21-11-2024, 23:51:06
Vítej,
Host
. Prosím
přihlaš se
nebo
se zaregistruj
.
1 hodina
1 den
1 týden
1 měsíc
napořád
Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky
:
Pravidla etiky na Fóru
Domů
FORUM
CHAT
Mapa
Vyhledávání
Kalendář
Uživatelé
Přihlásit
Registrovat
Odkazy
Download
GALERIE
TDM FORUM
»
VŠEOBECNĚ
»
O čemkoli
»
Test:Limit náklonu TDM 850
Stran:
1
2
[
3
]
4
5
Dolů
Tisk
Autor
Téma: Test:Limit náklonu TDM 850 (Přečteno 16202 krát)
blažin
Děd vševěd
DÍK 1
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #30 kdy:
29-04-2013, 20:40:45 »
Citace: Мîłđą 29-04-2013, 18:33:05
Cestou na sraz Mirek obrousil blinkr a ja matku na zadnim kole
...za tento výrok se neomlouvám, když jsme to psal měl jsem limit náklonu sklenky za hranou. Nakláněli jsme RUM až za poser proužek
Dnes už mám čistou hlavu tak k tématu
ať nedostanu šutrem hozeným z davu.
Můj limit náklonu končí tam kde mozek zavelí "Ty debile co jako děláš"?! Však už jsi zapomněl jak to bolí když jen zakopneš. Nebo se jebneš kladivem přes palec....co teprve se kutálet po silnici do svodidel nebo do stromu. Čumět na JIPCE do stropu taky nemusím a to je ještě ta lepší varianta. Proto přeji experimentátorům ať se dožijí ve zdaví alespoň mého věku...pod maceškama hrdinství bude k hovnu takových jsou totiž plný hřbitovy
Zatáčky mě baví ale ta věc mezi ušima mě nedovolí jet na limit svůj a motorky.
Jiná věc by bylo skutečně pod vedením někoho povolaného dát menší kurz. Nebo výcvik a pak okruh nebo podobnou uzavřenu trať. Bez děr, lupení, štěrku, protijedoucích aut a stromů kolem silnice.
To věčné navážení co tu probíhá mě taky celkem štve...mnoho povolaných málo vyvolených.
K tomu není co dodat!!!
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #31 kdy:
29-04-2013, 20:57:25 »
Citace: Мîłđą 29-04-2013, 18:33:05
Cestou na sraz Mirek obrousil blinkr a ja matku na zadnim kole
...za tento výrok se neomlouvám, když jsme to psal měl jsem limit náklonu sklenky za hranou. Nakláněli jsme RUM až za poser proužek
Dnes už mám čistou hlavu tak k tématu
ať nedostanu šutrem hozeným z davu.
Můj limit náklonu končí tam kde mozek zavelí "Ty debile co jako děláš"?! Však už jsi zapomněl jak to bolí když jen zakopneš. Nebo se jebneš kladivem přes palec....co teprve se kutálet po silnici do svodidel nebo do stromu. Čumět na JIPCE do stropu taky nemusím a to je ještě ta lepší varianta. Proto přeji experimentátorům ať se dožijí ve zdaví alespoň mého věku...pod maceškama hrdinství bude k hovnu takových jsou totiž plný hřbitovy
Zatáčky mě baví ale ta věc mezi ušima mě nedovolí jet na limit svůj a motorky.
Jiná věc by bylo skutečně pod vedením někoho povolaného dát menší kurz. Nebo výcvik a pak okruh nebo podobnou uzavřenu trať. Bez děr, lupení, štěrku, protijedoucích aut a stromů kolem silnice.
To věčné navážení co tu probíhá mě taky celkem štve...mnoho povolaných málo vyvolených.
