TDM FORUM

TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány) => Technické parametry, vlastnosti => Téma založeno: Begy 22-04-2010, 22:29:00



Název: Maximální rychlost 3VD
Přispěvatel: Begy 22-04-2010, 22:29:00
mám prosbičku pro majitele 3VD
můžete mě změřit při jakých otáčkách vám kolik motorka jede? Zdá se že si předchozí majitel u mě hrál se sekundárním převodem.
u mě to je zrhruba takhle:

4000(100km/h) - 5000(120km/h) - 6000(150km/h) - 8000(200km/h)


Název: tak to nevim ale hned to jdu
Přispěvatel: tichos 23-04-2010, 13:56:51
tak to nevim ale hned to jdu zjistit tak sa večer ozvu


Název: no jsem zvědavej. Počítal
Přispěvatel: Begy 23-04-2010, 19:11:29
no jsem zvědavej. Počítal jsem to dvakrát a přední kolečko mám 15ti zub. To mě celkem zarazilo, tuhle velikost jsem nikde v nabídce nenašel


Název: tak při 120km mam 4000 a při
Přispěvatel: tichos 25-04-2010, 18:28:54
tak při 120km  mam 4000 a při 150km 5000 dvě sta sem  nezkoušel


Název: tyjo... tak podle
Přispěvatel: Begy 25-04-2010, 19:17:04
tyjo... tak podle http://www.gearingcommander.com  mě to vychází že mám 14ti zub. Asi jsem špatně spočítal zoubky :)
Takže asi půjdu do origo.
Jen mě tak napadá že to musí být s tím 16ti zubem líná mrcha... už takhle mě to přijde jako žádná sláva


Název: Já mám taky při 4000 (120km)
Přispěvatel: ŽelvaTDM 25-04-2010, 22:59:53
Já mám taky při 4000 (120km) :oje:


Název: nj ale ty máš 4TX ta má co se
Přispěvatel: Begy 25-04-2010, 23:22:00
nj ale ty máš 4TX ta má co se týče převodů vše trochu jinak. Tedy má jinak převody v převodovce i jiný poměr na sekundárním převodu


Název: tak dnes jsem vyměnil to
Přispěvatel: Begy 26-04-2010, 21:25:35
tak dnes jsem vyměnil to přední kolečko.
Bylo to 15ti zub, na zadní rozetě je 44 zubů - tedy standard. V tom případě ale nechápu ten rozdíl v rychlosti/otáčkách. Během týdne to ještě projedu a uvidim


Název: nene 4TX, ale 3VD, asi se
Přispěvatel: ŽelvaTDM 27-04-2010, 00:59:46
nene 4TX, ale 3VD, asi se vloudila chybička do účtu :O


Název: Velmi jednoduché riešenie. Aj
Přispěvatel: joe30j1 28-04-2010, 05:50:57
Velmi jednoduché riešenie. Aj ja to mám proste ti zle ukazuje otáčkomer, niekto sa ti hral s ručičkou otáčkomera. Ja ked som si chcel spravit diodový ukazovatel rýchlostí. Tak som to chcel dat do otáčkomera a chcel som vymontovat ručičku čo samozrejme neišlo, ale pootočit išla v pohode. Preto treba zohnat presný otáčkomer a nastavit to podla neho


Název: nemyslím že by otáčkoměr
Přispěvatel: Begy 28-04-2010, 10:58:53
nemyslím že by otáčkoměr dokázal proměřovat kolem 1000ot/min. Kdyžtak jde lehce ověřit, stačí změřit frkvenci co do něj jde a vynásobit to 60. Tedy např pokud změříš 50Hz tak by měl otáčkoměr ukazovat 3000


Název: Begy píše:nemyslím že by
Přispěvatel: joe30j1 28-04-2010, 11:48:16
Citace: Begy
nemyslím že by otáčkoměr dokázal proměřovat kolem 1000ot/min. Kdyžtak jde lehce ověřit, stačí změřit frkvenci co do něj jde a vynásobit to 60. Tedy např pokud změříš 50Hz tak by měl otáčkoměr ukazovat 3000


No ale ako doma zmeriam jeho frekvenciu  :O aký meriak nato potrebujem. A mne na 100% zle ukazuje lebo som sa hral z ručičkou, ukazuje navyše cca 500 ot


Název: vezmu ho sebou na sraz
Přispěvatel: Begy 28-04-2010, 13:30:22
vezmu ho sebou na sraz alespoň si budeme moct s čím hrát  :bigsmile:


Název: Re: tak při 120km mam 4000 a při
Přispěvatel: drso 15-01-2014, 00:47:15
tak při 120km  mam 4000 a při 150km 5000 dvě sta sem  nezkoušel
...divná věc se stala,vysmýknul sem ty hrozný kamna pod motkou,a motor teď točí o cca.500 toček víc!Spotřeba stejná,o malinko líp jde do otáček,maximálka stejná,zvuk v serii výrazně libozvučnější,a vzhled výrazně líbivější,taky už neškrtám o cokoliv! *supr* P.S.jedná se o 4TX,r.01,naj.cca.35.tis.vše origo.


Název: Re: Maximální rychlost 3VD
Přispěvatel: Robert 29-03-2014, 00:58:39
oZdravim, ja mám na 4tx 4000ot. na 100km/hod. To jsem na tom asi hodně blbě?


Název: Re: Maximální rychlost 3VD
Přispěvatel: Aca 29-03-2014, 07:39:23
Proč myslíš?


Název: Re: tak při 120km mam 4000 a při
Přispěvatel: Begy 29-03-2014, 08:15:09
...divná věc se stala,vysmýknul sem ty hrozný kamna pod motkou,a motor teď točí o cca.500 toček víc!Spotřeba stejná,o malinko líp jde do otáček,maximálka stejná,zvuk v serii výrazně libozvučnější,a vzhled výrazně líbivější,taky už neškrtám o cokoliv! *supr* P.S.jedná se o 4TX,r.01,naj.cca.35.tis.vše origo.

ty kamna jsou jen prázdná komora. Nejsou tam žádný přepážky atd... takže výfukovým plynům tam nemá co klást odpor. Zlepšení jízdních vlastností mě tedy vcelku udivuje.