vpodstatě mám tři dotazy.
podle schematů
ODKAZ (na posledních stránkách) jsou dvě verze elektroinstalace TDM900 z roku 2002.
Jakási označovaná OCE (oceanic ????) a pak EUR (předpokládám evropa)
mezi oběmi je rozdíl jen v absenci konektorů pro alarm.
Verze OCE má z na ECU na černo/modrém drátu vytaženo napájení okruhu stojánku a spínače spojky. Verze EUR nemá černo/modrý drát ale jen černý a v tomto okruhu jsou dva konektory pro alarm. Předpokládám že v jedné ze záslepek musí být propojka. Schema nic takového nezobrazuje ale jinak by to prostě nedávalo smysl.
takže dotaz číslo jedna: skuste prosím někdo z těchto konektorů (jsou prý ukryty u sedla) sundat záslepky a skusit nastartovat
dotaz číslo dva: na jednotce zapalování změřte na černém drátu napětí při zaklopeném bočním stojánku a bez
dotaz číslo tři: jelikož je na stejném okruhu i spínač spojky tak předpokládám že při zařazené rychlosti a zmáčklé spojce jde nastartovat motor že?