TDM FORUM

MANUÁLY - NÁVODY => Postupy na opravy, úpravy, seřízení atd... => Téma založeno: Begy 29-01-2011, 16:01:20



Název: Přesazení jehel
Přispěvatel: Begy 29-01-2011, 16:01:20
všude po netu jsou informace že po přesazení jehel v karburátoru dojde ke snížení spotřeby.

Standartní spotřeba je cca 7,5l/100km
spotřeba s přesazenými tryskami je max 5,5l/100km

na výkonu to prý není prakticky znát. Důvod vysoké spotřeby je prý kvůli emisím. Moc tomu nerozumim, ale prý s bohatší směsí jsou emise lepší

Aby jste se pohodlně dostali ke karburátorům musí dolů nádrž a kvůli ní i plasty.
Doporučuju to začít dělat s prázdnou a né jako já s čerstvě natankovanou Musíte totiž odpojit hadičky z kohoutku a v tu ránu vám celá nádrž vyteče. (povolte dva šroubky co drží kohoutek a pak odpojte obě vrchní hadičky - jedna je pro normální režima druhá je rezerva. Spodní s opletením vede k čerpadlu, tu tam nechte)
Pak sundejte airbox, doporučuju ho koplet rozebrat, lépe se pak nasazuje zpět na karburátory.

Teď sundejte plastové víčko zepředu karburátoru, je tam dost málo místa a mě pomohla malá gola s šroubovacím nástavcem.
Teď VELKÝ POZOR opatrně vytáhněte šoupě i s membránou.
Jestli membránu poničíte máte velký trable!!!

takhle to vypadá seshora (na levém už je šoupě vyndaný)

(http://www-tdm.cz/TDM/sites/default/files/imagepicker/b/Begy/karb_1.jpg)

Vevnitř šoupěte je stčená jehla. Na ní je segrovkou nstavena bohatost. Já to měl na prostřední zářez. Sundejte segrovku a dejte ji uplně nakonec.

(http://www-tdm.cz/TDM/sites/default/files/imagepicker/b/Begy/soupe_jehla.jpg)

vše složte zpět dohromady
po nastartování a ohřátí motoru seřiďte volnoběh. Nebylo by od věci udělat i synchronizaci karburátorů


Název: Re: Přesazení jehel
Přispěvatel: fikus 18-02-2011, 22:41:24
dík za navod,toto sa chystam urobiť na robinovej tdm 850.strašne mu žere.