Název: Trhá pri pomalej jazde Přispěvatel: Crossbiker 13-05-2010, 05:30:41 Mal som moto v servise(výmena rozvodov, podtlaky, vým.sviečok) a moto mi na otvorenom nsytiči nevybehne viac ako na 1500 ot/min. Taktiež mi pri pomalej jazde okolo 60 km/h trhá akoby vynechával motor. Keď dám plný plyn tak prestane trhať, robí to iba pri pomalej rýchlosti. Pozeral som sviečky a sú čierne. Za studena keď mi skape motor ťažko ide naštartovať-striela do výfukov. Predtým to nerobilo a voľnobeh na plno otvorený sytič som mal aj 2500 ot/min. Čo to môže byť? Dík
Název: Já bych to viděl na špatnou Přispěvatel: Driver toys 13-05-2010, 14:42:39 Já bych to viděl na špatnou směs, bo máš černý svíčky. Když nejedeš pomaličku, tak jede líp než před servisováním? Jestli není možné, aby někde pootočili o zub rozvody..?? Každopádně to co popisuješ TDM normálně nedělá, takže bych jim to reklamoval. Mě osobně jede na 1. rychlostní stupeň sama na volnoběh, když na ní sedím sám. Volnoběh mám asi 900 ot/min, při zahřátí se zvedne asi na 1 000 ot/min.
Určitě kontaktuj servis a pak zase dej vědět, čím to bylo, aby jsme se poučili.. Držím palce!!! Název: motor škube při pomalé jízdě Přispěvatel: Begy 14-05-2010, 18:53:47 motor škube při pomalé jízdě nebo nízkých otáčkách?
Název: Osobně si myslím, že to bude Přispěvatel: Jindra-tdm 14-05-2010, 19:00:26 Osobně si myslím, že to bude ta směs, ale přikláním se k reklamaci v servisu.
A jak píše Driver, určitě dej vědět, jak Ti to dopadlo Název: Rozobral som karburátory, Přispěvatel: Crossbiker 17-05-2010, 20:46:37 Rozobral som karburátory, vyčistil, skontroloval hladinu v plavákovej komore-bola OK dal som skrutku vzduchu na 3 otáčky, vymenil vzduch. filter, prestrekol kontoxom káblové zásuvky. A ešte som zistil, že bol zle nastavený snímač klapiek-má byť po odpojení a zapojení konektoru na snímači ukázať 4000ot/min mne ukazoval 1000ot/min, tak som ho nastavil. Len furt tu prší(Bratislava), tak musím počkať až prestane a pôjdem to skúsiť prebehnúť. Potom dám vedieť.
A ten motor trhal až keď bol zohriatý-po odjazdení cca 10km. Nebolo to trhanie ako keď je podtočený, ale akoby vynechávalo zapaľovanie alebo palivo. Keď som ale pridal, tak to prestalo robiť. Název: Takže už to nerobí . Přispěvatel: Crossbiker 20-05-2010, 18:07:52 Takže už to nerobí :) . Vymenil som ešte aj vzduch filter. Takže to buď bolo nenastaveným snímačom klapky, alebo znečisteným vzduch.filtrom, možno nejaký kontakt keďže som ich prestrekol Kontoxom, alebo niečo s karburátorom- keďže som nastavil bohatosť, vyčistil ich komplet a nastavil sytič, no proste nezistím čo to presne robilo ale viem, že odteraz si robím všetok servis na motorke sám, lebo nikto to tak poriadne nespraví ako sám majiteľ!
Název: Tak to jsem rád, že už to máš Přispěvatel: Jindra-tdm 20-05-2010, 19:29:52 Tak to jsem rád, že už to máš v pořádku. To bych nikdy neřekl, že v servisu budou takový ku..y.
Ale už to jede, tak přeju hodně pěkných a bezpečných motokilometrů. Název: Predčasná radosť! Trhanie sa Přispěvatel: Crossbiker 26-05-2010, 20:44:17 Predčasná radosť! Trhanie sa opäť objavilo. Skape to potom to z ťažka ide naštartovať, strelí to do výfuku a ledva to chytí. Tak som dal naspäť staré sviečky, dnes som nabehal cez 100km a trhanie sa neobjavilo. Žeby bola vadná niektorá z nových sviečok? Uvidím. Pobehám ešte na starých pár 100km a budem múdrejší. Ale zmes je určite moc bohatá, lebo sviečky sú stále zasadzené na čierno. Ihlu mám na najnižšej polohe a spotreba mi vyšla 8,5l/100km!!! Keď bola na strednom záreze bralo to okolo 7,5l/100km. Objednal som si sviečku na nastavovanie bohatosti zmesi COLORTUNE http://www.carbtune.co.uk/colortune.html, tak keď mi príde skontrolujem to a nastavím.
