TDM FORUM TDM FORUM
23-11-2024, 06:41:08 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 [2] 3   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: V čem jsou sporty lepší?  (Přečteno 3628 krát)
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #15 kdy: 10-09-2012, 20:45:52 »

Taky pravda ...já unávám že buchláky jsou "nebezpečné" ale do jaké míry?Furt je podle mne bezpečnější jezdit tam kde to víš že je dobrá silnice,široká,znáš to tam a nikdo si tam nedovolí vyhodit "fůru" štěrku na cestu nebo zasypat po zimě díry tím "nadrceným afaltem" ,který se samozrejmě ujedí(jak tvrdí naši silničáři) jak někde býva zvykem,navíc když víš kdy jezdit (idelaní v neděli od 15:00-18:00->od 13:00-22:00 mají kamiony zakaz) ,jen prostě je to tam tak dobré že tam jezdí o hodně více motorek než v okolí a když si zebereš(ač to zní divně) kolik tam jezdí moto tak mi prijde 11smrtáku za 10let vcelku "statisticky" v normě...je fakt že nekteří střelci co tam jezdí jsou magoři-jednou mi vyletěl borec ze zatačky do mojeho směru(hlavně že si dal kolínko) mněl štěstí že jsem ho pak nepotkal u Trampa ,bych se asi neudržel.
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #16 kdy: 10-09-2012, 20:56:42 »

Jasně já to video sem nedal abych kázal morálku to vůbec jen jako zajímavost. Vždy je to o lidech a o tom co vozí mezi ušima.  mrk nemám s podobnými kopci zkušenost v květnu jsme projížděli cestou ze srazu ze Slovenska přez Harmanec  ODKAZ když jsem viděl ty magory tak mi naskakovala husí kůže až na zadku  ojee Ale zážitek super jen se tam motali plechovky  hehe
Zaznamenáno

Ivan_TDM
Velký znalec
****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Ivan
Bydliště: ČESKÉ BUDĚJOVICE
SPONZOR:
Příspěvků: 124



« Odpověď #17 kdy: 11-09-2012, 12:37:00 »

Ano i ne.
Záleží také jak jezdec dokáže využít potenciál toho či onoho stroje.
Příklad:
Pokud stroj typu čopr (klasický) bude pilotován tak že pojede na krev, pak další jezdec např. TDM bude mít při stejném tempu ještě rezervy.
Podobně, ovšem v opačném gardu dopadne srovnání TDM x supersport, neboli v tempu odpovídající TDM využitém na 100% bude mít SS samozřejmě ještě potenziál zrychlit. Pokud někdo dokáže využít SS blízko limitu stroje, pak není možné mu na TDM (a obecně jiných ne SS mašinách) stačit. Čím bude trať rychlejší bude rozdíl větší. Je však otázka kolik procent (možná promile) motorkářů skutečně dokáže využít veškerý potenziál SS mašiny a jestli je to mimo okruh vůbec smysluplné.  Wink           

PS: Jen při pomalé jízdě (typicky slalom) bude mít moto s vyššími a širšími řidítky oproti SS výhodu.   
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #18 kdy: 11-09-2012, 20:20:04 »

Мîłđą..já to ani tak neberu jen to píšu preventivně, jelikož vás zas tolik neznám tak aby ste mně nezařazovali k těm "magorům"
Ivan..pěkně shrnuto a je na tom kus pravdy Smiley
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #19 kdy: 12-09-2012, 19:38:14 »

Pak je jeste fajn,ze holkam na SS cumej kalhotky. To se na TDM nestane.
Zaznamenáno
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #20 kdy: 27-09-2012, 18:46:25 »

Dnes jsme se opět pustili s kolegou motorkarem do diskuze...na dané téma ...a vnukl mi celkem brouka do hlavy..."A ty si jako myslíš že to TDM je stavěné na ten tvůj způsob jízdy?"Takže moje otázká zní jak jezdíte na TDM?Popřípadně v čem byl ještě tento nebo podobný motor ?Jde mi o to že sem-tam mi v hlavě přeskočí kolečka a rozjedu se stylem 1plny(7-8tis.ot),2plny(7-8tis.ot),3plny(7-8tis.ot),4plny(7-x.tis.ot)...brzda,brzda,zatacka 3/4plynu a pak zas 4plny,5plny  LOL samozřejmě při zahřátem motoru a v rámci bezpečnosti.Otázka zní je ten motor blíže sportovním motorům a nebo spíše cestáckým bublákom co jezdí kochačku?Nerad bych si nějak "odvařil motor"...je mi jasné že to na žadné moto motorům nepřispívá ale některým méně(SS) nekterým více(choppery).
Zaznamenáno
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #21 kdy: 27-09-2012, 19:01:07 »

Nevydrží,začne žrát olej a posere se na klice.Ale jen to toč-veškeré díly mám na prodej  Grin
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #22 kdy: 27-09-2012, 19:01:23 »

Neodvaris nic!Ten motor je o cca 30% poddimenzovan(jako vetsina automobilovych motoru,tak i motocyklove maji rezervy), takze tim ze ho obcas za vyjizdku takhle protahnes se vubec nic nedeje Wink.Jinak motor v TDM je drzak jak svina=kovane pisty a vrstva nikasilu na valcich jsou zarukou toho, ze tenhle motor neco vydrzi(Pepa Machacek ho pouziva ve ctyrkolce na Dakar supr).Jasne ze to neni tocak jak z GSX-R1000,ale na to abych tyhle ctyrvalcovy lizatka prohnal v zatackach uplne staci a myslim, ze driv je na limitu pilotuv pud sebezachovy nez vykon motoru.Jam mam 15zub kolecko,KN filtr,otevrenou klapku sani a dve male dirky v origo laufech Grin a plne mi to ted vyhovuje=paradni fun factor Wink
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #23 kdy: 27-09-2012, 19:04:56 »

to asi záleží na povaze  Grin
obecně omezovač je nastaven tak, aby motor nedosáhl otáček pro které nebyl konstruován - a nedošlo tedy k jeho poškození. TDM je imho spíš cesťák/dělník než náčiní na takovýhle honění.
Jestli je ti bližší tenhle styl jízdy tak není TDM zrovna moc pro tebe. Nějaký bandit, fazer atd... by ti poskytl v tomhle směru víc
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
Luko
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 22
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
SPONZOR:
Příspěvků: 1388



« Odpověď #24 kdy: 27-09-2012, 19:12:37 »

Neodvaris nic!Ten motor je o cca 30% poddimenzovan(jako vetsina automobilovych motoru,tak i motocyklove maji rezervy), takze tim ze ho obcas za vyjizdku takhle protahnes se vubec nic nedeje Wink.Jinak motor v TDM je drzak jak svina=kovane pisty a vrstva nikasilu na valcich jsou zarukou toho, ze tenhle motor neco vydrzi(Pepa Machacek ho pouziva ve ctyrkolce na Dakar supr).Jasne ze to neni tocak jak z GSX-R1000,ale na to abych tyhle ctyrvalcovy lizatka prohnal v zatackach uplne staci a myslim, ze driv je na limitu pilotuv pud sebezachovy nez vykon motoru.Jam mam 15zub kolecko,KN filtr,otevrenou klapku sani a dve male dirky v origo laufech Grin a plne mi to ted vyhovuje=paradni fun factor Wink
Jenže ty si pleteš 850 s 900. 850 je choulostivá,900 nezmar.

Ale celkově je to debata oničem.  cvok
Zaznamenáno

Lepší být o půl šesté doma,než v pět v márnici.
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #25 kdy: 27-09-2012, 19:19:28 »

Ono semou je to težko jsem v tomto směru náladový človek...Někdy mám chut se jen tak problublavat krajnou,někdy se proste rád projedu lesíkem,někdy si rád zajedu s mladou na delší vyjiždky(napr 200-300km) a někdy proste prikrčím lokty a jedu "co to dá" takže prostě nevím  LOL  proste proto jsem kupoval TDM jako univerzál !!!Až dnes jsem se zamyslel že prostě tomu někdy asi moc šlapu na krk...když jsem v buchlákoch tak mi pak u Trampa(moto posezení) obchází TDM a jen nevěříc kroutí hlavou.To samé mi tvrdili i kámoši ale furt jsem si jaksi říkal že to moto musí být stavěno na takové šlapání na krk,proto je tam omezovač....Jo je to semnou težké věřte že nejradši bych mněl doma v garaži 4 motorky a vzdy jen presedlal dle nálady  smile_
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #26 kdy: 27-09-2012, 19:40:47 »

No to je fakt, 850 bude asi nachylnejsi, ale jak pise Begy ty motory jsou nastaveny tak, ze to co je pod cervene pole by mu nemelo nejak vyrazne vadit(pokud ma olej v cajku a je prohratej na provozni teplotu).No Begy budes se divit,ale mel jsem neco podobneho co pises(CBF1000) a moc me to nenadchlo Sad.Jo vykon tam byl, ale jinak nuda a nebo tocit tocit aby to bylo vubec slyset Smiley.Mam to obcas jako M.A.X., ze nekdy jedu kochacku a to se mi na TDM libi moc, jen tak bublat no a obcas to ze zatacky zatahnot nekam k 6-7tis.ot. kde to krasne buraci, pak zase zvolnit a jet pohodu.No proste univerzal pro vse a ja bych ji za zadnyho ctyrvala v litru nemenil ani nahodou...
Zaznamenáno
Aca
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 14
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Jiná
SPONZOR:
Příspěvků: 876


« Odpověď #27 kdy: 27-09-2012, 19:56:01 »

Jak muzete takhle vytacet motory ktery jsou pres deset let stary a kde je uz vsechno utahany.Je to vase vec,delejte jak umite ale zkuste si dat nekdy makovici za plexi ve 4000 a uslysite jak ten motor vyje. Je to hodne povedenej motor ale neni neznicitelnej.
Zaznamenáno
Begy
everything is possible
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 44
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Jiří Beránek
Bydliště: Klecany
SPONZOR:
Příspěvků: 2034




WWW
« Odpověď #28 kdy: 27-09-2012, 19:58:42 »

já ti nevim ale 4000ot u dvouválce je stejných jako u čtyřválce
Zaznamenáno

jedině vodka + redbull  mrk  Galerie
M.A.X
Děd vševěd
*****

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Josef Jačo
Bydliště: Suchá Loz
Příspěvků: 223



« Odpověď #29 kdy: 27-09-2012, 20:32:35 »

Muj názor je takový že když si zebereš SS tak ty motory jsou už od výroby vyhnané výkonově co nejvíše,celá životnost motoru spočívá v tom že piloti burnují,jezdí po prdeli,turují motory na srazech,omezovač tam je co chvíli a znám par kluků co mají GSX-R z roku 98 a ty motory vrní jak hodinky(samozrejmě je nutností pravidelní servis atd..) tak mi vysvetlete proc by to mnělo TDM tak ublížit?Když je tam cestovní motor kde se neklade duraz na výkon ale na zivotnost tudíž má motor rezervy!Netvrdím že kdybych s tým jezdil jednou týdně na okruh tak že ten motor nepujde do kytek ale myslím že když se to parkrat za vyjiždku vytočí a protáhne že by se mně mněl motor po 2sezonach rozsypat....pokud se mýlím tak mně opravte,je to jen muj názor ničím nepodložený.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML