TDM FORUM TDM FORUM
19-02-2025, 21:06:01 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
Nedostal jsi svůj aktivační email?

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek

Stran: [1] 2 3   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Čau, jsem tu nový  (Přečteno 5310 krát)
350
Větší znalec

DÍK 2

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Martin Č
SPONZOR:

« kdy: 28-06-2014, 11:34:11 »

Ahoj, zdravim všechny tady na foru. TDM sice nemam, ale zahlídl jsem ho na parkovišti, 4tx, někdo s ním odjížděl a hodně se mi líbí zvuk motoru i vzhled motorky. A podle toho, co jsem se dočetl o TDM, tak se mi na ní líbí skoro všechno Cool TDM plánuju na příští rok, ale zatim to neni uplně jistý. Teď jezdim na jawě 350/640, je to moje první motorka, mam jí asi 2 měsíce, takže jsem uplnej nováček...jsem tu, abych občas napsal pár blbých otázek a pokud by někdo z okolí byl ochotný předvédst svoje tdm, tak se rád přijedu podívat - opravdu jen podívat, svézt zatim ne, mam k tomu respekt.
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd

DÍK 120

Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
SPONZOR:

. Deus ex Machina ∞

« Odpověď #1 kdy: 28-06-2014, 13:27:51 »

Ahoj tak to máš dobrý vkus  mrk
Já se v podstatě zamiloval podobně  hehe. Klidně se ptej tady lidi rádi odpoví  Cheesy. Hodně odpovědí už tu najdeš v různých diskusích.
Koukal jsem podle názvu kde bydlíš někde u Plzně.  Mapa TDM Koukni na mapu tam nějaké TDMky jsou a určitě Ti někdo svůj stroj představí.
 Nebo se podívej na sraz a máš informací, že je ani neuvezeš  LOL Po pravdě jsem netušil, že podobná obec jako STOD je v republice.
Ještě je možnost že jsi z Norska  Tongue  ODKAZ
Zaznamenáno

zdenál
Kořen
Děd vševěd

DÍK 12

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Zdeněk Majer
SPONZOR:

« Odpověď #2 kdy: 28-06-2014, 15:30:09 »