Název: 8,5/100 je šílenost na Přispěvatel: Begy 27-05-2010, 16:39:00 8,5/100 je šílenost :coo:
na tolik se nedostanu ani když jedu jako prase. Skus se podívat v jakým stavu jsou jehly a komínky. Něco k tomu je tady: http://www-tdm.cz/TDM/forum/technika/motor/jehly-kominky-dynojet nebo teď mě napadlo, jseš si jistej že máš uplně zavřený sytič? Tyhle symptomy by napovídaly že ne. Neřeš lanko, ale skus nějakou tyčkou zatlačit na šoupě sytiče. Mě se kdysi roztřepilo, takže se sytič pořádně nezvařel a taky motka dělala psí kusy. Dusilo se to, nechtěla jet, volnoběh si dělal co chtěl a samosebou spotřeba šla do nebes.... Název: Sytič mi zatvára dobre mal Přispěvatel: Crossbiker 30-05-2010, 05:41:25 Sytič mi zatvára dobre mal som zhodené karburátory a premazal som ten posúvač.
Název: Petře jsem rád, že už to máš Přispěvatel: Driver toys 19-06-2010, 15:02:53 Petře jsem rád, že už to máš v cajku. Nejlepší je vše vyzuelně přejít, z většiny jde vždycky o nějakou "blbost". Tož u Gogči zasejc naviděnou ;o)
Název: petrs: nemohl bys blíž určit, Přispěvatel: Matylda 22-06-2010, 13:47:18 petrs: nemohl bys blíž určit, jaký hadičky jsi měl zpuchřelý?
Název: Ty máš 4TX, jsem myslel, že Přispěvatel: Matylda 23-06-2010, 06:41:55 Ty máš 4TX, jsem myslel, že má už elektrické čerpadlo.
Na 3VD je podtlakový, proto k němu vedou 3 hadičky, jedna je přívod benzínu z kohoutku, druhá výstup benzínu do karbců a třetí je hubenější podtlaková od levé příruby mezi válcem a karburátorem. Včera jsem to byl projet a to cukání při trošce plynu mezi 2 a 3 tisícema otáček je pro zlost...obvzlášť při mém turistickém založení, kdy je tohle nejpoužívanější pásmo. Po tý cca 100km dlouhé jízdě jsem vyndal svíčky a překvapilo mě, že jsou obě napůl začouzený a napůl správně do zlatohněda opálený. Pročetl jsem článek o svíčkách od GSX-Rolla a o začouzených svíčkách píše, že je buď špatně seřízenej karbec, vynechává zapalování nebo špatná tepelná hodnota svíčky. Svíčky jsou NGK DPR8EA-9, zbývá karbec a zapalko. Proměřil jsem cívku s káblíkama, hodnota 16kohmů, manuál říká 12-18kilo. Pak fajfky, jedna 12kohmů, druhá 17k, tak jsem je vyčistil a teď obě 12k, manuál sice říká 10k, ale takhle je to od prvopočátku, tak je to snad v normě. Jiskra krásně jasně modrá, přesně jak říká manuál, mezera nastavená na 0,9mm. Tak dneska je v plánu další projížďka, to spíš kvůli vyjetí benzínu, pak kontrola svíček a jestli budou trochu černý, tak snížím jehly o ten jeden zářez. Nebo hejbnout něčím jiným, jen nevím čím...šroubkem bohatosti směsi??? Rozšteluju karbce a co pak? Spraví to synchronizace? Doufám, že nezapomenu zkontrolovat ty hadičky, když už budu uvnitř. Název: len pre zaujímacosť toto Přispěvatel: joe30j1 23-06-2010, 10:05:38 len pre zaujímacosť toto trhanie medzi 2000-3000 ot mi robí ked dám sérieový výfuk. Ale akonáhle dám ladák tak trhanie prestane a to mám sviečky dohneda
Název: Taktiež trhá a sú začiernené Přispěvatel: Crossbiker 23-06-2010, 12:07:35 Taktiež trhá a sú začiernené sviečky, tak dám telpejšiu sviečku aby mali lepšiu samočistiacu schopnosť. Ihlu som skúšal dávať dole a nepomohlo, tak som ju dal späť. Vzduch som nastavil na 3,5 otáčky tak uvidím.
