TDM FORUM TDM FORUM
27-11-2024, 06:15:39 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 ... 11 12 [13] 14   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Výměna oleje v předních tlumičích  (Přečteno 53946 krát)
Láďa H.
Velký znalec
****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136


« Odpověď #180 kdy: 20-07-2016, 20:23:25 »

jj, tyčka zůstane ve vidli, jen si na ni nech tu kontramatku, protože až tu tyčku pustíš, aby si vyndal pružinu, tak ti ta tyčka zajede dolů na dno . Pak, až zase vrátíš pružinu, tak tu tyčku můžeš kouskem drátu s okem na konci zase hezky za tu kontramatku zaháknout a vytáhnout nahoru .  Wink
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #181 kdy: 20-07-2016, 20:49:10 »

lahr> diky moc! Pripadalo mi to naprosto nelogicky, nechavat neco vevnitr, takze jsem uz predtim (debil) povolil spodni imbus  Cry Az to slozim, zkusim zatlacit vidli heverem a pritahnout ten imbus co pujde (ted se mi samozrejme pri 20Nm protaci a pokud ctu spravne manual, melo by tam byt 30Nm).
Nicmene pozitivni je, ze pruzina ma 427mm, cili je jak nova  Shocked Ted jeste dolit spravne olej (151mm od hrany bez pruziny) a musi to makat jak vino.
Zaznamenáno
Láďa H.
Velký znalec
****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136


« Odpověď #182 kdy: 20-07-2016, 21:21:58 »

Až budeš nalívat ten olej a měřit hladinu, tak vidle musí být úpně zasunutá a svisle, navíc se s ní má po nalití podle manuálu ještě 20x zapumpovat  pak znovu přeměřit, aby se vyhnal všechen vzduch. Když jsem loni měnil olej, kroužky a gufera, tak jsem si nechal udělat pod imbusy nový měděný podložky, protože ty imbusy byly původně tak dotažený, že ty podložky byly dost vymáčknutý a pochyboval jsem, že to sedne zpět úplně přesně. Taky jsem tady ve vlákně někde četl, že to přes ty podložky rádo teče, když se imbusy málo utáhnou. Osobně jsem tenkrát s prokluzováním při dotahování imbusů problém neměl, tak ti s tím nemůžu poradit.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #183 kdy: 21-07-2016, 08:52:56 »

Tak jsem to s pomoci bozi dotahl a slozil. V levy vidli jsem asi nevypustil vsechen olej, protoze se mi tam veslo o 20ml min nez do pravy, ale to nehodlam resit. Jinak teda to vyndavani pruziny u 3VD soudruh Japonec nevymyslel dobre  cvok Bud na to maji nejakej pripravek nebo figl, protoze jednou rukou drzet vidle, pruzinu, tycku se zavitem a druhou rukou na to sroubovat vicko, to je tedy masox. U 4TX to bylo mnohem jednodussi... Na druhou stranu musim rict, ze tlumeni a predni vidle vubec mi pri jizde u 3VD pripada daleko lepsi.
Zaznamenáno
johnconnor
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: PeTr
Bydliště: Tisnov
Příspěvků: 5


« Odpověď #184 kdy: 29-04-2017, 20:59:01 »

caute, pustil jsem do vymeny gufer a oleje, tak jsem to dnes rozdelal a zjistil sem, ze mam spatna gufera. Vusde se nabizela jen gufera bud 41*53*8(9,5) nebo 43*55*9(10,5).
Zmeril jsem trubku, ta mela 41, tak jsem objednal 41*53*8 (9,5). Dneska rozdelam vidli a jsou tam gufera 41*53*9(10,5). Predpokladam tedy, ze ta nizsi gufera nelze pouzit, je to tak?
Zaznamenáno
kopsík
Děd vševěd
*****

DÍK 11
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 4TX
Bydliště: Liberec
SPONZOR:
Příspěvků: 253



« Odpověď #185 kdy: 30-04-2017, 00:37:57 »

taky mám nižší..důležitý jsou rozměry průměrů a ty ti sedí, ne?
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #186 kdy: 30-04-2017, 06:39:26 »

A taky tam můžeš namotat konopí.  cvok
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #187 kdy: 30-04-2017, 06:47:05 »

A taky tam můžeš namotat konopí.  cvok

To si potom zahulíš  LOL
...co teflonová páska a nasadit gumovou hadici z komunistického secího stroje  hehe
Zaznamenáno

Pekelný dědek
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 15
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: René Havlík
SPONZOR:
Příspěvků: 313



« Odpověď #188 kdy: 30-04-2017, 12:25:10 »

M+M - Co šlo na Jawě nejde použít na Yamahu   hehe.
A pro džoníka použij díl který tam patří. Ono někdy i milimetr je obrovská vzdálenost.
Zaznamenáno
johnconnor
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: PeTr
Bydliště: Tisnov
Příspěvků: 5


« Odpověď #189 kdy: 06-05-2017, 09:37:14 »

Tak konečně je vyměněno.  Překvapením bylo, že v jedné vidli bylo gufera 41*53*10,5 a v druhé 41*53*8,5. Neteklo to, fungovalo to :-D
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #190 kdy: 08-05-2017, 09:11:03 »

nj evidentně někomu teklo gufero, tak vyměnil jen jedno  Grin

jinak kdosi si tu postesknul že 3VD pružila lépe. Ony jsou ty vidle v podstatě stejný (až na průměr).
Rozdíl je spíš ve stavu pružin a na použitém oleji. Dávám osobně řidší - páč mám raděi "měkčí" projev tlumičů. A můžu říct, že s každou výměnou oleje i když používám stejnou viskozitu, se to chová jinak.
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #191 kdy: 08-05-2017, 09:23:07 »

Ten kdo rikal, ze u 3VD se mu zdaly tlumice lepsi jsem byl ja  Grin Jeden z duvodu je, ze maji delsi zdvih nez u 4TX.
Zaznamenáno
milonovo
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Milos
Příspěvků: 1


« Odpověď #192 kdy: 03-09-2017, 17:09:14 »

Ahoj, tak jsem se chtel zeptat, ale uz snad vim... U 3VD teda nema bejt 515 ale 395 ml.... Vymena probehla OK ale je to tvrdy jako krava... Takze odsat...
Zaznamenáno
kamikacetdm
Větší znalec
***

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 850 3VD
Jméno: Vojtěch Henzl
Bydliště: Brniště
SPONZOR:
Příspěvků: 73



« Odpověď #193 kdy: 02-03-2018, 09:12:50 »

Ahoj zjistil sem ze mi tečou tlumiče tak sem hledal nové a našel ti dle v číně , cca 3 týdny sem si musel počkat než přišli ale co je zima neni kam spěchat. Až je tam dám budu informovat.
https://www.aliexpress.com/item/TYUI-Motorcycle-41x53x8-10-5-mm-Front-Fork-Damper-Oil-Seal-Rubber-Shock-Absorber-For-XR250R/32836473954.html?spm=a2g0s.9042311.0.0
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #194 kdy: 02-03-2018, 14:10:24 »

Snad ty čínský gufera nebudeš po sezóně muset měnit znova. Jsem zvědavý na tvoje zkušenosti
Zaznamenáno
Stran: 1 ... 11 12 [13] 14   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML