Název: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: petula9 18-06-2015, 13:20:39 Ahoj všem, rád bych se jen podělil o zkušenost.
TDM mám letos druhou sezonu a zatím jsem nadšený. Jediná vada na kráse byla, že od zakoupení měla nižší výkon do 3000 otáček a kolem 2000 poškubávala. V té době jsem si říkal, že to bude možná svíčkama. Po výměně všech běžných součástí jsem se s tímto stavem smířil. Vím. že se tady to to téma také řešilo ohledně egr ventilu. Letos jsem dal motku ke kamarádovi na větší servis a nadhodil jsem i tento problém. On je to tak trošku šťoura a bádal. Přišel na to, že rozvodový řetěz je skočený o 3 zuby. Po správném nastavení je nyní TDM jako vyměněná. Táhne od spodu a neskutečně se zvýšil celkový výkon. ;D Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: Slavek-TDM 18-06-2015, 13:36:55 petula9 > tos mel kliku, ze se ti to nepotkalo. Na ktery vacce to bylo skoceny?
Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: petula9 18-06-2015, 13:45:45 Ahoj. Bylo to skočený na sací vačce. Potkané to nebylo. Spíš mě to štve jako fakt, že to někdo takto prodával. I když to možná sám ten človíček také nevěděl.
Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: Slavek-TDM 18-06-2015, 13:58:46 petula9> no on mohl byt problem i v napinaku. Ja jsem si to kdysi vyzkousel na 850tce, vyndal jsem napinak, abych se podival jak moc je uz vytahnutej rozvodak a v tu chvili mi to na saci vacce popojelo o 2 zuby. Zjistil jsem to az kdyz motorka nestartovala, pak me napadlo se podivat pod ventildekl a bylo to jasny. Ja vul mel tenkrat kliku, ze se mi to taky nepotkalo... :o
Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: Luko 20-06-2015, 20:57:03 Benzíňáky maj velký kompresní prostor,potkaj se málokdy.Ale 3zuby a furt to jede? To čučím *conf*
Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: petula9 25-06-2015, 11:44:23 Ahoj. Jelo to normálně celkem. Až na ty nízké otáčky ne. Předtím jsem neměl srovnání. Jezdil jsem Transalpa. Nyní je to o 100 % živější. Hlavně, že se na to přišlo a já mám zase pocit, že jsem si po roce koupil výkonější motku. Tak zdar a sílu a spousty km bez nehod chlapci.
Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: Géčko 30-06-2015, 09:17:31 Prosim te kdo ti nastavoval ten rozvodak mam stejny problém a uz si nevim rady moto je super ale skube v niskych otáčkách a ulejva svicky dekuju za kazdou radu jinak tdm je super
Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: Slavek-TDM 30-06-2015, 10:00:07 Géčko> tak to asi nebude rozvodakem, ale spatnyma nebo spatne nastavenyma karburatorama. Rozvodak si muzes skouknout i sam.
Velkym sroubovakem sundej 2 zaslepky z vika motoru na leve strane. Pod velkou bude sroub na otaceni golou a pod malou budou znacky. Sundej chladic, svicky, hadice vedouci do ventiloveho vika a sundej ventildekl. Pak golou otoc motorem proti smeru hodinovych rucicek, az v malym okynku uvidis znacku T - uprostred. Pak by obe vacky mely mit znacky vodorovne\zaroven s hlavou smerem k sobe. Viz obrazek: Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: Begy 30-06-2015, 10:55:04 jen doporučuju POŘÁDNĚ vyčistit okolí trubky chlazení co vstupuje do hlavy motoru. Jinak vám po sundání ventildeklu napadá do motoru písek a podobný bordel co se rád kolem tý trubky usazuje.
naposledy jsem to šůroval malým šroubováčkem a vyfoukával kompresorem, vypadalo to OK - ale i tak do hlavy spadlo trocha bordelu... Zajímalo by mě jakej idiot tohle řešení vymyslel.... Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: Géčko 30-06-2015, 17:54:41 Dekuji za tip myslim ze to bude ten rozvodak protoze karbce byli na stolici vycisteny a po namontovani kontrola podtlaku kdyz to nebude ten rozvodak tak uz nevim nemas tip na nejakyho dobryho mechanika koukal jsem ze jsi z Nových Hradů ja jsem z Českých budějovic dik
Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: mariuslenci 02-08-2015, 23:11:58 ahojte.
mam TDM 850 3VD a pravdepodobne podobny problem. včera som to rozobral a vypada to na preskočenie zubov na kluke. keď zrovnam vačky podla manualu tak kontrolna čiarka na kluke sa mi schova za okienko. v priebehu buduceho týždňa to chcem opraviť a dám info či je to OK. porucha sa mi prejavovala ako šklbanie a vynechavanie v nízkych otačkach a strielalo to to vyfuku a aj do sania zároveň. Název: Re: Zjištěná závada nízkého výkonu a škubání v nízkých otáčkách Přispěvatel: Fritz 19-05-2017, 15:39:29 Tak tu taky přidam škubání od 1500 až po 3000 jízda v koloně nemožna a vysledek hadička podtlaku co jde od leveho vstřiku k podtlakovemu senzoru a na spatečku benzínu se časem odporoučela a změkla tím padem se po zahřatem motoru scvrkla a zadny podtlak do senzoru nešel a nedalo se s tim pod 3000 jezdit. Někdo to řešil tím,že na CO1 bylo 37 a to sam0 na 2. Tak CO na 10 vymena hadiček a jede jak má TPS to nebyl....
|