všude po netu jsou informace že po přesazení jehel v karburátoru dojde ke snížení spotřeby.
Standartní spotřeba je cca 7,5l/100km
spotřeba s přesazenými tryskami je max 5,5l/100km
na výkonu to prý není prakticky znát. Důvod vysoké spotřeby je prý kvůli emisím. Moc tomu nerozumim, ale prý s bohatší směsí jsou emise lepší
Aby jste se pohodlně dostali ke karburátorům musí dolů nádrž a kvůli ní i plasty.
Doporučuju to začít dělat s prázdnou a né jako já s čerstvě natankovanou Musíte totiž odpojit hadičky z kohoutku a v tu ránu vám celá nádrž vyteče. (povolte dva šroubky co drží kohoutek a pak odpojte obě vrchní hadičky - jedna je pro normální režima druhá je rezerva. Spodní s opletením vede k čerpadlu, tu tam nechte)
Pak sundejte airbox, doporučuju ho koplet rozebrat, lépe se pak nasazuje zpět na karburátory.
Teď sundejte plastové víčko zepředu karburátoru, je tam dost málo místa a mě pomohla malá gola s šroubovacím nástavcem.
Teď VELKÝ POZOR opatrně vytáhněte šoupě i s membránou.
Jestli membránu poničíte máte velký trable!!!
takhle to vypadá seshora (na levém už je šoupě vyndaný)
Vevnitř šoupěte je stčená jehla. Na ní je segrovkou nstavena bohatost. Já to měl na prostřední zářez. Sundejte segrovku a dejte ji uplně nakonec.
vše složte zpět dohromady
po nastartování a ohřátí motoru seřiďte volnoběh. Nebylo by od věci udělat i synchronizaci karburátorů