TDM FORUM TDM FORUM
23-11-2024, 18:53:16 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: [1]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Přepákování zadní kyvky TDM 900  (Přečteno 1203 krát)
KámaTDM
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: Batůžek
Bydliště: Všude dobře, tak co doma.
SPONZOR:
Příspěvků: 242


« kdy: 04-06-2013, 18:25:03 »

Nemá někdo zkušenost s výměnou "kosti" na přepákování zadní kyvky? Když se díl číslo 5PS-2217M-00-00 vymění za delší o 10mm, motorka se na zadním kole sníží o 3cm. Dolů půjde samozřejmě i světlá výška a sedlo. Pokud někdo tuto úpravu provedl, prosím o info jak se poměnily jízdní vlastnosti, případně další důsledky změny.

* TDM900_kyvka-1.pdf (82.47 KB - staženo 133 krát.)
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #1 kdy: 04-06-2013, 20:34:01 »

Nemám zkušenosti s TDM ale s máminým GSem a musí říct že radši bych na TDM byl na špičkách než to snižoval...Já taky moc nenarost(176-178) a ze začátku jsem s TDM trochu bojoval ale už jsem v poho když potřebuju hodně stabilní polohu tak jedna noha na stupně ,druhá celá na zemi a no problem.Dost se ovlivní chování podvozku a navíc se dostaneš níž i stupačkou...pokud na tom trváš tak doporučuji pak i adekvátně k tomu posunout i přední videl(jakoby je vysunout blíže k řídítkům) .K tomu podvozku ,zdá se mi že GSo hodně "zprkenělo" prostě cítím jak ke taková "tuhá" když se překlápí ..nevim jak to přesně popsat prostě je to k hovnu ..ale je fakt že mi GS snižovali vzadu o 7cm + něco jsem shodily na předních vidlicích.Navíc pak musíš i správně naladit tlumiče jelikož přepakováním ??zkratíš?? průběh tlumiče(to bych kecal fakt si to nevybavuji).Mi to snížili co to šlo (mamina ma nějakych 150-155cm) takže musíme ještě zkrátit boční stojan ,jelikož moto teď na bočáku stojí rovně,a jestě jsem odmontovali central protože škrkal i při nepatrnem naklonu ..když jsem to projíždel já tak jsem jel tak nějak normálně a škrl jsem zaklaplím bočákem Cheesy ale naše GS je fakt extrem je asi vysoké jak simak  LOL
Zaznamenáno
Láďa H.
Velký znalec
****

DÍK 4
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
Jméno: Ladislav Hruška
SPONZOR:
Příspěvků: 136


« Odpověď #2 kdy: 04-06-2013, 21:33:23 »

Přepákování jsem kdysy řešil na DL650, ale z opačného důvodu (aby bylo sedlo výš). Těžiště se posunulo výš a tím i lehce dopředu, vliv na jízdní vlasnosti byl ten, že šlo DL-ko ochotněji klopit do zatáček a stalo se tak o něco "sportovnějším". Ve tvém případě bych tedy očekával, že když to takhle snížíš, že by se to mohlo chovat opačně než DL-ka. Možná by to na  TDM bylo dobrý řešit nějakým kompromisem, nevím sice jak to má TDM900, ale na TDM850 je možné posunout přední tlumiče v "brejlích", pak by se to mělo chovat relativně stejně jako před snížením, jen do zatáček to půjde míň klopit, protože budou stupačky proklatě nízko  laugh Takže myslím mám stejný názor jako psal MAX.
Zaznamenáno
KámaTDM
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: Batůžek
Bydliště: Všude dobře, tak co doma.
SPONZOR:
Příspěvků: 242


« Odpověď #3 kdy: 05-06-2013, 07:22:21 »

Neochotu do zatáček budu muset asi posoudit za jízdy a škrtání stupaček se nebojím. Už teď mám na gumách cca 1,5cm po krajích úplně zbytečně. Jsem kochací jezdec. Stojánek by mohl být problém. Naštěstí jsem zastáncem pouze vratných úprav a toto je vzadu o dvou šroubech + maticích. Orig. kosti stojí 300,- a pokud neobjevím kde se dají koupit delší, tak ani nebude problém je dát vyrobit.
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML