Název: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince Přispěvatel: Luko 04-02-2011, 11:25:51 Výsledek po zásahu Dynojetem Stage1,KNfiltrem a 2x LeoVince.
Jsem spokojený,výsledný graf nascenuju. Videjko z brzdy http://www.youtube.com/watch?v=rMpezUQEtg0 Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince Přispěvatel: Luko 04-02-2011, 12:20:24 Graf z brzdy,mírné zuby jsou způsobeny starou řetězovkou.
Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince Přispěvatel: Roman ST1 04-02-2011, 17:11:33 Co to tam píšou, výkon navýšen o -2,7% *naugh* Ale videjko je super.
Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince Přispěvatel: Begy 05-02-2011, 14:32:26 jestli jsem to dobře pochopil tak jsi byl na brzdě 2x a tohle je graf po zásahu. Máš i ten první?
nebo to je srovnání proti papírovým hodnotám? (pak jsou ty hodnoty k ničemu) Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince Přispěvatel: Luko 05-02-2011, 19:47:15 To je ta chyba na kterou upozorňuju.Změřit Před úpravama.
Jinak to -2,7% je nějaký jejich přepočet.Výsledný výkon na papíře je výkon motoru a né na zadním kole,jak jsou někteří mylně uvádění v omyl. Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince Přispěvatel: Kulik 06-06-2011, 06:17:56 Tak jsem nechal odbrzdit moje Tédeemko.. Je plně originál stav bez jakýchkoli úprav a ladění... Oproti Lukovu grafu zase nějak extra znatelný rozdíl není... ;D
Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince Přispěvatel: Luko 10-06-2011, 08:01:31 Oproti originálu je tam o 5Nm víc a o 400ot dřív. ;)
|