Nechci se do nikoho navazet,s Mildou souhlasim. Jen nerozumim tomu k cemu je testovani limitu,kdyz 99% z nas jezdi po silnicich kde jsou zejmena v zatacka: diry,sterkem opraveny diry,probihajici blbe oznaceny opravy der sterkem,inertni posypovy material i v letnim obdobi,opili prislusnici mensinovych etnik,povalujici se silnicarske vesty,v neprehlednych usecich stojici kamiony s defektama a bez trojuhelniku v bezpecne vzdalenosti, a u zemedelskych osad silnice prvnich trid vypadajici jako prilehla pole.A vubec to jezdeni na motorce v CZ vypada spis jako boj o preziti.....Cili podobny test by mohl mit smysl v Rakousku,Svycarsku.Tady mi to prijde jako honeni trika.
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #32 kdy:
29-04-2013, 20:59:55 »
Tak a ted do me!
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
DÍK 44
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #33 kdy:
29-04-2013, 21:39:22 »
to si fakt myslíš že takhle někdo jezdí kde to nezná?
sám jsi mě o víkendu říkal otevři oči, hezkých míst je po republice hodně. To samý můžu říct i já - né všude je to tankodrom jako kolem tebe (nás
)
ty jsi ukázal co umí TDM mimo silnice - MAX ukázal co umí TDM na pořádným povrchu.
nebuď tak úzkoprsej...
a o tom honění trika, neříká ti tahle věta něco?
v Rumunsku si TDM sáhla na dno svých sil. Přežila to se ctí, ale víc už nabídnout nemůže
- tohle zase neustále předhazuješ ty nám.
Nebo chceš říct že takhle jezdíš běžně?
Zaznamenáno
jedině vodka + redbull
Galerie
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #34 kdy:
29-04-2013, 21:58:11 »
No je fakt,ze vetsina lidi ma ten limit nekde jinde a neni to o odrenych stupackach. Nehovore o tom,ze jsi parkrat taky videl ze se s tim neseru,kdyz to jde. Ale dalsim nespornym faktem je ze drtiva vetsina drzkopadu s fatalama byla na silnici,nikoliv mimo,nekde v lese. V podstate o tom to melo byt. Takze chlapci zkousejte dal limity ale nepohorsujte se potom nad tim kdyz nebudu dost ucasten s pobyty mistnich clenu v gipsu nebo na Jipce a kdyz budu opet jizlivy. Jen predesilam,ze to NIKOMU NEPREJU!
Zaznamenáno
ffeerrddaa
Kořen
Děd vševěd
DÍK 0
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Oliva
Bydliště: Slaný (momentálnĚ Rochov u Úštěka)
SPONZOR:
Příspěvků: 269
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #35 kdy:
30-04-2013, 00:10:56 »
Citace: Aca 29-04-2013, 20:57:25
Jen nerozumim tomu k cemu je testovani limitu....
Aco řeknu ti svuj nazor: k čemu je bezpecne testovani hranice... !!!!
Je to v tom ze treba (JA) v podstate motorkarsky amater. si jezdim po alpach (jako nemala cast z nas vsech alespon nekdy) A JA jako ten amater si to v tech alpach fakt uziju...
Takovej MAX a i ostatni co trenujou bezpecne ovladani motorky na mistech k tomu urcenych. Se pak sejde v Alpach s amaterem jako JA a oba si pojedeme stejne. Jenomze pointa je v tom ze ja vubec netusim co si doopravdy muzu k te silnici i k te motorce dovolit takze az me nekde v zatacce zavre auto... poseru se z toho a poslu to do nej nebo na zem... ale takovej MAX to pravdepodobne vic zavre protoze ma vyzkousene ze v normalnim provozu jede treba jen na 50% (nebo ja nevim kolik) a on z te situace vyvazene bez sadry a bez cuceni do stropu na JIPce.
A proc??? protoze zatím co ja si jezdim v provozu na mejch pocitovejch 80% tak on si diky treninku jezdi to same na pocitovejch 50% Takze otazka??? kdo jezdi vic nebezpecne?
Nekde jsem slysel vetu: Stesti preje pripravenemu..
A jak sam MAX napsal: chce nam tady jen rict ze tuhle zkusenost doporucuje kazdemu ze mu to opravdu hodne prineslo. (a ma co prinest urcite kazdemu, i treba kochacum)
Takze tohle tahani si trika asi nebude...
