TDM FORUM

TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány) => Technické parametry, vlastnosti => Téma založeno: Jája 11-06-2010, 10:46:37



Název: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: Jája 11-06-2010, 10:46:37
Čest, jedná se mi o to, jestli má někdo zkušenosti z přesedláni z 850-tky na 900. Jestli jsou tam patrné nějaké rozdíly ve vlastnostech, nebo je to jenom faceliftovaná 850?


Název: Tak bohužel to už si moc
Přispěvatel: Ales.77 12-06-2010, 19:34:14
Tak bohužel to už si moc nepamatuji,jezdil jsem docela často na 3VD a na tu dobu super motorka,dnes mám 900 a není to taky špatné už jen to že to je stříkačka mluví za své,jinak se tam asi těch věcí najde víc a hlavně si myslím že je pohodlnější a o trochu víc výkonu tam bude asi taky  ;) jinak opravdu nehohu už sloužit je to dlouho a mezi byli také jiné motorky.


Název: základní věci najdeš tady:
Přispěvatel: Begy 12-06-2010, 20:07:06
základní věci najdeš tady: http://www-tdm.cz/TDM/manualy/technicka-data

jinak základní rozdíly asi budou:
900 - je stříkačka
900 - má hliníkový rám (je to nejlehčí TDM)
900 - má 6 kvaltů

ve výkonu nijak zásadní rozdíl není, co bys taky čekal z 50ccm navíc. Myslim že to normálně ani nepoznáš.



Název: tak 850 4TX má taky hliníkový
Přispěvatel: Jája 13-06-2010, 16:26:39
tak 850 4TX má taky hliníkový rám. Jinak technické data mě až tak nezajímají, ty znám. Spiš se mi jedná o pocit z jízdy. Protože časem bych asi rád postoupil (mam 4TX), ale jako varianty zvažuju bud do 900 nebo V-stroma 1000.


Název: No pokial ja viem tak 4TX
Přispěvatel: joe30j1 13-06-2010, 18:00:28
No pokial ja viem tak 4TX nemá hliníkový rám. A rozdiel medzi 3VD,4TX,5PS je ten že sa zmenšovali svetlé výšky a pruženie prechádzalo viac na cestu ako na terén, 3VD má podstatne väčšie zdvihy


Název: Jája píše:tak 850 4TX má taky
Přispěvatel: Driver toys 13-06-2010, 19:19:00
Citace: Jája
tak 850 4TX má taky hliníkový rám. Jinak technické data mě až tak nezajímají, ty znám. Spiš se mi jedná o pocit z jízdy. Protože časem bych asi rád postoupil (mam 4TX), ale jako varianty zvažuju bud do 900 nebo V-stroma 1000.

Pokud máš na 4tx hliníkový rám, tak máš asi nějakou stavbu.. Japonci to fakt na 4tx nikdy nedávali... :nene: Koukni se na sváry, takhle by se hliník nikdy nevařil a hlavně by nereznul, když ho někde prodřeš  ;)


Název: Aha, no zas vím něco nového
Přispěvatel: Jája 14-06-2010, 07:12:32
Aha, no zas vím něco nového :)


Název: Ahoj, na motorkáři.cz je
Přispěvatel: Kajmann 14-06-2010, 07:40:37
Ahoj,
na motorkáři.cz je pěkná recenze devítistovky, na závěr je tam i nějaké srovnání. Koukni na to.


Název: 900 má brzdiče z R1.
Přispěvatel: Kalibor 14-06-2010, 15:15:46
900  má brzdiče z R1.


Název: Kouknu, dík.
Přispěvatel: Jája 14-06-2010, 16:30:52
Kouknu, dík.


Název: ten článek je tady:
Přispěvatel: Begy 14-06-2010, 18:28:27
ten článek je tady: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-tdm-900-abs-3349.html


Název: K tomuto tématu bych měl jen
Přispěvatel: Matylda 15-06-2010, 14:12:51
 K tomuto tématu bych měl jen jedno malé povdechnutí: doufám, že Japončíci udělají co nevidět TDM1200...když už maj ten motor...a nejlíp s kardanem...nebo řemenem;-)


Název: tak něco málo je tady
Přispěvatel: Begy 15-06-2010, 16:49:59
tak něco málo je tady http://www-tdm.cz/TDM/forum/vseobecne/o-cemkoli/studie-tdm  :)


Název: Jezdím s kamarádem co má
Přispěvatel: Roman ST1 05-08-2010, 07:04:27
Jezdím s kamarádem co má V-Stroma 1000 takže můžu porovnávat.
TDM 900 má lepší brzdy, v mém případě s ABS, lepší jízdní vlastnosti na silnici, sportovnější vzhled a jízdní profil.
V-Strom má vyšší, širší a možná i pohodlnější sedlo a sedíš víc spřímeně. Rozdíl výkonu 74kw oproti 68kw není zas tak moc znát. Pod 3tis.ot./min se nedá jet ani s jednou motorkou. přijde mi, že V-strom možná nevybruje do stupaček a pak do sedla tak jako TDM 900. V Rakousku jsem měl cca o 0,7-1litr/100km nižší spotřebu. To bylo možná dáno tím, že já s mladou vážím tak o 30kg míň než kamarád s přítelkyní :bigsmile:
Mladá říkala, že na TDM je víc místa na místě spolujezdce a níž stupačky než na V-stromu.
V-strom mi přijde, že se trochu líp sbírá s nišších otáček, to je možná daný rozdílem krouťáku 86 vz 100Nm
Kdyby jsi byl někdy v okolí východních čech, tak dej vědět a můžeš porovnat obě motorky.


