TDM FORUM TDM FORUM
26-11-2024, 00:49:00 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky: Sponzorský dar na chod stránek
 
Stran: [1]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Prevádzková teplota motora.  (Přečteno 1860 krát)
Patero
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Příspěvků: 9


« kdy: 08-09-2010, 21:28:46 »

Zdar páni. Mám model z roku 2000 a tam už nieje budík na teplotu motora. Je tam len kontrolka, keby sa to prehrievalo. Tak by ma zaujímalo, že ako funguje prevádzková teplota na vašich strojoch, kde tento budík na teplotu máte. Ja osobne nerád zaťažujem studený motor. U auta nieje o čom diskutovať. Ale keď tam nemám budík, tak by som sa rád dozvedel, že ako je to vlastne s týmto motorom. Predpokladám, že je tam nejaký termostat, lebo chladič to má ako výkladnú skriňu. Tak reku ako by som zistil, či mám termostat funkčný a či nejazdím na podhladený motor.

Jozef
Zaznamenáno
Driver toys
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 20
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: KTM
Jméno: Libor SIMON
Bydliště: Dolní Dobrouč (okr. Ústí nad Orlicí, Pardubický kraj)
SPONZOR:
Příspěvků: 905



« Odpověď #1 kdy: 09-09-2010, 19:08:20 »

Draku TDM 850 je zajímavej stroj. Vůbec sem tu teplotu nepochopil.. Ručička se jen nepatrně zvedá, nahoru leze jen když stojím na místě - hodně rychle to leze v létě v kolonách, jinak při jízdě bych spíš řekl podchlazeno  :hehe: Těsně před červeným polem sepne ventilátor a zase v pohodě teplota spadne. Měl jsem jiné motorky a řešil teplotu i na škodovce a tak mě ten teploměr taky dost rozhodil. Koukal sem na termostat a radši sem koupil tenkrát nový, cenu radši neuvedu.. :svok:  Bylo to zbytečný - teplota naprosto stejná! Dal sem do malé dírky co je na termostatu nejtek, aby tam neteklo tolik vody a to se nepatrně zlepčilo.
 Takže buď v klidu, myslím že palivoměr je u TDM daleko užitečnější kontrolní přístroj.
Zaznamenáno

Ani pohyb na zdravém vzduchu nenahradí pohyb na zdravém těle ;op
Kalibor
Kořen
Děd vševěd
*****

DÍK 9
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: TDM850 4TX
Jméno: Dalibor
Bydliště: Ochoz u Brna
SPONZOR:
Příspěvků: 273



« Odpověď #2 kdy: 09-09-2010, 21:13:40 »

I v letních měsících se drží rafika teploměru poměrně nízko (za jízdy). Termostat mě taky spíná těsně před červeným, stačí nechat motor bublat na volnoběh.
Nedávno jsem zkoušel jestli se vrtula vůbec točí. ( točila se  :supr: )
Zaznamenáno

Mít tak křídla, byla by dokonalá.
Tomáš86
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Kočín
Příspěvků: 4


« Odpověď #3 kdy: 07-03-2016, 23:12:43 »

Zdravím mam tdm 850 4tx rv 96.Nejak sa mi zdá že teplota mi stúpa alebo sa dosť hreje. TERAZ keď je zima nechám na voľnobehu a ona mrcha zapne vetrak tak za 7 až 10min. Aj pri jazde drží teplota tak v polovici chcem sa teda spýtať či je to v poriadku alebo je niekde zrada? Ventilátor spina a vypína pravidelne len sa mi nepáči ta vrchná časť teplomera.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #4 kdy: 08-03-2016, 09:55:42 »

Tomáš86> to je celkem normalni. Pokud bys mel praskly tesneni pod hlavou, teplota by po delsi jizde a zpomaleni vylitla az do cervenyho a motorka by prestala tahnout.
Zaznamenáno
Tomáš86
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Kočín
Příspěvků: 4


« Odpověď #5 kdy: 08-03-2016, 12:58:31 »