Az sem nekdo hodi video jak si daval ve meste v plnem provozu kolinko na TDM kdyz ujizdel cajtum... tak pak ho kamenujte... ale dokut tu mame borce co za nas testujou naco casto sami nemame koule. tak je prosim placejme po ramenou.
Dejte prosim vas prostor Maxovi at nam muze rict jeho zkusenosti... Osobne by me zajimalo nejen jak takovej kurz funguje ale co se tam naucil... urcite to nebylo jen jak odrit stupacku...
Zaznamenáno
Dekuji za TDM...
Pekelný dědek
Kořen
Děd vševěd
DÍK 15
Offline
Pohlaví:
Motorka: BMW
Jméno: René Havlík
SPONZOR:
Příspěvků: 313
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #36 kdy:
30-04-2013, 00:30:07 »
Musím souhlasit s Acou - ČR je jeden velkej tankodrom.
A kde se jim náhodou podařilo jednu díru opravit,tak ji ještě navíc bezmozci z ředitelství silnic a dálnic posypou šotolinou apod. srač....
A jejich nejoblíbenější je hlavně v zatáčce posypovým materiálem nešetřit.
Za mě - to ať tam raději nechají tu díru.
A chtěl bych poznat toho supermozka,co tento pracovní postup vymyslel - to je na nobelovku !!
Příspěvek odřených supaček je zajímavý,ale já si ji koupil asi jako většina lidí zde na pohodovou a co nejvíce pohodlnou jízdu,ať už jsou to super asfaltky(škoda že si jich u nás neužijeme) nebo naše cesty necesty a případně průjezd lehkým terénem(promiň Aco ,ale ne trasy pro motokross).
Myslím si že tento příspěvek by se více hodil na fórum o supersportech.
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
DÍK 14
Offline
Pohlaví:
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #37 kdy:
30-04-2013, 06:26:27 »
Citace: ffeerrddaa 30-04-2013, 00:10:56
Aco řeknu ti svuj nazor: k čemu je bezpecne testovani hranice... !!!!
Je to v tom ze treba (JA) v podstate motorkarsky amater. si jezdim po alpach (jako nemala cast z nas vsech alespon nekdy) A JA jako ten amater si to v tech alpach fakt uziju...
Takovej MAX a i ostatni co trenujou bezpecne ovladani motorky na mistech k tomu urcenych. Se pak sejde v Alpach s amaterem jako JA a oba si pojedeme stejne. Jenomze pointa je v tom ze ja vubec netusim co si doopravdy muzu k te silnici i k te motorce dovolit takze az me nekde v zatacce zavre auto... poseru se z toho a poslu to do nej nebo na zem... ale takovej MAX to pravdepodobne vic zavre protoze ma vyzkousene ze v normalnim provozu jede treba jen na 50% (nebo ja nevim kolik) a on z te situace vyvazene bez sadry a bez cuceni do stropu na JIPce.
A proc??? protoze zatím co ja si jezdim v provozu na mejch pocitovejch 80% tak on si diky treninku jezdi to same na pocitovejch 50% Takze otazka??? kdo jezdi vic nebezpecne?
Nekde jsem slysel vetu: Stesti preje pripravenemu..
A jak sam MAX napsal: chce nam tady jen rict ze tuhle zkusenost doporucuje kazdemu ze mu to opravdu hodne prineslo. (a ma co prinest urcite kazdemu, i treba kochacum)
Takze tohle tahani si trika asi nebude...
Az sem nekdo hodi video jak si daval ve meste v plnem provozu kolinko na TDM kdyz ujizdel cajtum... tak pak ho kamenujte... ale dokut tu mame borce co za nas testujou naco casto sami nemame koule. tak je prosim placejme po ramenou.
Dejte prosim vas prostor Maxovi at nam muze rict jeho zkusenosti... Osobne by me zajimalo nejen jak takovej kurz funguje ale co se tam naucil... urcite to nebylo jen jak odrit stupacku...
