TDM FORUM TDM FORUM
27-11-2024, 09:17:27 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Výměna oleje v předních tlumičích  (Přečteno 53952 krát)
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #60 kdy: 10-06-2012, 23:31:16 »

těch 15ml nemá smysl řešit.
Když je tam nenaleješ ani to nepoznáš, nebo pokud použiješ třeba motorák taky se nic nestane.
Vem si že toho tlumičovýho oleje tam je zhruba 35x tolik  Smiley

já osobně na těch pár kapek použil hydraulický olej. Jinak souhlasím - po výměně je to velký rozdíl. Přes zimu mě to čeká znovu - začínají mě protékat gufera  ojee. Fajn... za poslední rok ho budu měnit potřetí  Grin
Praxe dela mistra.
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #61 kdy: 11-06-2012, 05:38:56 »

M.A.X. : olej by možná mohl pomoc, určitě tam dej vizkozitu 10W.
Jinak origo pružiny stojí 2400,-
Za ty prachy bych ale šel do progresivních pružin buď od Hyperpro nebo Wilbers
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 40
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009



« Odpověď #62 kdy: 11-06-2012, 05:50:15 »

Myslím si že to mlácení jak píšeš nemá s pružinama nic společného. Asi budeš mít vychozené pouzdra.
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #63 kdy: 11-06-2012, 07:42:18 »


Stejné klepání jsem letos řešil.
Po rozebrání jsem zjistil vybité kluzné pouzdra v trubce i hliníku.
Tyhle 3 položky si budeš muset objednat,prachovky podle stavu.
Kup to vše originál,ať to nemusíš dělat 3x za rok  Grin

Ložiska v krku máš předpokládám OK a správně dotaženo.

A pokud ti jdou vidle nadoraz a máš i předpětí úplně natvrdo,zkus si utočit podložku pod pružiny (zvýšíš předpětí) jak to má Mirek  Wink


* Bez názvu.png (147.36 KB, 1366x768 - prohlédnuto 520 krát.)
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #64 kdy: 11-06-2012, 15:59:47 »

okej,jen co se trochu dam dokupy financne tak to bude polozka č.1 jinak muže se to jestě více posrat kdyz s tym budu jezdit?(vicemene silnice)
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #65 kdy: 11-06-2012, 16:11:01 »

Muzes si rozbit i hubu. Ale pokud nebudes jezdit jak bezmozek a nebude ti to davani financi trvat vic nez rok tak uz nic horsi byt nemuze. Co vymenit vis tak je jedno jestli to bude opotrebovany jeste vic.
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #66 kdy: 11-06-2012, 18:05:58 »

jn,jen mi jde o to aby se tam treba neco nezbrousilo do jineho tvaru atd Smiley opravu pocitam tak pristi mesic po vyplate  supr
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #67 kdy: 11-06-2012, 18:09:34 »

Tak to vydrzi.
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #68 kdy: 11-06-2012, 19:44:38 »

je možné aby se mi kvuli tem vidlicam delal na predním kole "pruh strachu" cca 3-3,5cm a vzadu mam cca 0,5cm? Že by se přední kolo nedostatečne přitlačovalo k silnici v zatačce?Na fazerovy jsem to mnel vzdy docela rovnomerne +- 0,5cm
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #69 kdy: 11-06-2012, 19:46:57 »

není, na TDM se nedá přední kolo sjet až ke kraji. Mě zůstává vždycky min. 1cm od kraje a to mám zadní až do kraje.  Grin
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #70 kdy: 11-06-2012, 20:00:44 »

Presne jak pise Roman, zadni mam na hranu a predni tak cca 1cm od hrany.Zkousel jsem to co to da(skrtali hlasice na stupackach) a ani boha dat predni na hranu Grin, to proste u TDM nejde.U predchozich masin jsem se s tim nesetkal....
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #71 kdy: 12-07-2012, 16:58:48 »

Tady je návod od JBX na výměnu oleje a gufer v přední vydlici na TDM 900. V podstatě to samé, co už tu je popsáno  Grin
Zaznamenáno
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905



« Odpověď #72 kdy: 13-07-2012, 15:35:33 »

Vkládám příspěvek pro budoucí generace čitatelů....po prostudování jsem došel k závěru a postupu:
Vypodložil jsem boční stojan a z levé strany zvednul motku heverem na auto, sundal přední kolo (zajišťovací šroub na pravé vidli, pak vyšroubovat osu, pozor na náhon tachometru vlevo, musí se ještě sundat oba brzdiče), sundat boční plasty, povolit po dvou imbusech držících tlumiče v brýlích. Zespodu tlumiče je zapuštěný šroub, vyšroubovat vylít olej, několikrát propláchnout čističem na brzdy (nebo něčím jiným těkavým) až z toho teče "čistá voda", u toho samozřejmě důkladně honit tlumič v trubce :-). Nechat vyschnout, nalít olej (bohužel 515ml, zvlášť když koupíte balení 0,5l / 1l, tak je cena těch 2x15ml mazec). Smontovat zpátky - snažil jsem se dle servisního manuálu dodržovat momenty a nastavil jsem pro začátek standart na útlum. Rozdíl je neskutečný (rv.2000, 40000km).
Chystám se též do výměny a tak jsem se chytl tohoto příspěvku. Vše chápu až na to nalívání.. Když odšroubuju na tlumiči vršek pod kterým je předpokládám pružina, tak tudy naliji nový olej??? To nemusím celý tlumič rozebrat - gufera ven? Nebo jak to přesně je? Stačí popis od sundání kola a brzdičů, to je jasný snad každýmu kdo k tomu přijde a chce sundat vidli  hehe.
Zaznamenáno

Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 30
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684



« Odpověď #73 kdy: 13-07-2012, 16:54:59 »

Pokud chceš jen vyměnit olej, tak sundej kolo, vyšroubuj nebo povol matice nahoře na vidlích.
Povol šrouby v brýlích, vyndej vidle a pružiny. Otoč vidle vzhůru a nech vytéct starý olej.
Vypláchni nějakým čističem. nech vykapat.
Vlož pružiny, nalej olej, našroubuj zátku.
Namontuj do motorky, dotáhni zátku.
Takto nějak jsem to dělal já  Grin
Zaznamenáno
Alan
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 3VD
Jméno: Alan
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvků: 238



« Odpověď #74 kdy: 01-12-2012, 21:14:38 »

Pánové, dneska sem začal měnit gufera, tak při tom vytrhnutí se mi zničily ty vnitřní koužky(jak je jeden na spodku trubky a druhej na klouže nad ním). Pak sem zjistil že to bylo tím, že ty podložky co jsou pod guferem tak nejsou dobře, a někdo je tam natloukl přes šroubovák. Stalo se taky někomu, že mu tam nepasovaly dobře? Právě když sem, koukal na různý návody na youtube, tak to tam krásně s rezevou zapadlo. díky
Zaznamenáno
Stran: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML