Ahoj nechci tě nějak urazit ,ale pochybuju že jsou vůbec nějaké použité moto pneu prodejné ,pochybuju že by chtěl někdo experimentovat s jediným co ho drží na silnici
Zdar pánové už ste to tu řešili před dlouhou dobou tak přidám můj výtvor. Nakoupeno v číně hydraulický válec , pancéřová hadice a pumpu mám z kawasaki zxr 750 (93). Průměr hydraulického válce by mohl být většího průměru spojka by byla ešte měsíc a chod je zbytečně dlouhý. Jinak sem spokojen.
Prodloužený víkend o svátky, já měl být v Alpách. Ale ložiska v krku řekly "budeš doma" Alespoň se mi potvrdilo podezření, proč je ta motorka v zatáčkách furt tak paličatá... Dal jsem kuželíkový místo původních kuličkových. Vydrží víc, ale to je asi relativně jedno
Caute, takze ako asi kazdy novy majitel starsej motorky skusam vsetko co sa na nej uz "vynaslo". Nechal som sa inspirovat tymto vlaknom a uspesne mam rozbehany indikator. Jedna mala pikoska a to, ze snimac u mna bol originalne (vyzeral nedotknuty) zapojeny na rychlost 1 a 2, ktore posielal do zapalovacej jednotky, nie 2 a 3 ako ma jbx uvedene v jeho navode. Obidva signaly z tychto rychlosti sa zlucuju v konektore pri palivovom filtri a nasledne ide jeden kabel do zapalovacej jednotky. V tomto pripade vam ukazatel rychlosti bude hadzat chybu pretoze bude brat signaly z dvoch rychlosti naraz. Staci prerusit jeden z tych kablov (ktory je na vas, nema to ziadny vplyv) a vsetko funguje ako ma. Ide o tieto dva kable (viz schemu)
Teraz citam v manuale pre rok 96, ze spojkove pruziny maju mat 55mm a menit sa maju pri 53mm. V manuale 99 je napisane 50 a menit pri 48 . Z partsdepotu mi prisli tie 55mm a taktiez stare mali cca 52.8mm. Ako to je a ako to ma byt ?