Se obavam,ze jeden den na okruhu mnoho pripravy nenadela,je to asi jako bys chtel aby jedno brany cviceni udelalo vojaky.Cimz rozhodne nehodlam snizovat nebo bagatelizovat vyznam jezdeni a vycvyk na okruhu.Nase autoskoly to rozhodne v ruce nemaji a a do provozu toho mnohu nedaji.Nicmene je to dost indivudalni zkusenost. A pokud ti staci v prvnim prispevku popsany dojmy a par fotek obrousenych stupacek k tomu aby z tebe byl lepsi ridic motocyklu,tak jsi nesmirne nadany jedinec,nebo magor a pak souhlasim abys sel a placal Maxe pa zadech. Udelal ti sluzbu a nestalo te to ani kacku. Ale rekneme si uprimne,asi mnoho neznamena kolik mame ujetych kilometru ale jestli mame tolik navratu kolik vyjezdu. A rozhodne bych privital kurzy nejen pouzivani motorky (kdekoliv) ale hlavne kurzy pouzivani mozku. Osobne si myslim,ze by si zaslouzil placani po zadech nekdo,kdo nema pady,prestupky apod.... Nicmene placejte se klidne po zadech navzajem, chvalte se a ukazujte si jak to mate v ruce.Je to vas nazor,vase zdravi,vas zivot.
Zaznamenáno
Ivan_TDM
Velký znalec
DÍK 1
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM900
Jméno: Ivan
Bydliště: ČESKÉ BUDĚJOVICE
SPONZOR:
Příspěvků: 124
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #38 kdy:
30-04-2013, 06:50:54 »
Pánové, pánové, pánové...člověk se nestačí divit kolik vášní vyvolá to že M.A.X. byl na okruhu a pod vedením instruktora získal cenné zkušenosti, jejichž výsledkem jsou zbroušené stupny...
Dovolím si k tématu pár poznámek:
- je myslím snad pro mnoho lidí dobrý vědět, že když by se někdy z jakýchkoli příčin dostali do situace že zadrnčí hlásič, tak že se nic neděje a tato situace je snadno zvládnutelná
- pokud výrok "Ale dalsim nespornym faktem je ze drtiva vetsina drzkopadu s fatalama byla na silnici,nikoliv mimo,nekde v lese" není podložen nějakou relevantní statistikou (a jako že není) pak je o ničem
- cestovní stroje typu TDM mají, z důvodu pohodlného posazu, stupny "proklatě nízko" a tedy drknout s ní občas o zem není zas takové hrdinství - tím k tomu proboha nikoho nevyzívám, ale jen konstatuji...
Zaznamenáno
Roman ST1
Kořen
Děd vševěd
DÍK 30
Offline
Pohlaví:
Motorka: Tracer 900
Jméno: Roman
Bydliště: Jičín
SPONZOR:
Příspěvků: 1684
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #39 kdy:
30-04-2013, 07:38:44 »
Rozhodně je dobré vědět kde se "hlásič" na stupačce či stojánek ozve, nikdy nevíš kdy budeš v zatáčce trochu rychlejší a pak tě nezvládnutí situace může pěkně mrzet. Viděl jsem už pár lidí, kteří když jim to nevychází v zatáčce, se leknou, zazmatkují, narovnají mašinu a málem to poslali do křoví (taky jsem tak začínal
).
Za sebe doporučuji kurzy bezpečné jízdy, jízdy na okruhu nebo i jízdy v terénu. Chtějí za to sice docela dost peněz, ale z osobní zkušenosti můžu říct, vyplatí se to.
Navíc MAX psal, že si limit testoval na okruhu, a to je správný přístup.
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
DÍK 40
Offline
Pohlaví:
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #40 kdy:
30-04-2013, 09:07:37 »
Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje s 23.základnou vrtulníkového letectva, motorkářským klubem Black Dogs LE MC a Svazem letců společně pořádají pod záštitou policejního prezidenta, hejtmana Olomouckého kraje a primátora města Přerova
akci moto DEN – DEN bezpečnosti
kde : letiště Přerov – Bochoř
kdy : 11.května 2013 od 10.00 do 15.00 hod.
