Název: Laďák na TDM Přispěvatel: Driver toys 01-01-2010, 20:22:50 Kdo by chtěl na svou TDM 850 oválný nerezový laděný výfuk. Jsou k němu i dsítka a pasuje jak na 4tx, tak i na 3VD.
Název: Re: Laďák na TDM Přispěvatel: Jája 30-10-2010, 21:40:33 jak se motorka chovala, když jsi tam měl výfuk 2-1? Nemusel se seřizovat motor?
Název: Re: Laďák na TDM Přispěvatel: Begy 31-10-2010, 07:24:09 ono je to jedno jestli máš jeden nebo dva výfuky. Pod motorem se svody stejně spojují a pak se teprve rozdělí do dvou koncovek.
Mít dvě koncovky u TDM je spíš otázka vzhledu než vlastností :) Jinak pokud se podíváš tak když má někdo laďák na TDM tak má obvykle jen jeden. Protože přidělat výfuk na stanu řetězu je porod. Musí se ti povést úhly a vymotat se pod motorem kolem řetězu a policajta je taky zážitek (vím z vlastní zkušenosti) Název: Re: Laďák na TDM Přispěvatel: Jája 31-10-2010, 09:03:19 Hlavně je to levnější. Já hlavní stojan sundal dřel mi do zatáček :)
Název: Re: Laďák na TDM Přispěvatel: Driver toys 31-10-2010, 20:43:23 Sorry že jsem neodpověděl, jsem tu po dlouhé době, nějak nestíhám... :-[
Ale souhlasím s Begym - chování motorky se nezměnilo. Možná spíš se mi zdálo (ale to i při dvou laďácích), že jde motka líp od spodu. To může být jen pocit.. Spotřeba se nezvedla - s jedním laďákem i se dvouma, pořád jezdím kolem 5 litrů na 100 km. Název: Re: Laďák na TDM Přispěvatel: Jája 31-10-2010, 22:19:47 To jsem potřeboval slyšet, jednak jeden nerez ladák i se svody motorce ulehčí, zvedne se světlá výška motorky, pokud jako já máte sundaný hlavní stojan a pak se líp čistí a maže řetěz :) Ale esteticky dva výfuky jsou dva výfuky. Ale pod sedlem vypadají líp.
Název: Re: Laďák na TDM Přispěvatel: Jája 31-10-2010, 22:21:53 Ty už jsi Drivere ten svůj prodal? A proč vlastně?
Název: Re: Laďák na TDM Přispěvatel: STANI 31-10-2010, 23:09:49 A jakou máš představu o ceně a je s atestem??Koukam na datum tak je asi už pryč co. :o
Název: Re: Laďák na TDM Přispěvatel: Driver toys 04-11-2010, 18:37:29 Jo jo draci, je to už prodané.. Měl sem na ní pak i karbonový, ale i ten je už dávno prodaný. Proč jsem je prodal? Je to tu napsané od jednoho z vás - dva jsou dva a asi jako první co TDM vlastní jsem je vytáhl pod sedlo. Moc jsem po tom toužil a jsem spokojený. Jediná nevýhoda je, že jsem široký, když vozím kufry. Ale i s nimi se protahuju mezi auty ;) Zvuk měl nejkrásnější ten karbonový laďák. Byl z nějaké silnice, dělal sem k němu svod z výfukového potrubí z Favorita a vše klapalo dobře.
Jeden dělá tu samou práci co dva, jde spíš o vzhled.. TDM má dva v základu a se dvouma je podle mě hezčí *evil* |