Název: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: Jája 11-06-2010, 10:46:37 Čest, jedná se mi o to, jestli má někdo zkušenosti z přesedláni z 850-tky na 900. Jestli jsou tam patrné nějaké rozdíly ve vlastnostech, nebo je to jenom faceliftovaná 850?
Název: Tak bohužel to už si moc Přispěvatel: Ales.77 12-06-2010, 19:34:14 Tak bohužel to už si moc nepamatuji,jezdil jsem docela často na 3VD a na tu dobu super motorka,dnes mám 900 a není to taky špatné už jen to že to je stříkačka mluví za své,jinak se tam asi těch věcí najde víc a hlavně si myslím že je pohodlnější a o trochu víc výkonu tam bude asi taky ;) jinak opravdu nehohu už sloužit je to dlouho a mezi byli také jiné motorky.
Název: základní věci najdeš tady: Přispěvatel: Begy 12-06-2010, 20:07:06 základní věci najdeš tady: http://www-tdm.cz/TDM/manualy/technicka-data
jinak základní rozdíly asi budou: 900 - je stříkačka 900 - má hliníkový rám (je to nejlehčí TDM) 900 - má 6 kvaltů ve výkonu nijak zásadní rozdíl není, co bys taky čekal z 50ccm navíc. Myslim že to normálně ani nepoznáš. Název: tak 850 4TX má taky hliníkový Přispěvatel: Jája 13-06-2010, 16:26:39 tak 850 4TX má taky hliníkový rám. Jinak technické data mě až tak nezajímají, ty znám. Spiš se mi jedná o pocit z jízdy. Protože časem bych asi rád postoupil (mam 4TX), ale jako varianty zvažuju bud do 900 nebo V-stroma 1000.
Název: No pokial ja viem tak 4TX Přispěvatel: joe30j1 13-06-2010, 18:00:28 No pokial ja viem tak 4TX nemá hliníkový rám. A rozdiel medzi 3VD,4TX,5PS je ten že sa zmenšovali svetlé výšky a pruženie prechádzalo viac na cestu ako na terén, 3VD má podstatne väčšie zdvihy
Název: Jája píše:tak 850 4TX má taky Přispěvatel: Driver toys 13-06-2010, 19:19:00 Citace: Jája tak 850 4TX má taky hliníkový rám. Jinak technické data mě až tak nezajímají, ty znám. Spiš se mi jedná o pocit z jízdy. Protože časem bych asi rád postoupil (mam 4TX), ale jako varianty zvažuju bud do 900 nebo V-stroma 1000. Pokud máš na 4tx hliníkový rám, tak máš asi nějakou stavbu.. Japonci to fakt na 4tx nikdy nedávali... :nene: Koukni se na sváry, takhle by se hliník nikdy nevařil a hlavně by nereznul, když ho někde prodřeš ;) Název: Aha, no zas vím něco nového Přispěvatel: Jája 14-06-2010, 07:12:32 Aha, no zas vím něco nového :)
Název: Ahoj, na motorkáři.cz je Přispěvatel: Kajmann 14-06-2010, 07:40:37 Ahoj,
na motorkáři.cz je pěkná recenze devítistovky, na závěr je tam i nějaké srovnání. Koukni na to. Název: 900 má brzdiče z R1. Přispěvatel: Kalibor 14-06-2010, 15:15:46 900 má brzdiče z R1.
Název: Kouknu, dík. Přispěvatel: Jája 14-06-2010, 16:30:52 Kouknu, dík.
Název: ten článek je tady: Přispěvatel: Begy 14-06-2010, 18:28:27 ten článek je tady: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-tdm-900-abs-3349.html
Název: K tomuto tématu bych měl jen Přispěvatel: Matylda 15-06-2010, 14:12:51 K tomuto tématu bych měl jen jedno malé povdechnutí: doufám, že Japončíci udělají co nevidět TDM1200...když už maj ten motor...a nejlíp s kardanem...nebo řemenem;-)
Název: tak něco málo je tady Přispěvatel: Begy 15-06-2010, 16:49:59 tak něco málo je tady http://www-tdm.cz/TDM/forum/vseobecne/o-cemkoli/studie-tdm :)
Název: Jezdím s kamarádem co má Přispěvatel: Roman ST1 05-08-2010, 07:04:27 Jezdím s kamarádem co má V-Stroma 1000 takže můžu porovnávat.
TDM 900 má lepší brzdy, v mém případě s ABS, lepší jízdní vlastnosti na silnici, sportovnější vzhled a jízdní profil. V-Strom má vyšší, širší a možná i pohodlnější sedlo a sedíš víc spřímeně. Rozdíl výkonu 74kw oproti 68kw není zas tak moc znát. Pod 3tis.ot./min se nedá jet ani s jednou motorkou. přijde mi, že V-strom možná nevybruje do stupaček a pak do sedla tak jako TDM 900. V Rakousku jsem měl cca o 0,7-1litr/100km nižší spotřebu. To bylo možná dáno tím, že já s mladou vážím tak o 30kg míň než kamarád s přítelkyní :bigsmile: Mladá říkala, že na TDM je víc místa na místě spolujezdce a níž stupačky než na V-stromu. V-strom mi přijde, že se trochu líp sbírá s nišších otáček, to je možná daný rozdílem krouťáku 86 vz 100Nm Kdyby jsi byl někdy v okolí východních čech, tak dej vědět a můžeš porovnat obě motorky. Název: Zajímavé, díky. Přispěvatel: Jája 11-08-2010, 05:13:39 Zajímavé, díky.
Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: fikus 14-02-2011, 22:03:37 je tam ešte jeden rpzdiel a to v spotrebe,900 fakt bere menej.kamoš ma 4vd,ja som mal chvilku tx(tyžden) a teraz mam 900.podla mna do terenu asi fakt 850 a 900 na cestu.davam si celkom svižne tempo aj s ľadvinkou(baťúžkem)pride mi dosť cestna.
Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: Driver toys 15-02-2011, 14:18:38 Ty typy si pletete..4VD neexistuje..! Je 3VD a 4tx.. Už mi psal jeden zájemce na padáky a že má TRX..to je úplně jiná mašina, ikdyž se stejným motorem. Až fotky mě utužili v tom, že má TDM, ale 4tx *hehe* Jinak osobně mám 850 4tx a ve dvou s plnými 3 kufry jezdím za 4,5 litru na 100 km. Jde o seřízení, nastavení jehel a styu jízdy. Dostal jsem se i na 4 litry *blll*, ale to jsem byl sám a bez bandáže.
Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: Torontal 15-02-2011, 14:56:09 Ty typy si pletete..4VD neexistuje..! Je 3VD a 4tx.. Už mi psal jeden zájemce na padáky a že má TRX..to je úplně jiná mašina, ikdyž se stejným motorem. Až fotky mě utužili v tom, že má TDM, ale 4tx *hehe* Jinak osobně mám 850 4tx a ve dvou s plnými 3 kufry jezdím za 4,5 litru na 100 km. Jde o seřízení, nastavení jehel a styu jízdy. Dostal jsem se i na 4 litry *blll*, ale to jsem byl sám a bez bandáže. super spotreba *supr* ja to mam okolo 5 litru *coo* Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: fikus 15-02-2011, 17:09:31 tak to máš spotrebu neskutočnú,velka gratulace. *supr*
Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: Kukačka 15-02-2011, 17:20:53 Ty typy si pletete..4VD neexistuje..! Je 3VD a 4tx.. Už mi psal jeden zájemce na padáky a že má TRX..to je úplně jiná mašina, ikdyž se stejným motorem. Až fotky mě utužili v tom, že má TDM, ale 4tx *hehe* Jinak osobně mám 850 4tx a ve dvou s plnými 3 kufry jezdím za 4,5 litru na 100 km. Jde o seřízení, nastavení jehel a styu jízdy. Dostal jsem se i na 4 litry *blll*, ale to jsem byl sám a bez bandáže. Taky záleží ss kolikati otáčkama . To by se mělo psát k tomuNázev: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: Begy 15-02-2011, 23:22:51 tak to máš spotrebu neskutočnú,velka gratulace. *supr* mnom nízkou spotřebu můžeš dosáhnout tím že podtáčíš motor, máš hodně chudou směs nebo jezdíš jako baba - ani jedno z toho není moc OK *laugh* Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: fikus 15-02-2011, 23:41:24 ja jazdim stale s mojou kačou a kufrom a žere to 4,5.
kamoš ma staru tdm a žere mu 8 litrov !je zufalý.asi sa mu mrknem na ihly,lebo to je fakt moc spotreba,fuj... Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: Begy 16-02-2011, 00:03:56 8 litrů značí u TDM nějaký problém
(třeba já jezdil s 3VD piánko nebo ostře pořád 5,5-6/100) Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: fikus 16-02-2011, 00:19:28 kača ma 60 kilo a ja za to občas potiahnem.rovinky 160 a vyjazdy zo zakrut,akcelerujem atd.som prijemne prekvapený spotrebou.tankujem tie drahšie benzíny a ked občas tanknem obyč,tak spotreba ide hore.no a ked jazdim kliďo píďo,tak dam aj 4 L na 100km.
Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: Ales.77 16-02-2011, 00:36:26 kača ma 60 kilo a ja za to občas potiahnem.rovinky 160 a vyjazdy zo zakrut,akcelerujem atd.som prijemne prekvapený spotrebou.tankujem tie drahšie benzíny a ked občas tanknem obyč,tak spotreba ide hore.no a ked jazdim kliďo píďo,tak dam aj 4 L na 100km. Chlapci teda nevím jak to děláte?asi to bude tím že to kliďo piďo neumím *LOL*Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900 Přispěvatel: Ivan_TDM 16-02-2011, 07:10:33 Rozdíl mezi osmpade a devítkou?
Konstrukční rozdíly tu už byly popsány. Měl jsem možnost vyzkoušet kámošovu 850 zatímco on jel na mojí a shodli jsme se že se jedná o docela rozdílné stroje. Devítka je o dost uhlazenější , kultivovanější, lépe brzdí, má menší spotřebu benzínu a patrně i oleje. Osmpade je taková syrovnější, připadala mi o krapet agilněší (asi užší pneu). 850 není pořád špatná mašina, ale 900 je o kus dál. Srovnání TDM 900 a DL 1000? Strom má díky obrovské kapotáži daleko lepší ochranu před povětrností, sedí se na něm s více skrčenýma nohama a v zatáčkách mi přišel (na rozíl od DL650) težkopádnější než TDM. Kdysi jsem dával na m...cz srovnání endur a TDM ostudu neudělalo. http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=2641&fid=5 (http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=2641&fid=5) |