No to ma ukludnilo. Lebo som čítal že každý má opačný problém na 850 tky sa skôr tvária ako podchladene. Vlastne mne sa teplota tiež držala vždy len na spodu ale po poslednom servise sa chová takto predtým sa mi nedostala ani do polovice a teraz pravidelne zapína vetrak. Som si myslel či mi niečo nepokazili v servise. Dal som robiť ventily a nastavovať karbec ze vraj to išlo na chudobnu zmes a museli lepiť plavakovu komoru aj s plavakom. Ale zdá sa mi že po keď idem 50kmh po dedine tak rýchlo vystupa teplota a keď znovu zrýchliť tak klesá no neviem teda.
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #6 kdy: 08-03-2016, 13:02:32 »

Tomáš86> coze delali s tou plovakovou komorou? TDMka maji vetsinou opacnej problem - bohatou smes. Proto se davaji niz jehly nebo se i meni hlavni trysky za mensi. Pokud na studenym motoru hned stahnes sytic a motorka bezi a nezdechne, je to bohaty. Problem je vetsinou v kominkach a jehlach.
Jo a kontroluj hladinu oleje - casto. Ja doporucuju kazdy druhy tankovani a klidne ho tam mit vic nez min.
Zaznamenáno
Tomáš86
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Kočín
Příspěvků: 4


« Odpověď #7 kdy: 08-03-2016, 14:00:34 »

Lepili plavaak aj plavakovu komoru, plavak od lomený neviem akým nedopatrením asi ich chyba pri demontáži a cez plavakovu komoru mi ze vraj vytekal benzín cez prasklinu okolo odkalovaca. Každopádne odvtedy mám problém s teplotou že ide hore. A ešte na hadici ktorá ide cez veko ventilov na pravej strane ze vraj tam boli nejaké zle o krúžky tak to robili napadlo ma či to tu niekde neupchali. KARBUTATOR som dnes zohnal z druhej moto z 97 modelu chcem si ho po nastavovať a skúsim ho prehodiť. Nemal som pokoj odkedy som vedel že je ten karbec lepeny Smiley a popravde keď moto stala 7 dní už bol problém ju naštartovať tak typujem, že sa tratil benzín. Inak moto má najazdené už 112000km Smiley 
Zaznamenáno
Slavek-TDM
Děd vševěd
*****

DÍK 19
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Motorka: BMW
Jméno: Slavek
Bydliště: Nove Hrady
Příspěvků: 357



« Odpověď #8 kdy: 08-03-2016, 15:17:56 »

Tomáš86> jen tak pro zajimavost, kde to delali? Ja jen, ze zlomit plovak nebo komoru, to uz musi byt clovek opravdu sikula  coo
Pokud se ti preplavovaly karburatory, muselo to byt bohaty jako prase. Nenapada me zadnej zpusob (krom vyse zmineny vymeny jehel, trysek a kominku) jak ochudit smes v celym rozsahu otacek (volnobeznym sroubem z originalnich 2 otacek ochudis smes tak do 2000, pak uz na to nema vliv).

Ta hadice co vede zkrz viko ventilu je chlazeni, a je tam jeden o-krouzek s cenou 73Kc (polozka cislo 28) a vymenou za minutu.
Zaznamenáno
Tomáš86
Nováček
*

DÍK 0
Offline Offline

Motorka: TDM 850 4TX
Jméno: Tomáš
Bydliště: Kočín
Příspěvků: 4


« Odpověď #9 kdy: 08-03-2016, 15:55:39 »

Robil to jeden chlap so synom doma mal som ho doporučeného od kamoša. To je presne ten o krúžok na tom kolene boli asi 3 kusy naraz nasadené a hovorili mi že to dajú do kopy. No pôvodne boli prasknuté hrdla na prirubach tak som ich dal vymeniť ale odvtedy sa to cele nejak kašle. Mám to teraz rozobrate u rodičov tak keď tam pôjdem pozriem aj ten o krúžok. Dúfam len ze tam nenájdem nejaký silikón namiesto o krúžku to už by ma ozaj kleplo.
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  


BlackRain V3 2010 by , Crip Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
Valid! XHTML