman Ištok
Bydliště: Zastávka u Brna
SPONZOR:
Příspěvků: 301



« Odpověď #16 kdy: 05-12-2010, 15:16:34 »

Tak já jsem koupil v 60.000Km a nic zvláštního nepozoruju, snad jen ta spojka, ale jestli vydržela tolik, tak co teprve ta nová kevlarovo karbonová naugh jinak motor běží jak má. Z jara dostane olej filtry a svíce a útočím taky na 100.000 blll
Zaznamenáno

Pivo + víno + kořalka = Jihomoravský trojboj  ;-)
Jindra-tdm
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 15
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Jindřich Rambousek
Bydliště: Hevlín 433
SPONZOR:
Příspěvků: 562



« Odpověď #17 kdy: 05-12-2010, 19:31:48 »

Tak já jsem koupil v 60.000Km a nic zvláštního nepozoruju, snad jen ta spojka, ale jestli vydržela tolik, tak co teprve ta nová kevlarovo karbonová naugh jinak motor běží jak má. Z jara dostane olej filtry a svíce a útočím taky na 100.000 blll

a když si ju kupoval, tak byla po kompletním seřízení
Zaznamenáno

Není důležitý dorazit včas, ale v pořádku!!!
joe30j1
Velký znalec
****

DÍK 3
Offline Offline

Příspěvků: 163



« Odpověď #18 kdy: 05-12-2010, 21:37:30 »

Luko 8000ot som ešte nikdy nevytočil, maximálne na volnobehu pretože 3VD tolko ani nevytočí, staré motory boli držiaky jak hovado, ja jazdievam okolo 3000ot čo je ako na aute
Zaznamenáno
cipis
Znalec
**

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zdeněk
Bydliště: Zbůch,Plzeň-sever
SPONZOR:
Příspěvků: 32



« Odpověď #19 kdy: 05-12-2010, 21:46:18 »

né že by ty 3000 nestačili,ale přeci u 4TX je pěkný zátah kolem těch 4500 ot.
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #20 kdy: 05-12-2010, 21:50:09 »

Luko nic ve zlým, ale 8000 běžně na tdm uaau. Když tomu dávám tak stačí 6500. Nevidím jediný důvod proč to trápit.
Zaznamenáno
Roman77
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Roman Ištok
Bydliště: Zastávka u Brna
SPONZOR:
Příspěvků: 301



« Odpověď #21 kdy: 05-12-2010, 23:18:12 »

Tak já jsem koupil v 60.000Km a nic zvláštního nepozoruju, snad jen ta spojka, ale jestli vydržela tolik, tak co teprve ta nová kevlarovo karbonová naugh jinak motor běží jak má. Z jara dostane olej filtry a svíce a útočím taky na 100.000 blll

a když si ju kupoval, tak byla po kompletním seřízení

Myslím že ani ne, ten kolega co mně ju střelil, ju zrovna taky moc nešetřil, ale jezdi na ní do Rakouska do práce a říkal, že nikdy žádnej problém neměl. Teď už mám čistopis velkýho TP, ale byla kupovaná v ČR. Myslím že byla servisovaná tak nějak různě, Takže těžko říct ale podle čísla motoru je všechno původní.
Zaznamenáno

Pivo + víno + kořalka = Jihomoravský trojboj  ;-)
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #22 kdy: 06-12-2010, 09:02:22 »

Luko nic ve zlým, ale 8000 běžně na tdm uaau. Když tomu dávám tak stačí 6500. Nevidím jediný důvod proč to trápit.
Ja to myslel že ten motor toho umi lehce dosáhnout,ne že tak běžně jezdim. Grin
Ale na druhou stranu,v 5tis to teprv začne tahat a omezovač se taky semtam projeví   Grin
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
Jindra-tdm
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 15
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Jindřich Rambousek
Bydliště: Hevlín 433
SPONZOR:
Příspěvků: 562



« Odpověď #23 kdy: 06-12-2010, 19:59:33 »

Taky sem ještě asi víc jak 6,5 tis. netočil
Zaznamenáno

Není důležitý dorazit včas, ale v pořádku!!!
kus
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 25
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Martin Suk
Bydliště: Červený Kostelec,Olešnice 366
SPONZOR:
Příspěvků: 536




« Odpověď #24 kdy: 06-12-2010, 20:52:35 »

Nazdarek trapiči motorek,zase řešíte blbosti,omezovač je tam na to aby se motor nepřetočil a nepoškodil,takže pokud se na něj při jizdě dostanete tak se nic neděje,nejhorší je pokud se motor podtáčí tím trpí všechno mnohem víc než tím že se sem tam dostaneš na omezovač.Tím že se jezdí s podtočeným motorem tak trpí řetěz a věci s tím spojený a klika dostává hrozný rány,pokud chcete jezdit v nízkejch otáčkách tak jste si měli koupit čopra a né TDM.
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #25 kdy: 06-12-2010, 20:59:31 »