Uvidíte profesionální práci policistů PČR, vojenské policie, vojáků, hasičů a záchranářů, moderní techniku všech bezpečnostních složek na zemi i ve vzduchu, letadla, vrtulníky, motocykly světových značek, kaskadérskou show, pyrotechnického robota, radary, tanky a pandury, zbraně, laserové střelnice, výškovou techniku hasičů a mnoho dalšího.
Zajímavosti dne :
- motoškola s 11násobným mistrem ČR a vicemistrem Evropy v mototrialu Mírou Lisým
- kaskadérský team praha předvede adrenalinovou motoshow crazy DAY
- pracoviště besip s trenažéry jízdy na motocyklu, zásadami bezpečné jízdy i první pomoci
- dvoumotorový vojenský transportní letoun casa C-295
- výsadky parašutistů české reprezentace ASO Dukla Prostějov
- netradiční ohlášení poledne – překvapení DNE
- specifika výcviku policejních koní a psů PČR i AČR
- přepadení vojenského konvoje s explozí improvizovaného výbušného zařízení
- možnost vyhlídkových letů
- prezentace vojenského veterán klubu Boskovický sedmizubec
- prezentace vozů zn. škoda a motocyklů zn. Triumph
- dětské atrakce, občerstvení, vojenský guláš
- vstup a parkování zdarma
Zaznamenáno
Diver
Kořen
Velký znalec
DÍK 10
Offline
Pohlaví:
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Petr Janík
Bydliště: Morkovice 373
SPONZOR:
Příspěvků: 160
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #41 kdy:
30-04-2013, 12:27:04 »
To mám kousek asi se tam kouknu. Dík za Tip Miro
Zaznamenáno
Ales.77
Kořen
Děd vševěd
DÍK 2
Offline
Pohlaví:
Motorka: TDM 900
Jméno: Aleš Navrátil
Bydliště: Dolní Nětčice 75
SPONZOR:
Příspěvků: 434
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #42 kdy:
30-04-2013, 12:55:22 »
Citace: Mirek TDM 30-04-2013, 09:07:37
Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje s 23.základnou vrtulníkového letectva, motorkářským klubem Black Dogs LE MC a Svazem letců společně pořádají pod záštitou policejního prezidenta, hejtmana Olomouckého kraje a primátora města Přerova
akci moto DEN – DEN bezpečnosti
kde : letiště Přerov – Bochoř
kdy : 11.května 2013 od 10.00 do 15.00 hod.
Uvidíte profesionální práci policistů PČR, vojenské policie, vojáků, hasičů a záchranářů, moderní techniku všech bezpečnostních složek na zemi i ve vzduchu, letadla, vrtulníky, motocykly světových značek, kaskadérskou show, pyrotechnického robota, radary, tanky a pandury, zbraně, laserové střelnice, výškovou techniku hasičů a mnoho dalšího.
Zajímavosti dne :
- motoškola s 11násobným mistrem ČR a vicemistrem Evropy v mototrialu Mírou Lisým
- kaskadérský team praha předvede adrenalinovou motoshow crazy DAY
- pracoviště besip s trenažéry jízdy na motocyklu, zásadami bezpečné jízdy i první pomoci
- dvoumotorový vojenský transportní letoun casa C-295
- výsadky parašutistů české reprezentace ASO Dukla Prostějov
- netradiční ohlášení poledne – překvapení DNE
- specifika výcviku policejních koní a psů PČR i AČR
- přepadení vojenského konvoje s explozí improvizovaného výbušného zařízení
- možnost vyhlídkových letů
- prezentace vojenského veterán klubu Boskovický sedmizubec
- prezentace vozů zn. škoda a motocyklů zn. Triumph
- dětské atrakce, občerstvení, vojenský guláš
- vstup a parkování zdarma
Super Míro,už vím kam vzít rodinku na výlet,díky.