Název: Zajímavé, díky.
Přispěvatel: Jája 11-08-2010, 05:13:39
Zajímavé, díky.


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: fikus 14-02-2011, 22:03:37
je tam ešte jeden rpzdiel a to v spotrebe,900 fakt bere menej.kamoš ma  4vd,ja som mal chvilku tx(tyžden) a teraz mam 900.podla mna do terenu asi fakt 850 a 900 na cestu.davam si celkom svižne tempo aj s ľadvinkou(baťúžkem)pride mi dosť cestna.


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: Driver toys 15-02-2011, 14:18:38
Ty typy si pletete..4VD neexistuje..! Je 3VD a 4tx.. Už mi psal jeden zájemce na padáky a že má TRX..to je úplně jiná mašina, ikdyž se stejným motorem. Až fotky mě utužili v tom, že má TDM, ale 4tx  *hehe* Jinak osobně mám 850 4tx a ve dvou s plnými 3 kufry jezdím za 4,5 litru na 100 km. Jde o seřízení, nastavení jehel a styu jízdy. Dostal jsem se i na 4 litry  *blll*, ale to jsem byl sám a bez bandáže.


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: Torontal 15-02-2011, 14:56:09
Ty typy si pletete..4VD neexistuje..! Je 3VD a 4tx.. Už mi psal jeden zájemce na padáky a že má TRX..to je úplně jiná mašina, ikdyž se stejným motorem. Až fotky mě utužili v tom, že má TDM, ale 4tx  *hehe* Jinak osobně mám 850 4tx a ve dvou s plnými 3 kufry jezdím za 4,5 litru na 100 km. Jde o seřízení, nastavení jehel a styu jízdy. Dostal jsem se i na 4 litry  *blll*, ale to jsem byl sám a bez bandáže.

super spotreba  *supr* ja to mam okolo 5 litru  *coo*


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: fikus 15-02-2011, 17:09:31
tak to máš spotrebu neskutočnú,velka gratulace. *supr*


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: Kukačka 15-02-2011, 17:20:53
Ty typy si pletete..4VD neexistuje..! Je 3VD a 4tx.. Už mi psal jeden zájemce na padáky a že má TRX..to je úplně jiná mašina, ikdyž se stejným motorem. Až fotky mě utužili v tom, že má TDM, ale 4tx  *hehe* Jinak osobně mám 850 4tx a ve dvou s plnými 3 kufry jezdím za 4,5 litru na 100 km. Jde o seřízení, nastavení jehel a styu jízdy. Dostal jsem se i na 4 litry  *blll*, ale to jsem byl sám a bez bandáže.
Taky záleží ss kolikati otáčkama . To by se mělo psát k tomu


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: Begy 15-02-2011, 23:22:51
tak to máš spotrebu neskutočnú,velka gratulace. *supr*

mnom nízkou spotřebu můžeš dosáhnout tím že podtáčíš motor, máš hodně chudou směs nebo jezdíš jako baba - ani jedno z toho není moc OK  *laugh*


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: fikus 15-02-2011, 23:41:24
ja jazdim stale s mojou kačou a kufrom a žere to 4,5.
kamoš ma staru tdm a žere mu 8 litrov !je zufalý.asi sa mu mrknem na ihly,lebo to je fakt moc spotreba,fuj...


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: Begy 16-02-2011, 00:03:56
8 litrů značí u TDM nějaký problém

(třeba já jezdil s 3VD piánko nebo ostře pořád 5,5-6/100)


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: fikus 16-02-2011, 00:19:28
kača ma 60 kilo a ja za to občas potiahnem.rovinky 160 a vyjazdy zo zakrut,akcelerujem atd.som prijemne prekvapený spotrebou.tankujem tie drahšie benzíny a ked občas tanknem obyč,tak spotreba ide hore.no a ked jazdim kliďo píďo,tak dam aj 4 L na 100km.


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: Ales.77 16-02-2011, 00:36:26
kača ma 60 kilo a ja za to občas potiahnem.rovinky 160 a vyjazdy zo zakrut,akcelerujem atd.som prijemne prekvapený spotrebou.tankujem tie drahšie benzíny a ked občas tanknem obyč,tak spotreba ide hore.no a ked jazdim kliďo píďo,tak dam aj 4 L na 100km.
Chlapci teda nevím jak to děláte?asi to bude tím že to kliďo piďo neumím  *LOL*


Název: Re: Rozdíl mezi 850 a 900
Přispěvatel: Ivan_TDM 16-02-2011, 07:10:33
Rozdíl mezi osmpade a devítkou?
Konstrukční rozdíly tu už byly popsány.
Měl jsem možnost vyzkoušet kámošovu 850 zatímco on jel na mojí a shodli jsme se že se jedná o docela rozdílné stroje. Devítka je o dost uhlazenější , kultivovanější, lépe brzdí, má menší spotřebu benzínu a patrně i oleje. Osmpade je taková syrovnější, připadala mi o krapet agilněší (asi užší pneu). 850 není pořád špatná mašina, ale 900 je o kus dál.
Srovnání TDM 900 a DL 1000?
Strom má díky obrovské kapotáži daleko lepší ochranu před povětrností, sedí se na něm s více skrčenýma nohama a v zatáčkách mi přišel (na rozíl od DL650) težkopádnější než TDM.
Kdysi jsem dával na m...cz srovnání endur a TDM ostudu neudělalo.
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=2641&fid=5 (http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=2641&fid=5)