Název: Takže sviečky NGK DPR7EA-9 to Přispěvatel: Crossbiker 25-06-2010, 18:32:37 Takže sviečky NGK DPR7EA-9 to znamená o 2 stupne teplejšie ako predpísané, vzdušník na 3 1/2 otáčky, ihla na strednom záreze a úplne iná motorka. Krásne ťahá od spodu, nešklbe no normálne sa mi ani domov nechcelo ísť tak som sa na nej vytešoval :supr: Ešte uvidím aká bude spotreba ale inak paráda!
Název: Takže som sa tešil predčasne Přispěvatel: Crossbiker 03-07-2010, 22:52:35 Takže som sa tešil predčasne |( . Opäť mi na TDM-ke vypadáva ľavý válec. Keď vyčistím sviečku tak ide asi 2km a potom je úplne zasadzená a začne vynechávať. Robí to v otáčkach okolo 3 tisíc. Keď pridám, tak to trochu zatrhá a potom sa rozbehne. Proste v nízkych otáčkach vynecháva. Indučky s káblami a fajkami som prehodil medzi válcami a stále vynecháva ľavý, tak tými to nie je. Karburátor som komplet vyčistil a prefúkal kompresorom a aj som prehodil navzájom medzi nimi plaváky, trysky aj šupátka s ihlami a podtlakovými membránami a stále to robí ten ľavý. Aj vzdušníky som nastavil na servisné nastavenie-2 otáčky a nepomohlo, dal som 3 1/2 otáčky a stále čierna sviečka. Podtlaky sú nastavené aj zapaľovanie, vzduchový filter je nový. Keď odpojím fajku na ľavom válci, tak pravý ide bez vynechávania. Taktiež som skúsil prehodiť tú zasadzenú sviečku z ľavého válca do pravého. Začal trhať pravý. Keď som ju vyčistila a dal späť do pravého válca už išla normálne. Tú funkčnú z pravého válca som zas dal na skúšku do ľavého, ale zasa asi po 2km začal vynechávať. Po vybratí bola opäť úplne čierna. Už mi došli možnosti, tak skúste poradiť. Dik
Název: Tak ještě ventily, nic jiného Přispěvatel: Mirek TDM 04-07-2010, 03:17:44 Tak ještě ventily, nic jiného mně už nenapadá.
Název: Ventily mi nastavoval keď mi Přispěvatel: Crossbiker 04-07-2010, 10:38:20 Ventily mi nastavoval keď mi menili rozvodovú reťaz. Odnesiem to asi do Yamahi nech sa na to pozrú.
Název: ještě mě napadá jestli není Přispěvatel: kus 04-07-2010, 18:26:48 ještě mě napadá jestli není nějaká zrada na snímači co řídí zapalování(předstih).Jinak už je to zakletý.
Název: Ten snímač nie je pre oba Přispěvatel: Crossbiker 04-07-2010, 18:38:56 Ten snímač nie je pre oba válce spoločný? Lebo ak áno tak by robil problém aj pravý válec.
Název: no nevím ale určitě tam budou Přispěvatel: kus 04-07-2010, 18:44:27 no nevím ale určitě tam budou dvě(dva) nějaký magnety co ten snímač aktivují,ale pokud by byl jeden snímač na co by byly dvě indučky?
Název: Môže to robiť posunutý Přispěvatel: Crossbiker 04-07-2010, 19:42:50 Môže to robiť posunutý rozvod? Lebo keď som ju kúpil dal som meniť rozv.reťaz a od vtedy sú v podstate tieto problémy.
Název: Nazdárek. Posunytej rozvod by Přispěvatel: kus 04-07-2010, 22:29:12 Nazdárek.
