TDM FORUM TDM FORUM
23-11-2024, 18:21:46 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: 1 [2]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Zaslepení EGR ventilu - TDM 900  (Přečteno 6199 krát)
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #15 kdy: 14-08-2013, 15:03:52 »

Podložka do egru je samovýroba,originál těžko seženeš. Na výrobu jsem použil 1 mm AL plech,nůžky na plech , vrtačku s 7 vrtákem ,pilník (kolatý a plochý). Práce i výroba v poho 2 hod. Šablonu si uděláte vymáčknutím hor. víčka do papíru , vystřihnete , obkreslíte a naznačíte otvory na plech,ten vyvrtáte ,vystřihnete,zkulturníte pilníkem. Pak si odměříte 2 body( na membránách jsou 2 nýty, který by zasahovali do podložky) a ty promáčknete, třeba tak,že dáte plech mezi matku a šroub a ťuknete opatrně kladivem v místě prohybu.Před montáží porovnejte dosedací místa a vložte pod horní víko egru. Jednodušší je výroba podle foto Luka,já jsem volil podložku s celými otvory pro přišroubováni (kvůli deformaci či poškození hor. v . při dotažení). Jo a v egru jsem vše nechal,jsou tam 2 membrány jejiž součásti je těsnění,to vám dotěsní záslepku od výfuku.
     Snad to nebude mít negativa,když tak to vrátíme do origo stavu supr.
Zaznamenáno
blažin
Děd vševěd
*****

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Jméno: Petr Bláha
Bydliště: Litvínov
Příspěvků: 382



« Odpověď #16 kdy: 14-08-2013, 20:44:01 »

Přesně takhle jsem si to představoval supr, material mám doma tak jen se do toho pustit a díky za popis Wink
Zaznamenáno
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #17 kdy: 16-08-2013, 20:21:57 »

To jsem rád a nemáš zač děkovat. Smiley
Zaznamenáno
Mirek
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Příspěvků: 21



« Odpověď #18 kdy: 18-08-2013, 21:27:05 »

není jednodušší zaslepit hadici,já to tak mám asi 2 roky a je nto v poho.
Zaznamenáno
Ocilio
Znalec
**

DÍK 1
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: ...asi trakař
Jméno: Radek
Bydliště: Praha
Příspěvků: 23



« Odpověď #19 kdy: 24-08-2013, 19:29:10 »

V jednoduchosti je krása, proč to dělat složitě. Ode mne máš sto bodů.  supr supr supr
Zaznamenáno
zatli
Znalec
**

DÍK 2
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Triumph
Bydliště: Telč
Příspěvků: 55


« Odpověď #20 kdy: 24-08-2013, 20:30:13 »

Je jednoduchý zaslepit hadičku,ale když máš EGR rozdělaný je pro mně lepší udělat zaslepovací plech z al než řezat hadičku a dávat do ní kulatinu nebo šroub patřičného průměru,co když se to neosvědčí pak budeš místo š roubu dávat trubičku,kdežto já vyndám plech a bude to zas v původ stavu bez porušení.Další možnost by byla zaslepení v air boxu.
Zaznamenáno
Mirek
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM900
Příspěvků: 21



« Odpověď #21 kdy: 25-08-2013, 14:49:21 »

odpojil sem hadičku od ventilu a zaslepil ji,ventil sem vyndal....jednoduchý.Se spojením vyndáním klapky v airboxu,laďáky naprostá spokojenost,žádný škubání v malejch otáčkách-de to od spodu.Prostě paráda.spotřeba do5l.
Zaznamenáno
Мîłđą
ENDORFIN
Administrator
Děd vševěd
*****

DÍK 120
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM 900
Jméno: Miloš Jindřich Polák
Bydliště: Okříšky - Vysočina
SPONZOR:
Příspěvků: 2278


. Deus ex Machina ∞



WWW
« Odpověď #22 kdy: 21-05-2018, 21:18:03 »

Trochu obnovím staré téma. Dělal někdo ty záslepky na EGR? Jaké jsou případně zkušenosti a postřehy po těch letech?
Nebo to zase zůstalo na teoretické úrovni.  Wink
Zaznamenáno

slim
CharlesWrolaOB
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Ducati
Jméno: slim
Bydliště: Plzen
Příspěvků: 10




« Odpověď #23 kdy: 28-05-2018, 23:15:55 »

není to EGR ale přisávání vzduchu do výfuku....na chod motoru nemá vliv, praktikováno léta na různých motocyklech
Zaznamenáno

Imra
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 900
Jméno: Mirek
Bydliště: Jižní čechy, okolo Třeboně
Příspěvků: 23



« Odpověď #24 kdy: 29-05-2018, 17:40:06 »

právě že má a nejjednodušší je odpojit pin 8 na řídící jednotce
Zaznamenáno

Předměty které vidíte v zrcátku , jsou ve skutečnosti za Vámi
Imra
Znalec
**

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 900
Jméno: Mirek
Bydliště: Jižní čechy, okolo Třeboně
Příspěvků: 23



« Odpověď #25 kdy: 29-05-2018, 20:27:32 »

tady si můžete osvěžit ruštinu  Grin
https://www.youtube.com/watch?v=MG1Au7RnF8E&t=147s
Zaznamenáno

Předměty které vidíte v zrcátku , jsou ve skutečnosti za Vámi
slim
CharlesWrolaOB
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: Ducati
Jméno: slim
Bydliště: Plzen
Příspěvků: 10




« Odpověď #26 kdy: 29-05-2018, 22:29:19 »

kluci, bavíme se o Air Induction systému, s tím nemá pin 8 co dělat...
Zaznamenáno

Stran: 1 [2]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML