TDM FORUM

TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány) => Motor => Téma založeno: rtep70 18-05-2013, 07:25:18



Název: OLEJ (výměna)
Přispěvatel: rtep70 18-05-2013, 07:25:18
Tak po 24 letech praxe automechanika a za kolečkem mě dostala moje nová 4TX. Řekl jsem si, že vyměním olej, ale nejsu schopen z ní dostat víc než cca 1,5l. Předem uvádím, že jsem vyloučil aspoň některé faktory neúspěchu, motorka je v rovině, motor a olej teplý a je ho tam dost......ale vždy (2x) jsem z ní vypustil jen tak málo. Otázka zní, jestli se stím už někdo setkal, ev. čím to může být....někde se zašívají skoro 2l  :D


Název: Re: OLEJ (výměna)
Přispěvatel: Begy 18-05-2013, 07:32:19
jeden výpustný šroub je dole a druhý pod přívodní olejovou hadicí (ta na pravý straně)


Název: Re: OLEJ (výměna)
Přispěvatel: rtep70 18-05-2013, 07:37:33
Asi by to chtělo líp číst návod....jasně je to tam. Tak to bude pravděpodobně jádro pudla. Každopádně dík za nakopnutí.....dnes provedu pokus č. 3.  *supr*


Název: Re: OLEJ (výměna)
Přispěvatel: Plašo 04-09-2013, 10:30:53
čauko, mne sa to dialo tiež a ,,douhodbím skoušením,, som prišiel na spôsob vypustenia takmer všetkého oleja.
najprv som vypustil olej ktorý išiel samovolne asi 2litre...
potom som motor ešte preštartoval na pár sekúnd kým nevytiekol zvyšok...
a všetko ok  *smil*


Název: Re: OLEJ (výměna)
Přispěvatel: Driver toys 04-09-2013, 12:25:39
 Motor s jen malým množstvím oleje schválně startovat?? *cvok*

 Je to jako v jiných vláknech - moc věcí kolem a nikdo to nechce číst.. Určitě je tu totiž napsáno (ve vlákně týkajícím se výměny oleje...), že když vám nejde vypustit všechen olej, musíte oddělat hadici o které píše Velitel víše. Stalo se mi jednou za deset let, že jsem veškerý olej nemohl vypustit. Oddělal jsem hadici na nejnižším místě (tam co je pod deklíkem schovaný filtr) a olej do poslední kapky vytekl.


Název: Re: OLEJ (výměna)
Přispěvatel: Roman77 04-09-2013, 15:58:03
Asi to bude znít barbarsky ale vypouštěl jsem olej stejným způsobem jako Plašo tedy  *cvok* nicméně já jsem měl nastartováno jen tak že se stihly otočit sotva dvakrát (hned jsem vypínal klíček) i to stačilo aby čerpadlo vyhodilo zbytek oleje. Jsem skálopevně přesvědčen, že to motoru nikterak neuškodilo. A shrnul bych to asi následovně psal jsem to už zcela jistě v jiném vláknu o výměně a hotovo  *blll*