Posunytej rozvod by to mohl dělat,akorát nevím kolik tam je místa jestli to jde aby se nepotkaly ventily s pístem.Jasný je to že to může dělat pouze to co se opravovalo nebo měnilo,když jak říkáš to bylo před opravou dobrý,Ten rozvoďák můžeš zkontrolovat i sám.Stačí sundat kryt na hlavě motoru a potom už je rozvod vidět. Někde tady už někdo publikoval jak to má vypadat,jsou tam nejaký tečky na rozvodovejch kolech. Název: Ten rozvod može byt, kludne Přispěvatel: joe30j1 05-07-2010, 08:52:12 Ten rozvod može byt, kludne to mohli posrat, pri servise. Odkial si možeme sa nato kuknút už som robil rozvody na mojej mašine
Název: Pokud zjistíš e to někdo Přispěvatel: kus 05-07-2010, 10:07:27 Pokud zjistíš e to někdo dočubil,tak bude opět platit že"Co si neuděláš sám tak stojí za houno"Já osobně si pokud možno dělám sám,tak když to zkurvím můžu si nafackovat.Nejsou to tak složitý věci který bi normální kutil nezvládl.
Název: joe30j1 som z Bratislavy Přispěvatel: Crossbiker 05-07-2010, 22:16:36 joe30j1 som z Bratislavy
Název: A máš garáž? niekedy ked sa Přispěvatel: joe30j1 06-07-2010, 17:59:57 A máš garáž? niekedy ked sa ti to nepodarí vyriešit by som skočil sa nato pozrieť
Název: Tak som dal dole dekel hlavy Přispěvatel: Crossbiker 06-07-2010, 22:19:04 Tak som dal dole dekel hlavy aby som pozrel či je tá rozvodovka dobre nahodená. Podľa fotiek to vyzerá, že áno. Zmeral som ventily 3-sacie a 2-výukové pre každý válec. Na výfukových má mať 0,25 až 0,30 sacie majú byť 0,15 až 0,20. Na ľavom som nameral sacie: 0,07, 0,12, 0,12 výfuk: 0,30, 0,30. Na pravom sacie: 0,12, 0,12, 0,12 výfuk: 0,25, 0,25. Takže to už nie je OK ale či to môže spôsobovať ten problém na ľavom válci netuším :~
http://img683.imageshack.us/img683/3889/dscn0127g.jpg http://img180.imageshack.us/img180/5283/dscn0128l.jpg http://img816.imageshack.us/img816/4489/dscn0131m.jpg Název: No mohlo by to byt. Nejako to Přispěvatel: joe30j1 07-07-2010, 17:52:39 No mohlo by to byt. Nejako to rozladili, ked ti menili retaz, ale potom to nechali na takých vôlach to čo je za servis to ti mali zavolať že máš malé vôle, lebo ventile sa zaklepali do hlavy a časom by si podpálil ventile a to je veľmi drahá oprava
Název: To ako tam môže vzniknúť Přispěvatel: Crossbiker 07-07-2010, 20:26:51 To ako tam môže vzniknúť menšia vôla? To si tie ventile sadnú hlbšie do osadenia?
Název: Presne tak ventil si vic sadá Přispěvatel: joe30j1 07-07-2010, 21:34:26 Presne tak ventil si vic sadá na výfukové a sacie hrdlá ventilov. Preto je nutné dt nižšiu podložku čo spôsobí väčšiu vôlu. Poprípade aj skontrolovať či tesnia ventile. Naleje sa do nich benzín či nepretekajú. Ked áno tak prebrúsenie sediel a hrdiel. Ja som si to dal robit. Možem potom dať kontakt. Je to profík
Název: Ok tak zhodím karburátory a Přispěvatel: Crossbiker 08-07-2010, 06:32:38 Ok tak zhodím karburátory a pri zavretých ventiloch zhora vstreknem striekačkou benzín. Len zas niečo sa z neho odparí, tak neviem či budem schopný posúdiť či sa časť odparila alebo pretiekla. Alebo keď sú podpálené tak to hneď pretečie? Na podpálenie sú ktoré náchylnejšie sacie alebo výfukové?
