Název: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Falda 09-01-2011, 12:06:48 Zdravím,mám dotaz po výměně oleje se mi začalo nadměrně kouřit z výfuku a taky mi to začalo žrát olej.Dával jsem tam Motul 5100 15w50.Před výměnou tam byl olej minimálně 8 let starý kdy motorka stála.Neví někdo co se s tím dá dělat?
Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Falda 09-01-2011, 12:26:02 S tím starým olejem mi to nedělalo.Pár kilometrů sem na to najel abych odhalil vsechny závady.
Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Begy 09-01-2011, 12:29:33 Ten Motul 15W50 je super volba. Taky jsem ho do babči dával a jeho spotřeba šla hodně dolů.
Kolik ti ho to bere? jinak bílý kouř spíš značí že by motor bral vodu, ale to bys u motky asi poznal hodně rychle ;D olej dělá spíš tmavý kouř pokud to bere olej, tak to u TDM zpravidla znamená netěsnící gufera ventilů (jak už psal Aca) Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Roman77 09-01-2011, 12:48:51 Ten Motul 15W50 je super volba. Taky jsem ho do babči dával a jeho spotřeba šla hodně dolů. Kolik ti ho to bere? jinak bílý kouř spíš značí že by motor bral vodu, ale to bys u motky asi poznal hodně rychle ;D olej dělá spíš tmavý kouř pokud to bere olej, tak to u TDM zpravidla znamená netěsnící gufera ventilů (jak už psal Aca) Modro bílej kouř je olej :-\ měl jsem XLko a ta brala jak sviňa, jestli někdo před Faldem nalil do motky olej s označením 15w a byl to minerál, tak bude mít s polosyntetikou problém. Rozpouští karbon Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Luko 09-01-2011, 12:58:56 Bílo modrej kouř je špatně spálená směs.Černý je olej.
Jestli to zkoušíš teď v tomto počasí,kdy je velká vlhkost tak to bude parovat pořád. Kolik ti to bere toho oleje?? Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Begy 09-01-2011, 13:00:42 a případně jakou máš spotřebu? tedy benzínu
Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Begy 09-01-2011, 13:03:54 nj gufero stojí tušim kolem stovky a je jich tam deset. Největší řacha je za práci
Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Jindra-tdm 09-01-2011, 13:50:35 Pánové, k těm guferům vám můžu vše sepsat, neboť je mám právě udělaný.
Jelikož sem měl kompresní tlaky na levém válci 4 a na pravém 7 ( doporučeno 12 a min. 9), musela hlava na přebroušení. Takže zabroušení hlavy, výměna 1 ks ventilu a jejich zabroušení, výměna všech 10 ks gufer, nové těsnění pod hlavu, nové těsnění pod víko hlavy, seřízení karbců, výměna gufer a náplně v předních vydlích, kontrola krku řízení, promazání kyvky, výměna rozvoďáku, výměna pneu ( pneu sem dodal ), svaření plastu okolo budíků, výměna náplní vč. filtrů a to vše se zárukou... Cena 10 580,- kč. vč. práce!!! Ještě do začátku sezony chcu stihnout přešití sedla a druhý laděný výfuk i se svodama ( ten už mám taky doma ). Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Roman77 09-01-2011, 14:05:50 Bílo modrej kouř je špatně spálená směs.Černý je olej. Jestli to zkoušíš teď v tomto počasí,kdy je velká vlhkost tak to bude parovat pořád. Kolik ti to bere toho oleje?? Souhlasím, ale v opačném pořadí *blll* *laugh* po výbrusu už jsem nedolíval ani deci, ale ten mrak za mnou býval modrobílej Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: Falda 09-01-2011, 16:29:32 Ten kouř je spíš šedý.A kolik to žere oleje ještě nevím.Musím koupit olej a dolít to.Jaký olej tam byl před tím už určitě nezjistím.Zkusím ty gufera.Výměnu zvládnu sám.
Název: Re: Bílý kouř z výfuku Přispěvatel: joe30j1 10-01-2011, 06:55:27 Biely dym voda vo valcoch modrý spaluje olej čiže zle stieracie krúžky alebo guferá okolo ventilov a čierny dym zlá zmes- čiže nastavit zmes príliš bohatá pri určitých otáčkach alebo pri prudkom pridaní nestíha vzduch za benzínom
|