Zaznamenáno
Mirek TDM
Kořen
Děd vševěd
DÍK 40
Offline
Pohlaví:
Motorka: KTM
Jméno: Mirek
SPONZOR:
Příspěvků: 1009
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #43 kdy:
30-04-2013, 17:01:09 »
Původně jsem na toto zbyzečné téma nechtěl reagovat. Ale jak to tu tak pročítám tak taky chci něco napsat. Konec konců už tu bylo založeno daleko víc témat které byly ještě víc o hovně něž toto. Nečekeje že budu maxe plácat po rameni, ale když si jezdí a zkouší na okruhu tak ať si dělá co chce. Ale na silnici potkat takového blázna bych nechtěl. (ani v alpách, protože i tam může být na silnici bordel) Většina píšete, že hlavně ať se nikomu nic nestane. Prdlajs, ať se takový kretén co takhle jezdí po silnicích klidně zabije,já na jeho hrobě plakat nebudu a stát a daňoví poplatníci ušetří za léčení bezmozka, který si nezaslouží žít.
Zaznamenáno
Pečajs
Kořen
Děd vševěd
DÍK 8
Offline
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Pečínka
Bydliště: Boskovice
Příspěvků: 385
Re: Test:Limit náklonu TDM 850
«
Odpověď #44 kdy:
30-04-2013, 17:11:02 »
Maxi já ti nevím, každej kdo bude chtít vědět něco o ježdění na motorce, bezbečným ježdění na motorce. Tak si na nějakou tu motoškolu zajede sám nebo se tě jako někoho kdo na ní byl zeptá jak to probíhá.
Teď ten tvůj poslední příspěvek byl jak kdyby to psal sám sršeň protože to je přesně to co on všude propaguje a ty to sem napíšeš po absolvování motoškoly, kde je on instruktorem.
A teď se na mě nezlob, ale fakt to působí jako honění trika. Do tvýho ježdění a do ježdění všech ostatních mi nic není, ať si každej jezdí a používá svoji motorku jak chce.
A fakt nevidím důvod aby jsi sem psal o tom kam se dívat, nácvik krizovýho brzdění atd......tak 80% procek členů tohoto fora jezdilo na motorce už když jsme mi dva za sebou ještě tahali kačera. Pořád zde jsou, pořád jezdí, nepadají a nikoho se nesnaží zlepšovat sami od sebe. Kdyby neuměli jezdit nebo jezdili úplně blbě tak by sem už neměli co psát protože by někde u cesty měli křížek se sjetou pneu nebo starou helmou.
Zaznamenáno
Lepší je být první v pekle, než-li druhej v cíli.
Stran:
1
2
[
3
]
4
5
Nahoru
Tisk
Skočit na:
Prosím vyber cíl:
-----------------------------
TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány)
-----------------------------
=> Motor
=> Elektrika
=> Podvozek
=> Gumy
=> Technické parametry, vlastnosti
=> Vzhled
-----------------------------
AKCE
-----------------------------
=> Videa z akcí
=> Cestopisy
=> Neklubové akce
=> Zajímavá místa
-----------------------------
VÝBAVA
-----------------------------
=> Oblečení
=> Chrániče
=> Kufry, nosiče, padáky
=> GPS - Interkom - Kamera
-----------------------------
VŠEOBECNĚ
-----------------------------
=> Administrativa, zákony, vyhlášky
=> Batůžci
=> Zajímavé odkazy
=> Videa
=> O čemkoli
=> Volná zábava
=> ADWENTŮŮŮŮRE
-----------------------------
MANUÁLY - NÁVODY
-----------------------------
=> Postupy na opravy, úpravy, seřízení atd...
=> Jak to funguje
=> Články, recenze
-----------------------------
BAZAR
-----------------------------
=> Koupím
=> Prodám
-----------------------------
BLOG
-----------------------------
=> Blogy členů
-----------------------------
WEB - provoz
-----------------------------
=> Všeobecně
Nahrávám...