Nazdarek trapiči motorek,zase řešíte blbosti,omezovač je tam na to aby se motor nepřetočil a nepoškodil,takže pokud se na něj při jizdě dostanete tak se nic neděje,nejhorší je pokud se motor podtáčí tím trpí všechno mnohem víc než tím že se sem tam dostaneš na omezovač.Tím že se jezdí s podtočeným motorem tak trpí řetěz a věci s tím spojený a klika dostává hrozný rány,pokud chcete jezdit v nízkejch otáčkách tak jste si měli koupit čopra a né TDM.
Martine,chces rict ze kdyz jedu normalne v poklidu tak motorka trpi,ale kdyz ji tocim do omezovace tak si chrochta blahem. Sorry, to je ale blbost.
Zaznamenáno
Starky
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Marián Kolcún
Bydliště: Bernoláková 17, 06503 Podolínec. Slovensko
SPONZOR:
Příspěvků: 483



« Odpověď #26 kdy: 06-12-2010, 21:58:55 »

Nazdarek trapiči motorek,zase řešíte blbosti,omezovač je tam na to aby se motor nepřetočil a nepoškodil,takže pokud se na něj při jizdě dostanete tak se nic neděje,nejhorší je pokud se motor podtáčí tím trpí všechno mnohem víc než tím že se sem tam dostaneš na omezovač.Tím že se jezdí s podtočeným motorem tak trpí řetěz a věci s tím spojený a klika dostává hrozný rány,pokud chcete jezdit v nízkejch otáčkách tak jste si měli koupit čopra a né TDM.
Martine,chces rict ze kdyz jedu normalne v poklidu tak motorka trpi,ale kdyz ji tocim do omezovace tak si chrochta blahem. Sorry, to je ale blbost.
Moja TDM ma obmedzovač....? To som ani nevedel, ale aj  keby, ešte som nemal motor v konečných otáčkach a to som jej naložil už aj nad 170 a pod otáčkami tiež nezvyknem jazdiť....takých optimálných 3,5 - 4,5 podľa mňa ale samozrejme, škála, je široká a každá si  drží svoj plyn.... Wink
Zaznamenáno

Na TDM a je jedno kam...!
kus
Global Moderator
Děd vševěd
*****

DÍK 25
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Martin Suk
Bydliště: Červený Kostelec,Olešnice 366
SPONZOR:
Příspěvků: 536




« Odpověď #27 kdy: 07-12-2010, 14:09:22 »

Míro myslím to tak,že pokud sem tam motor vytočíš na omezovač tak mu to vadí míň než když jedeš ve dvou na 5ku a máš pod 2500 otáček a chceš akcelerovat.Jinak jak píšeš Starky tak omezovač má asi každá a poznáš ho tím že ručička otáčkoměru zaleze až za červený pole a víc to nechce jet  Grin a 170 umí TDM na 3ojku.Jsem asi jinej,nevím jak by se třeba dalo jezdit na motorce co má otáčkoměr do 16 tisíc,když to začíná jet až okolo 8-10 tisíc.Prostě mě baví když to reaguje na plyn tak jak chci já proto mám asi vyšší spotřebu,ale motorku jsem si nekupoval proto abych jezdil na spotřebu.PS: berte mě s rezervou
Zaznamenáno
Starky
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Marián Kolcún
Bydliště: Bernoláková 17, 06503 Podolínec. Slovensko
SPONZOR:
Příspěvků: 483



« Odpověď #28 kdy: 07-12-2010, 17:37:10 »

Míro myslím to tak,že pokud sem tam motor vytočíš na omezovač tak mu to vadí míň než když jedeš ve dvou na 5ku a máš pod 2500 otáček a chceš akcelerovat.Jinak jak píšeš Starky tak omezovač má asi každá a poznáš ho tím že ručička otáčkoměru zaleze až za červený pole a víc to nechce jet  Grin a 170 umí TDM na 3ojku.Jsem asi jinej,nevím jak by se třeba dalo jezdit na motorce co má otáčkoměr do 16 tisíc,když to začíná jet až okolo 8-10 tisíc.Prostě mě baví když to reaguje na plyn tak jak chci já proto mám asi vyšší spotřebu,ale motorku jsem si nekupoval proto abych jezdil na spotřebu.PS: berte mě s rezervou
Prečo s rezervou? Podľa mňa dobre hovoríš, aj ja seriem na spotrebu, motorka musí ísť viď? blll len ja som ešte na 3-ke 170 neišiel, ale to musí ten motor revať ako blázon! uaau
Zaznamenáno

Na TDM a je jedno kam...!
SiBerie
Velký znalec
****

DÍK 3
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Bydliště: Jesenice u Prahy
Příspěvků: 161



« Odpověď #29 kdy: 07-12-2010, 19:30:57 »

Marťas má pravdu.  supr
Zaznamenáno

paní Columbová
Stran: 1 [2] 3   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML