TDM FORUM

TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány) => Motor => Téma založeno: dobravila 19-09-2013, 10:48:32



Název: ADITIVA VERSUS KLAPKY v medu 2013/09
Přispěvatel: dobravila 19-09-2013, 10:48:32
ahoje jsem tady zatím žabant ,ale mám nevyřešený problém s TDM 900  ,nějak my tento rok kašle.Mám ji již 6 léto,bez závad a rozhodla se letos prudit.začalo to jak jsem uvedla zaseklým plynem pátralo se po niti a přišlo se na zalepené klapky jak od medu dalo se to vyčistit ulz a jelo se dál ,pak začala po měsíci zase kuckat ,hlavně při 40-50km/h nechutné. :-X,bylo to čeprpadlo lítala jako dívá po výměně!
o 3 měs. později opět zalepené klapky zaseklý plyn ! přestala jsem tedy tankovat na benzině a šla jinam.
Vyměnili se svíčky,dalo se to na budíky zjistila se závada map senzor/halelůja něco se našlo/  ,koupil se, vyměnil, kašle dál zase při malých otáčkách ,někdy i chcípne v zatáčce,každopádně je někde problém ve spalovaní ,nevím mám šikovného chlapa, který si umí poradit ,ale na toto už je asi malý pán :-\ :-\
napadá někoho co by to ještě mohlo být?

SPÍŠE BYCH ASI UVÍTALA NĚKOHO Z OKOLÍ BV -A MY ZKOUŠELI VYMĚNOU DÍLŮ ...DĚKUJI ZA ODPO-

HESLO= MŮŽE SE TO STÁT I VÁM


Název: Re: ADITIVA VERSUS KLAPKY v medu 2013/09
Přispěvatel: Begy 20-09-2013, 19:54:48
napadá mě oblíbená závada TPS. Celkem se to letos řešilo


Název: Re: ADITIVA VERSUS KLAPKY v medu 2013/09
Přispěvatel: Roman ST1 21-09-2013, 07:32:55
Přesně jak píše Begy, může být problém v TPS. Pokud máš motorku do roku 2005 tak by ti jej měli v Yamaze vyměnit zdarma. Projdi si toto vlákno : http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php?topic=1443.75
Co je ale zarážející je to zalepování klapek. Benzín jde až za nimi, nejde to někde od vzduchového filtru? Nemáš fotku jak ty klapky vypadaly?


Název: II.ADITIVA VERSUS KLAPKY v medu 2013/09
Přispěvatel: dobravila 23-09-2013, 10:20:37
byla jsem  v neděli projed vosu /TDM/ ,poněvadž se na ní dá někdy zázračně jezdit.Nastartovala jsem záhadně na poprvé a na displeji mě svítí č.13 ,a neúprosně na mě svítí oranž. kontrolka,povídám jé ono to zase svítí ,byl odpojen map senzor který už byl 2x vyměněný/použitý ne nový/,tak to hlásilo závadu . *smil* OK jedu i bez něj (MAP senzor) je jedním ze senzorů používaných ve spalovacích motorech s elektronickým řídícím systémem.  Motory, které používají čidla MAP, jsou typické vstřikováním paliva.  Senzor poskytuje informace o jednotlivých tlacích motoru elektronické řídící jednotce (ECU).  Data se používají pro výpočet hustoty vzduchu a určují průtok vzduchu, což umožňuje požadované dávkování paliva pro optimální spalování = co jsem tady vložila jde mimo mé smysly *cvok* jelo to skvěle až do doby že ho zkusíme zase zapojit/aby kontrolka nesvítila/ ,5x start a neuspěšný vůbec to nejelo,opět jsme odpojili a 1x si to v serpentýnách do kopce zakašlalo /cuklo/ a dalších 100km jela normálně.
včera jsem dovršila a s radostí hleděla na tacho 70tis. a z toho je mých 50tis.  *uaau*  tak asi je motka unavená nebo má jen nějakou virozu!!
informace od vás čtu ,proběhla kontrola TPS /17-100/ ukazuje,což je asi v normě,plyn tahá skvěle i při pomalé jízdě /40km/h)bez map senzoru...nechápu
foto jsem neudělala ale popišu osky které zvedají ty klapky byly slepené ,pružiny a kolem dokola nažloutlé-ultrazvuk to ani nevyčistil museli se rozebrat .je to rok v.2003 ale nahr.díly kupuji 2002

POTŘEBUJI ABY MĚ TDMKÁŘ PŮJČIL MAP SENZOR ,KLIDNĚ ZA NÍM I PŘIJEDU /protože stojí 5500kč a 3 kus se my nechce kupovat/
HALOO MŮŽE NĚKDO???


Název: Re: ADITIVA VERSUS KLAPKY v medu 2013/09
Přispěvatel: Láďa H. 23-09-2013, 13:59:22
Podle toho co píšeš bych se zaměřil na příčinu zalepení klapek, zřejmě ten samej sajrajt bude ulpívat i na MAP senzoru a mohl by to být důvod proč MAP selhává. Mám podobnou zkušenost z auta (opel Corsa). Z víka hlavy válců je tam hadička napojená do sání (koukal jsem , že TDM to má podobně), pod víkem hlavy se tvořil šlem (kondenzát olej-voda) ten se hadičkou po zahřátí motoru odpařoval do sání a napejkal se na klapku (žlutohnědý nápek až se klapka přestala dovírat). Stejně tak ulpíval i na MAP senzoru. Senzor šel naštěstí rozdělat a vyčistit, klapka taky, ale za pár jízd to bylo znova. Nakonec se ukázalo, že jde trochu vody do oleje. Přestalo to zlobit až po výměně těsnění pod hlavou a kompletním vyčištění hlavy, víka a těch hadiček kolem.
Třeba je to úplná blbost a u TDM toto není možné, ale nedalo mi to se nepodělit. ;)


Název: III. ADITIVA VERSUS KLAPKY v medu 2013/09
Přispěvatel: dobravila 30-09-2013, 21:44:34
Pořád to není vyřešené, *???*
pořád se nevzdávám i když za oknem to vypadá na jízdu  *supr* ,přesto to není požitek.
Pokusím se o výměnu map senzor tj.již po třetí.ještě se podívám na cestu /k map senzoru/jak bylo doporučeno.
Moto hlásí pořád problém 13! což je map senzor hmm. koupila jsem už dva že by dva byly /na vaření /nebo na jízdu to\'ť otázka.
TPS je ok .