Název: No neviem či to tak zistíš Přispěvatel: joe30j1 08-07-2010, 07:43:33 No neviem či to tak zistíš ale skús. Ja som to testoval ked som mal vybratú hlavu von takže to bolo jednoduché. A čo sa týka podpálenia tak je to jedno lebo ked nebude dosť velká vôla tak sa nedostatočne zavrú a plamen obtečie cez ventil a tak ho bude poškodzovať
Název: Chtěl jsem se dnes pustit do Přispěvatel: Driver toys 28-07-2010, 19:02:53 Chtěl jsem se dnes pustit do přesazení jehel, ale po promluvě se Zdendou, který je snížil až dolů a teď mu motka bere 5,5 - 6 litrů, sem se na to vyprdnul. Mi bere se třemi plnými kufry a výbavou na stanování a ve dvou 5,1 l/100 km, takže je mám určitě dole. Každý kdo s tím hejbe to dělá kvůli tomu, aby je dolů dal.. Ale aspoň sem sundal nádrž, odkalil karbce a vyfoukal vzducháč. Jen tak zběžně jsem sundal airbox, abych se podíval kolik místa je na to seřizování jehel a pak už sem to zpět na karbce nenasadil.. Jednak na víku u filtru mám TDM 3 VD a nevím jestli to mají i ostaní 4tx a pak na příruby karburátorů to prostě s celou pixlou nešlo..tváří se jako nasezený, ale nejsou! Musel sem ty gumový kolena vyndat, nahřát je horkovzduškou, hezky nasadit, počkat až vystydnou a přidělal jsem je sponami na vodu. Pak jsem měl jistotu, že krásně sedí a držely jak přibité! Airbox byl trochu porod nasadit, ale gumová kolena si nechají dost líbit a při troše zručnosti :evil: se mi to povedlo.
Celé to píši z jednoho důvodu - hodně z vás má problémy s cukáním. Dáváte motorky do servisů a oni vám řeknou, že jste ty kolena měli styřelé, nebo něco podobného. U toho eště že máte kdo ví co špatného a přitom si myslím, že z 85% to budou právě špatně nasazený gumový kolena.. ;) Zkuste si to nejdříve přejít, než ji odvezete do servisu a zaplatíte spoustu peněz... Název: To som kontroloval medzi Přispěvatel: Crossbiker 30-07-2010, 20:06:00 To som kontroloval medzi prvým a je to nasadené. Keby prisávalo falošný vzduch tak by sviečka nebola zasadzená ale svetlá kôli veľa vzduchu. Teraz čakám kým mi dôjde merač tlaku vo válcoch. Možno v ľavom válci je malý tlak-buď kôli podpálenému ventilu, krúžkom alebo žraním oleja cez simeringy. Iný dôvod zasadzenia sviečky pri nastavených karburátoroch ma nenapadá.
Název: Meral som tlaky vo válcoch a Přispěvatel: Crossbiker 03-08-2010, 19:49:19 Meral som tlaky vo válcoch a pravý mal 10,8bar a ľavý-ten čo zle spaloval mal 8,6bar. Limit je od 12 do 10bar. Takže uniká tlak. Tak som dnes odniesol hlavu frézarovi na zabrúsenie sediel ventilov a ventilov+výmena všetkých simeringov na ventiloch. Taktiež zmerá válec či nie je vybehaný a keby bol tak prekrúžkujem. Snáď už to potom bude ok...
Název: Ahoj Crossbikere, když jsi Přispěvatel: Matylda 10-08-2010, 14:23:41 Ahoj Crossbikere,
když jsi měřil tlaky ve válcích, tak jsi měl tu vůli na sacích vlevo od 0,07 do 0,12 a vpravo 0,12mm? Pravděpodobně tedy vlevo je podpálený ten sací s vůlí 0,07 a vpravo je všechno v rychtiku? Mám na jednou ventilu na pravém válci malou vůli, pravda, ale když trochu zaberu, tak tam měrku 0,15 dostanu, chtěl jsem to dát do servisu na seřízení, ale teď to asi přehodnotim a sezonu dojezdím. Název: Ještě bych dodal, že měrka Přispěvatel: Matylda 10-08-2010, 14:25:44 Ještě bych dodal, že měrka 0,13mm tam jde volně, tak nějak akorát...na ten jeden sací vpravo.
Název: Na lavom jednom sacom bolo Přispěvatel: Crossbiker 14-08-2010, 22:37:24 Na lavom jednom sacom bolo 0,07 ostatné 0,12mm. Teraz som už zgenerálkoval hlavu aj výbrus na válce tak uvidíme len to ešte nemam poskladane
Název: Takže už je po výbruse a Přispěvatel: Crossbiker 18-08-2010, 07:07:25 Takže už je po výbruse a zložená. Prvá jazda - a stále zahádže sviečku v ľavom válci :bleee: ma jebne z tejto motorky... Už ostali na rade iba riadiaca jednotka alebo karburátor no ten som už 100x kontroloval.
Název: Nazdarek. Hele ještě mě Přispěvatel: kus 18-08-2010, 12:18:16 Nazdarek.
Hele ještě mě napadá,kamaráda taky zlobilo Tdm a po výměně dobíjecí elektroniky(relátka) to přestalo.Jinak jsem mluvil s kamarádem co opravuje motošky že to máš dovést a on to opraví.Poradí si s kde čím a to nekecám.Problém je asi v tom že je to k nám přes 300km. Název: No dik ale je to dosť ďaleko Přispěvatel: Crossbiker 18-08-2010, 13:03:47 No dik ale je to dosť ďaleko to by tam ani s tou závadou nedošlo. Dobíjanie mám myslím dobré lebo aj keď zapnem všetky 4 svetlá čo tam mám tak stíha dobíjať. Dnes si idem požičať od jedného chalana riadiacu jednotku z jeho TDM-ky a uvidím či to bude robiť. Ak ano tak ešte skúsim znova prečistiť karburátory a prehodím medzi nimi ihly aj s vodítkami a uvidím.
Název: Vracím se k tomu co psal Přispěvatel: Gapa 24-08-2010, 10:02:25 Vracím se k tomu co psal Driver. Mám 4TX a na airboxu mám taky 3WD, ale to mám i na výfukách. Myslím že začali dělat nový typ, ale na skladě měli věci z 3WD tak je tam dávali. Já když ji koupil tak měla správně chraplavý zvuk a pak jsem přišel na to že byl airbox svlečený z karbců a sála na přímo. Nasadit se mi vůbec nepovedl tak jsem ty příruby prodloužil( umělá lahev od brzdové kapaliny tam přesně pásne). Motorka ztichla a drží to dodnes. Ale motorka mi neškubala ani když tam ten airbox nebyl nasazený.
Název: Príruby na airbox som nahrial Přispěvatel: Crossbiker 25-08-2010, 07:05:02 Príruby na airbox som nahrial fénom a zaistil vodárenskými sťahovacími páskami. Drží to ako pribité mohol by som za to zdvihnúť motorku. S druhou riadiacou jednotkou zahadzovalo ľavú sviečku naďalej. Ale keď som prehodil ihly s komínkami medzi karburátormi tak zrazu začalo zahadzovať opačnú-pravú sviečku a ľavá išla. Tak som objednal nové ihly a komínky.
Název: Crossbiker píše:Príruby na Přispěvatel: Driver toys 25-08-2010, 16:39:32 Citace: Crossbiker Príruby na airbox som nahrial fénom a zaistil vodárenskými sťahovacími páskami. Drží to ako pribité mohol by som za to zdvihnúť motorku. S druhou riadiacou jednotkou zahadzovalo ľavú sviečku naďalej. Ale keď som prehodil ihly s komínkami medzi karburátormi tak zrazu začalo zahadzovať opačnú-pravú sviečku a ľavá išla. Tak som objednal nové ihly a komínky. Takže vše dělá karbec.. To je pech, co? Generálka motoru a ono je to jehlou.. Ale špatně jsi neudělal, teď aspoň víš, že ti motor vydrží a že ho máš v cajku ;) . Jirka z Poděbrad taky udělal generálku, nás snad nečeká :zub: Název: GO nebolo zbytočné, lebo Přispěvatel: Crossbiker 26-08-2010, 11:12:16 GO nebolo zbytočné, lebo žrala 1 dcl oleja na 100km, takže by som to musel tak či tak urobiť.
Název: Riadna spotreba :D Aspoň máme Přispěvatel: joe30j1 26-08-2010, 15:54:12 Riadna spotreba :D
Aspoň máme experta na GO Název: Takže problém vyriešený. Po Přispěvatel: Crossbiker 27-08-2010, 15:33:47 Takže problém vyriešený. Po výmene ihiel a vdítok už žiadne trhanie, ide krásne aj pri 2500 ot/min. Tlaky po výbruse okolo 12 bar, takže ako na novej motorke. Nastavil som aj hladiny a zosynchronizoval karburátory. Takže už mi začína sezóna :bigsmile: . Keby niekto riešil generálku, tak môžem pomôcť už ten motor skladám aj v spánku 8) .
|