TDM FORUM

TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány) => Motor => Téma založeno: tomik112 27-05-2016, 20:19:02



Název: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
Přispěvatel: tomik112 27-05-2016, 20:19:02
Dobry vecer,
mel bych jeden dotaz.
Kdyz po stani v garazi chci dat jednicku, tak hodne kope. Pokud motorka uz pojezdila tak je kopnuti pouze nepatrne. Dale kdyz radim dvojku, musim tam rychlost celkem presne kopnout. Kdyz treba malo pohnu radickou, slysim zuby.
Je toto normalni? Co by mohlo zlobit?
Diky


Název: Re: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
Přispěvatel: Tomáš 28-05-2016, 09:54:45
Jednička je hlučnější, když řadíš za studena, to mi dělá taky. A pokud řadičku jen lehce nadzvednu, tak taky počítám zuby, musíš prostě  řadit důrazně, ne to jen lehtat. Případně si skus trochu přitáhnout spojku na lanku.


Název: Re: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
Přispěvatel: Slavek-TDM 28-05-2016, 11:53:57
Nebo rovnou vymen lanko i s bowdenem. Taky muzes laborovat s olejem a nebo se na to vyprdnout a jezdit...


Název: Re: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
Přispěvatel: Láďa H. 28-05-2016, 17:52:49
Pokud tím "po stání" myslíš, že stála třeba týden a navíc máš třeba hustší olej 15Wxx, tak je to zcela normální, spojka se prostě udrží na oleji a pak to při prvním zařazení kopne. Stejně kopala i má minulá KLE500. Za tepla, nebo po kratším stání  to nedělá..


Název: Re: Razeni prvniho a druheho prevodoveho stupne
Přispěvatel: Begy 29-05-2016, 16:21:31
jo slepená spojka je normální, takže řazení jedničky znamená vždycky "kopanec".
Jinak dvojku řadím obvykle jakoby "nadvakrát", prostě z jedničky lehce nadzvednu až ucítím "cvaknout" neutrál a pak dořadím.