TDM FORUM

TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány) => Motor => Téma založeno: Luko 04-02-2011, 11:25:51



Název: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince
Přispěvatel: Luko 04-02-2011, 11:25:51
Výsledek po zásahu Dynojetem Stage1,KNfiltrem a 2x LeoVince.
Jsem spokojený,výsledný graf nascenuju.
Videjko z brzdy   http://www.youtube.com/watch?v=rMpezUQEtg0


Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince
Přispěvatel: Luko 04-02-2011, 12:20:24
Graf z brzdy,mírné zuby jsou způsobeny starou řetězovkou.


Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince
Přispěvatel: Roman ST1 04-02-2011, 17:11:33
Co to tam píšou, výkon navýšen o -2,7%  *naugh* Ale videjko je super.


Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince
Přispěvatel: Begy 05-02-2011, 14:32:26
jestli jsem to dobře pochopil tak jsi byl na brzdě 2x a tohle je graf po zásahu. Máš i ten první?

nebo to je srovnání proti papírovým hodnotám? (pak jsou ty hodnoty k ničemu)


Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince
Přispěvatel: Luko 05-02-2011, 19:47:15
To je ta chyba na kterou upozorňuju.Změřit Před úpravama.
Jinak to  -2,7% je nějaký jejich přepočet.Výsledný výkon na papíře je výkon motoru a né na zadním kole,jak jsou někteří mylně uvádění v omyl.


Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince
Přispěvatel: Kulik 06-06-2011, 06:17:56
Tak jsem nechal odbrzdit moje Tédeemko.. Je plně originál stav bez jakýchkoli úprav a ladění... Oproti Lukovu grafu zase nějak extra znatelný rozdíl není...  ;D


Název: Re: Tdm 850-Dynojet st1,KN,LeoVince
Přispěvatel: Luko 10-06-2011, 08:01:31
Oproti originálu je tam o 5Nm víc a o 400ot dřív.  ;)