TDM FORUM TDM FORUM
04-12-2024, 20:32:53 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Pravidla etiky na Fóru
 
Stran: [1] 2 3   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Odpojení klapky TDM 900  (Přečteno 13728 krát)
Pitr
Větší znalec
***

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr
Příspěvků: 91



« kdy: 29-09-2012, 08:52:12 »

Ahoj chlapi,
nepamarujete si někdo číslo pinu který se má odpojit? Stránky jbx9.free.fr nejdou a já se na dneska chystam Smiley.....

Díky...
Zaznamenáno
Pitr
Větší znalec
***

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr
Příspěvků: 91



« Odpověď #1 kdy: 29-09-2012, 09:28:09 »

Tak už jsem to našel, je to pin č.8, hněda/černá barva.....
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #2 kdy: 29-09-2012, 09:42:37 »

Mohu se zeptet co to prinese pozitivniho? Ze by jsme poradili vyvojarum v Yamaze. Zrovna jsem mel nedavno milenku v servisu a jeden z puvodnich majitelu klapku vyredil a to sroubkem ... dle mechaniku naprosta zbytecnost  Wink a nebo uděláno blbě...tak já opravdu nevím čemu mám věřit
Zaznamenáno

Pitr
Větší znalec
***

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr
Příspěvků: 91



« Odpověď #3 kdy: 29-09-2012, 09:56:12 »

Podle ohlasů co jsem četl najiných forech, dojde ke zklidnění v nízkých otáčkách. Lepšímu tahu a mírnému snížení spotřeby. Jinak to ničemu nevadí tak to vyzkoušim. Jak píšeš šroubem, myslíš tím že ucpal hadičku vedoucí ke klapce?
Zaznamenáno
Sidonius78
Děd vševěd
*****

DÍK 7
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Zdeněk Machát
Bydliště: Kanice (BV)
SPONZOR:
Příspěvků: 264


Sidonius78


« Odpověď #4 kdy: 29-09-2012, 11:10:44 »

Ahoj, jsou tři varianty odpojení, vyřazení klapky. Já zvolil odpojení kabelu pin č.8 je to nejrychlejší metoda.Lze také odpojit podtlak hadičku a ucpat ucpávkou.

Po nastartování a do cca 3-4tis je klapka uzavřená a při zvýšení otáček se otevírá klapka přívodu vzduchu.Při vyřazení bude klapka stále otevřená, motor bude v nízkých otáčkách lépe dýchat a bude lépe reagovat kolem 2500-3000 ot/min. Nemá to vliv na zvýšení výkonu ani na spotřebu, jen se zlepší odezva.

Mám to odpojený, ale ještě jsem neměl čas vyjet, tak jsem zvědav, ale nečekám velký rozdíl.
Zaznamenáno
Pitr
Větší znalec
***

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr
Příspěvků: 91



« Odpověď #5 kdy: 29-09-2012, 11:22:33 »

Tak jsem to prubnul, a přijde mi chod daleko lepší. Na 6tku v pohodě 75 km/h a žádný škubání. Daleko lineárněji než předtím. Jsem zvědav jak se bude chovat při plném zatížení. Mám otevřené výfuky a hned při nastartování byla slyšet změna. Tak uvidíme, ještě mám v plánu KN...
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #6 kdy: 29-09-2012, 17:00:44 »

Nechtel jsem se hrabat v drátech, tak jsem jen odpojil hadicku a zaslepil-poznat to bylo hned.Po namotovani KN-zase lepší a 15zubové kolecko to dostalo na vrchol mého blaha Grin
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #7 kdy: 29-09-2012, 19:21:59 »

Tak klapka tam je kvůli EGR ventilu,aby to sálo část výfukových zplodin a motka splńovala emisní normu  Wink
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #8 kdy: 29-09-2012, 19:50:41 »

Přesně tak Wink, když jsem volal Ulrichovi do Yamahy, tak mi to take potvrdili, ze je to vse seskrcene jen a jen kvuli emisím.Jak tu nekde napsal Driver toys, ten motor jako by dychal pres ucpanej nos, coz asi neni to pravy orechovy, takze proto jsem ho vylecil otevrenim klapky a KNkem....
Zaznamenáno
Kulik
Velký znalec
****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Jiří Kamenář
Bydliště: Dolní Domaslavice 89
SPONZOR:
Příspěvků: 182



« Odpověď #9 kdy: 30-09-2012, 08:01:26 »

Ahoj, mohl by někdo prosím trochu podrobněji napsat jak odpojit? Kde najít přesně pin který se má odpojit? Nejsem zase až tak technicky zdatný, tak prosím tak trochu jak pro blbce, případně i s nějakou fotečkou. Děkuji Smiley
Zaznamenáno
rostav
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Motorka: TDM900
Jméno: Rosťa
Bydliště: Polanka nad Odrou
SPONZOR:
Příspěvků: 39



« Odpověď #10 kdy: 30-09-2012, 13:39:21 »

Zkus se podívat na tuhle adresu http://www.jbx9.allalla.com/index.php?page=AIR ale nech si to projet přes translator.  Asi bych to řešil odpojenim 8pinu na jednotce.
Zaznamenáno
D_avis
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: David Soukup
Bydliště: Trhové Sviny
Příspěvků: 3



« Odpověď #11 kdy: 12-06-2013, 21:10:11 »

Čau všichni,
dal sem na vaše rady a odpojil konektor u řídící jednotky,hned jak sem vyjel, byl poznat rozdíl.
Žádné cukání a motor krásně bere už od menších otáček.
Hned je s tim ještě lepší svezení než dřív Smiley
Výborná záležitost , díky za radu  supr
Zaznamenáno
nimlot
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Jarda
Bydliště: Kamenice u Prahy
Příspěvků: 35


« Odpověď #12 kdy: 13-06-2013, 07:06:59 »

jj, take jsem to odpojil v elektrice a zmena k lepsimu je rozhodne patrna.
Zaznamenáno
Mirek
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Příspěvků: 21



« Odpověď #13 kdy: 14-06-2013, 11:17:32 »

Taky sem odpojil EGR ventil,od hlavy válců.už nejde ten rámus z motoru co je slišet z airboxu.

* TDM KLAPKA VZDUCHU.docx (466.96 KB - staženo 246 krát.)
Zaznamenáno
Without_R
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM900
Příspěvků: 25


« Odpověď #14 kdy: 19-01-2014, 16:40:59 »

Zdravím,
taky jsem odpojil pin 8 (hnědý kabel) z řídící jednotky a změna k lepšímu se projevila. Nevím ale, zda-li toto odpojení nemá vliv na zvýšení volnoběžných otáček? Teď se mi stává, že občas mám volnoběžný otáčky i 1500ot./min. (samozřejmě při ohřátém motoru), někdy jsou normálně kolem 1000ot./min. Nevíte, jestli to může mít na otáčky vliv?
Zaznamenáno
Stran: [1] 2 3   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML