Název: Immobilizér a "chybějící" relé vstřiku Přispěvatel: Joch 21-01-2018, 16:14:59 Zdravím všechny TéDéeMkáře. Před týdnem jsem pořídil tento stroj (podle štítku 2004) a během údržby jsem narazil na pár nesrovnalostí, u kterých by mi pomohla vaše rada či zkušenost.
1. podle servisního manuálu jsou pod nádrží 4 relátka: startovací, od ventilátoru, ke vstřikům a blinkry. Jenže mi tam to 3. "chybí" (viz žlutá značka v obrázku níže) - jenže ani svazek, ze kterého jsou vývody na ty 3 zbývající nemá pro toto relé vývod. Máte prosím někdo tento typ TDMka? 2. k čemu je na nádrži tento návarek (modrá značka) 3. na budíku mi bliká LEDka Immobilizéru, standardně když nastartuji tak zhasne. Ale: kde je immo? podle manuálu má být vlevo pod sedlem, ale tam mám jen 3 konektory. Díky za každou, praxí ověřenou radu Joch Název: Re: Immobilizér a "chybějící" relé vstřiku Přispěvatel: Joch 22-01-2018, 15:16:16 zkusím si zatím odpovědět sám:
ad1: relé vstřiků "neexistuje", pouze to první "relé" úplně vpravo zajišťuje odstavení motoru v definovaných případech (zařazení při vysunuté nožce, startování při zařazené rychlosti bez spojky ...). Ale i přesto: mohl byste mi prosím někdo nafotit devítistovku do roku 2004, abych to porovnal? myslím, že to tak mají všechny (a na to jsem zvědav :)) ad2: to stále netuším ad3: immo je v jednotce nebo přímo u spínačky, tyto dráty jsou přednataženy pro alarm. I tak poprosím, stejně jako v bodě 1 někoho s dotčenou TéDéeMou o foto, abych věděl. (toto by mělo být jednodušší, stačí sundat jen sedlo :) díky všem Joch Název: Re: Immobilizér a "chybějící" relé vstřiku Přispěvatel: kuli050 31-01-2018, 20:45:03 ad2:ochrana vyvodu palivoveho čerpadla a konektoru plavaku pri položení nádrže na zem.
|