Název: Problém s palivovým kohoutem nebo semnou? Přispěvatel: tomik112 16-05-2016, 19:48:16 Zdravím,
pánové mám na vás takovou stupidní otázku, ale nevím si s tím rady. Asi před půl rokem mi kámoš dovezl motorku. Říkal že těsně před koncem cesty přepl na reservu. Tím pádem vpořádku fungovala. Já si řekl že to vyzkouším. Otočil jsem tedy palivový kohout tou delší pacičkou dolu, aby šipečka ukazovala na ON. A až dojde, tak přepnu nahoru na RESERVA. Co se ale dnes nestalo. Došel benzín a to tak že během 2 vteřin chcípl motor a já dojel na setrvačnost. Po přepnutí na RESERVA se ovšem nic nedělo. V nádrži se ještě něco málo přelívalo, ale nenastartoval jsem. Otázka tedy zní, je problém v tom, že nechápu označení kohoutu?? Nebo je špatný kohout??? Díky :) Název: Re: problém s palivovým kohoutem nebo semnou? Přispěvatel: Tomáš 16-05-2016, 19:56:49 Reserva by měla brát benzín až ode dna nádrže, takže je možné, že bordel v nádrži ucpal přívod do kohoutu a rezerva tím pádem nefunguje. Zkus nalít víc benzínu do nádrže a pak nastartovat. Bude to ale chvíli trvat, protože máš nejspíš úplně suchý karburátory, když ti to chcíplo za jízdy. Pokud to pak naskočí, tak vyndat kohout a vyčistit.
Název: Re: problém s palivovým kohoutem nebo semnou? Přispěvatel: tomik112 16-05-2016, 20:11:09 Tohle jsem vyřešil blízkou benzínkou a 5l naturalu. Asi se budu muset kouknout co se v tom kohoutu ukrývá :-\
Název: Re: problém s palivovým kohoutem nebo semnou? Přispěvatel: Slavek-TDM 17-05-2016, 07:52:45 tomik112> tohle dobre znam. U TDM850 bez elektrickyho cerpadla a ukazatele paliva (do r.v. 1998) je v palivovym kohoutu plastova trubicka, ktera se casem a vibracema vytrese a vypadne. Pak na obe pozice kohoutu ON i RES vyjedes nadrz uplne do sucha. Stalo se mi to 2x, jednou jsem si zavolal pomoc s kanystrem a podruhy jsem ji v noci musel 4 kilaky tlacit.... ;D
Oprave je tak, ze se musi sundat nadrz a zespoda na 2 srouby vytahnout kohout a vylovit z nadrze tu trubicku. Pak ji prilepit nejakym benzinostalym lepidlem. Název: Re: problém s palivovým kohoutem nebo semnou? Přispěvatel: tomik112 17-05-2016, 18:16:23 Tak jsem sundal nádrž. Vypouštím benzín a nakonci už mi tekl benzín jen z jedné díry. Takže ventil v nádrži bude vpohodě.
Takže buď je chyba přímo v kohoutu ON/OFF/RESERVE nebo bývalý majitel prohodil hadice do nádrže *oje* *oje* Jen nevím jestli to chci znovu riskovat :) Název: Re: problém s palivovým kohoutem nebo semnou? Přispěvatel: Begy 18-05-2016, 07:04:32 na nějaký přepínání fakt prdím. Až ti motor začne kuckat newbo chcípne někde ve městě - tak si tyhle experimenty příště odpustíš ;D
Mám přepnuto ani nevim kam a tankuju vždy +- po 200km. Nemusím se bát že mi dojde někde neplánovaně benzín a dobře se i takhle kontroluje spotřeba. Jeden kamarád tankuje auto až když se mu rozsvítí kontrolka. Tak mu vždy říkám ať doufá že mu neprdla žárovička *evil* Název: Re: problém s palivovým kohoutem nebo semnou? Přispěvatel: ganmiki 18-05-2016, 08:28:47 .................... a tankuju vždy +- po 200km. Nemusím se bát že mi dojde někde neplánovaně benzín................. *supr* anoNázev: Re: problém s palivovým kohoutem nebo semnou? Přispěvatel: Slavek-TDM 18-05-2016, 09:27:22 ganmiki> a kdyz se ti sekne pocitadlo kilometru, nebo ti ho nejakej dobrak pri parkovani vynuluje, pak se budes ridit podle suchosti retezu *LOL* Proto tam snad ta funkce rezervy (palivomeru / hladovyho oka) je, aby mel clovek pripadne neco na dojeti....
Název: Re: problém s palivovým kohoutem nebo semnou? Přispěvatel: ganmiki 18-05-2016, 10:38:29 Jsem si některých nepravděpodobných rizik vědom Slávku.
|