TDM FORUM

TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány) => Motor => Téma založeno: Dank 04-12-2014, 20:46:43



Název: Demontáž svodů TDM 900
Přispěvatel: Dank 04-12-2014, 20:46:43
Dobrý den,prohledal jsem zdejší fórum,ale odpověď jsem nikde nenašel. Chystám se demontovat svody a přes zimu je přeleštit,protože jsou v celkem žalostném stavu.
Chtěl bych se zeptat na postup při demontáži a hlavně na co si dát pozor ať něco nezničím. Předem díky za každou radu.
Výsledek potom zveřejním,popřípadě nafotím postup  ;D.

Díky  Dank


Název: Re: Demontáž svodů TDM 900
Přispěvatel: Мîłđą 04-12-2014, 21:35:15
Ahoj  *smil*
Demontáž je naprosto jednoduchá ale...Nechci Tě odrazovat od leštění. Už se to tu řešilo několikrát. Je to naprosto zbytečné úsilí. Jedině že by jsi nejezdil pak to zůstane krásně neblýskané  *mrk*  ODKAZ (http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php?topic=1349.msg27620#msg27620)


PS: opravdu to vydrželo do prvního deště a už se to rychle vracelo ke stavu jako před leštěním.  :-\


Název: Re: Demontáž svodů TDM 900
Přispěvatel: Luko 05-12-2014, 15:19:01
Taky prdlajs  ;D
Pokud to budeš leštit filcem a různýma pastama na nerez,tak to zmatní okamžitě.Ty pasty obsahujou nějaký mastek co se hned speče.
Ale když to vezměš tou kyselinkou AUTOSOLem (někde dohledám odkaz),tak to vyleštíš bez bordelu kolem do chromu a po nastartování to jen lehce zežloutne a pak drží.
Já to udělal 2x pořádně a pak to vydrželo celou sezonu(cca 7tis km) a jde vidět že je to pěkná nerez a né rezavé trubky jak od lešení.

Pro Mildu-když se s tím budeš bahnit,nepomůže ti nic.  ;)


Název: Re: Demontáž svodů TDM 900
Přispěvatel: Мîłđą 05-12-2014, 19:05:36
Luko já toho moc nenabahním.  ;)
Ono stačí když jedeš párkrát v dešti (po dešti) s vodou lítá na svody kdejaký sajrajt. O tom že jsou svody skoro žhavé nemusím ani psát. Když na rozpálený nerez tato studená směs stříká dochází k nevratnému zmatnění a pomalému ale jistému návratu vzhledu před leštěním  :P
PS: ať si to tedy každý zkusí. Chtěl jsem ušetřit tuto anabázi i ostatním.  :D  Je to cesta ze které už jsem se vrátil a nehodlám jí v nejbližším čase znovu absolvovat  *mrk*


Název: Re: Demontáž svodů TDM 900
Přispěvatel: Sidonius78 06-12-2014, 00:28:52
Ahoj, taky jsem si tím prošel, po vyleštění jsem nastříkal WD40 trochu vypálil a mám je do zlatova a zatím to tak mám stále.
Je pravda, že jezdím jen silnici, minimálně za deště. Kdo chce ať leští  ;D


Název: Re: Demontáž svodů TDM 900
Přispěvatel: Dank 06-12-2014, 20:54:20
Díky všem za odpovědi,svody jsem dnes demontoval a zkoušel jsem kousek vyleštit. Koupil jsem v drogérii Sitol na leštění kovů a zrcadel a docela to tím jde,ale myslím že mám na pár víkendů co dělat.
Jde mi jen o to abych ty svody jednou vyleštil a pak je jen jednou za čas trošku přeleštím. Předchozí majitel je asi nikdy neleštil a vypadají skoro jako rezavé. Každopádně to aspoň vyzkouším,ať vím jestli se na to mám příště vyprdnout  ;D


Název: Re: Demontáž svodů TDM 900
Přispěvatel: Dank 16-03-2015, 20:21:17
Dobrý večer, potřeboval bych poradit jak vyměnit šroub, který drží svody výfuku  (http://www-tdm.cz/TDM_forum/MGalleryItem.php?id=18664)(viz. foto.).
 Předchzí majitel tam našrouboval matku přes závit a šroub se mi ukroutil. Díval jsem se na PARTSDEPOT že jde šroub objednat, ale nevím jak je chycený. Je jen zašroubovaný v díře, popřípadě jaký je tam závit, jestli levý nebo pravý ?

Díky za pomoc.


Název: Re: Demontáž svodů TDM 900
Přispěvatel: Jirka 16-03-2015, 21:06:08
Díky všem za odpovědi,svody jsem dnes demontoval a zkoušel jsem kousek vyleštit. Koupil jsem v drogérii Sitol na leštění kovů a zrcadel a docela to tím jde,ale myslím že mám na pár víkendů co dělat.
Jde mi jen o to abych ty svody jednou vyleštil a pak je jen jednou za čas trošku přeleštím. Předchozí majitel je asi nikdy neleštil a vypadají skoro jako rezavé. Každopádně to aspoň vyzkouším,ať vím jestli se na to mám příště vyprdnout  ;D

Taky jsem leštil a vyzkoušel jsem všechno možné. Takto se osvědčila brusná pasta na zabrušování sedel ventilů.
A pokud jde o výměnu šteftu u výfuku, tak je tam klasický pravý závit.