Caute , konecne som sa k tomu dostal
Skontroloval som merak v nadrzi (fuelsender) , ohmy podla manualu sedia.
meranie teploty:
Ked je plna nadrz odpor sa dost hreje (prst na odpore som mal max. tri sekundy) , ked je prazdna tak sa moc nehreje.
Zo schemy aj z fotiek to vyzera tak su tam dve cievky . Do meraku ide napetie 12V a este napetie z nadrze ,rozdiel medzi nimi ukazuje stav paliva.
Studeny spoj tam nieje, a "asi" budu aj cievky ok ,lebo merak ukazuje dobre.
zaver:
To ze to je roztopene som si vsimol az ked som isiel cez tunel branisko (5km nuda), no a spravil som este ten den asi styristo km a nesirilo sa to dalej.
Mozno sa to roztopilo ked som raz zabudol vypnut zapalovanie, zapnute bolo celu noc ( baterka sa uplne vybila).
Ja neviem , mozno yamahaci predpokladali ze sa to trochu chladi za jazdy na moto.
Skuste niekto nacapovat do plna a potom nechat zapnute zapalovanie tak na hodinu , ci sa to zacne zohrievat,
alebo radsej nie
http://imgs.sk/index.pl?obr=palivomer1JPG-78808.jpghttp://imgs.sk/index.pl?obr=palivomer2JPG-78809.jpghttp://imgs.sk/index.pl?obr=palivomer3JPG-78810.jpghttp://imgs.sk/index.pl?obr=fuelsenderjpg-78811.jpgTo je zatial vsetko
S pozdravom Thomas