TDM FORUM

VŠEOBECNĚ => O čemkoli => Téma založeno: M.A.X 26-04-2013, 09:47:08



Název: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: M.A.X 26-04-2013, 09:47:08
Po včerejší jízdě na okruhu už konečně znám ten bod kdy je TDM "nadoraz" ,rozhodně je to daleko za prvním štrechnutím hlásiče,tím chci říct že pokud to někde přepísknete a začnete slyšet škrkat stupačky tak nemusíte panikaři a když je potřeba v rámci bezpečnosti v klidu mužete zatačku více zavřít.Nechci nikoho navádět atd ,jde mi pouze o to vyvrátit ten "fám" že pokud škrně hlásič tak jste na hranici přilnavosti!!!Samozřejmě je to taky o "ruce" když naložíte hodně plynu tak vam to ustřelí a když málo tak spadnete...Limit náklonu je taky největší rozdíl mezi SS a Cendurem byli zatačky kdy jsme chtěl přidat ale prostě mně TDM více nepustilo...Jen pro info byl jsem v nejrychleší skupině s Pepou a stíhal jsem v poho i s TDM(i když jsem byl v jeho skupině jediny na cenduru  *laugh* ) .Ještě jednou neberte to jako "machrovaní" či něco podobného ,berte to jako info kam až TDM jde...
Dokladam par fotek ....


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Pečajs 26-04-2013, 10:50:08
Abys za chvilku nemusel jezdit s nohama ve vzduchu  *laugh*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: TOKER 26-04-2013, 12:17:53
dávám palec nahoru  *supr*. I když je mi trochu líto těch stupaček ;D. Myslím, že já takovéto hranice ani nikdy nechci dosáhnout 8)


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Roman ST1 26-04-2013, 12:24:26
Ono na devítce je to asi trochu jinak. Já mám gumu jetou až do kraje, žádný "poser prožek" a stupačkama jsem ještě nedrhnul.
Viděl jsem video na youtube kde stupačkama škrtnul, ale opravdu jen  škrtnul.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: blažin 26-04-2013, 12:32:59
Přesně tak, taky žádnej poser proužek nemam a skrtnul jsem jen jednou na levou stranu, o nějakém delsim brouseni nemůže být rec, tam už mozek zaveli abych to narovnal.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: M.A.X 26-04-2013, 12:54:57
Njn ale jsou situace kdy to narovnat nejde(s hlediska bezpecnosti) naopak se může stat že se zatačka začně zavírat a musis naopak pridat aby si to více naklonil....


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Pečajs 26-04-2013, 14:36:25
Taky tak, žádnej poser proužek a stupačkou drhla jen když brácha nedostal přednost   *oje*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: ffeerrddaa 26-04-2013, 20:27:44
bacha 900/850 ma v tomto jinou geometrii takze super info pro 850 diky max. smekam... jinac aby me nikdo neopravoval tak spise nez o geometrii jde o tlumic takze maji tyhle modeli rozdil ve svetlosti... 900 je vis (mam za to) proto hrana pneu ale ne hlasic...


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Ivan_TDM 26-04-2013, 21:16:46
Když začne hlásič hlásit, je třeba lehce nadlehčit vnitřní nohu, páč to má hodně pozitivní vliv na jeho výdrž :)
Dobrej hlásič náklonu je taky hlavní stojan, ten vydrží hodně  :)


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: jirkaaudi 26-04-2013, 21:41:48
A když ubrousíte na 900 hlásiče cca o polovinu kuličky tak si škrtnete tou nerez objímkou co je kolem výfuku a podřete si to ;D . Je to nepříjemné,protože vám odskočí zadní kolo nad cestu a smrdí to průserem. Jen se chlubím...  *laugh* *laugh* *laugh*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Мîłđą 26-04-2013, 22:05:11
Cestou na sraz Mirek obrousil blinkr a ja matku na zadnim kole    *evil*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: ffeerrddaa 26-04-2013, 23:02:15
A ja cestou ze srazu obrousil celou predni vidlici a k tomu vsechny plasty... (všechny znamena i ten pod SPZ) takze BACHA!!!  *blll*
 *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: blažin 27-04-2013, 07:00:14
Přesně tak, znám taky pár borců co pořad zkoušeli kam až to daj a pak když jim to ujelo a s kapotáží jim zůstali jen plastový trsátka na kytaru, tak si drbali hlavu kolik to všechno bude stát *cvok*. Nevím, nejsem žádnej louda a pneu mám k hraně, ale až takhle chodit na limit mašiny mi přijde fakt už jenom jako machrování, ve smyslu koukejte "jakej jsem střelec", ale bohužel jen do tý doby, než se někde člověk vyválí a nedej bože to schytá ještě někdo další.....


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Begy 27-04-2013, 07:30:00
někdo dává za uši TDM na okruhu druhý zase v terénu - kdo z nich je větší šílenec záleží na úhlu pohledu

když jí někdo protáhne úvozem sklidí souhlasné mručení a plácání po zádech, když jí protáhne na okruhu sklidí souhlasné zvednutí prostředníčku???

já bych osobně ocenil že si tyhle pokusy šel skusit na okruh a pod dozorem instruktora!


Osobně si myslím že na okruh by se měl vydat každý!!! - nejde o trhání rekordů ale naučit se pořádně řídit. Ono se stačí dívat při společných vyjížďkách. Jak si každý najíždí zatáčku jinak, v esíčkách někteří vlajou jako hadr na holi a neví jak to vlastně projet atd... já na tom nejsem o moc líp


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Ales.77 27-04-2013, 08:03:33
Já žádné hlasiče nemám a raději používám občas hlavu.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: M.A.X 27-04-2013, 09:39:39
Kluci nevím co máte někteří za komplex ...ale trochu navazu na to co psal begy,když tady da někdo video jak letel lesem 90tku mezi stromama po polnačce pouzivane traktorama tzn samy rigol,díra,sterk,listí a vseli jaky bordel tak mu neřeknete ani popel a sami moc dobře víte že TDM je spíše orientované na silnici než do terénu,když ho v lese rozhodí díra tak to položí na nerovnu plochu tzn vetsi skoda nez na silnici,nedejboze to napalit do stromu.Já třeba osobně jízdu v terenu na TDM povazuji za "kochací" jelikož mám TDM plné ruky(jsem proste moc nevyrost,a nemam stym moc zkušeností).Nevím kolik z vás bylo na okruhu ale tam si jde dovolit hrozně moc a hlavně to pokládáte postupně tzn že jde krasně vyzkoušet kam to až jde,osobně neznam na silnici podobné zatačky jako na okruhu abych jel např 10s v dlouhé zatačce.Na okruhu jsem ani jednou něměl žádnou krizovku ani náznak něčeho takového,navíc jedeš hned za instruktorem(v mém případě Pepa Sršeň) který si ty zatačky dává jednou rukou a čumí na tebe ve zpěťáku takže kdyby viděl že dělam něco nemožného tak by mně urco upozornil.Chtěl jsem vam jen předat info které jsem si vyzkoušel ale jak vidím nemá to tady stejně žadnou hodnotu.Proto přestanu o takych věcech psat protože mně už začíná srát že si každy myslí že jen machruju a jedu bez hlavy jak kreten co zkouší co to dá....


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: kus 27-04-2013, 10:40:10
Ahoj Maxi.
Klidně piš co chceš a pokud bude mít někdo blbý keci(a to si piš že se takový najdou)tak ho pošli klidně do prdele.Větčinou se stejně ozvou lidi který nejsou schopný vzužít potenciál motorky a pneumatik.
 Každej ať si má svůj názor,ale je poslední dobou taková móda že jsou tací kdo si myslí že jen ten jejich názor je ten nejlepčí,bylo by ale mnohem lepčí kdyby mlčeli,mysleli si o tom své a nenapadali ostatní co to vidí jinak.
 Já osobně si taky dávám pozor co napíšu protože jsem byl taky někdy ve střetu názorů a přitom jde vo prd,jen hned nepsat píčoviny a někoho urážet.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Ales.77 27-04-2013, 10:59:45
Nevšiml jsem si že by někdo psal něco špatného,tak to zase tak neprožívejte a jinak Maxi já ti fandím a jde vidět že to bereš vážně a chceš se něco naučit.  *supr*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: eefbee 27-04-2013, 11:44:20
M.A.X  *supr* *supr*
Ja "poser proužek" mam asi 1,5 cm a  nemam gule to nakloniť viacej... *uaau*
Takeho inštruktora (Pepa Sršeň) by som potreboval aj ja..


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: blažin 27-04-2013, 12:43:01
Nevím, ale vypadá to, že jsem to asi blbě napsal ;D. To nebylo nic konkrétního na MAXe a to že to zkouší na okruhu je právě dobře, protože tam když to ujede, tak to vletí do štěrku a nemůže se stát to, že sebere sebou auto v protisměru, což na normální silnici hrozí :(. Myšleno to bylo tak, že to kdejakej "střelec" zkouší pravě na silnici a pak se diví, když to v zatačce nevyjde *oje* Já mám mosteckej okruh 10km od baráku a na pár volnejch jsem tam s různejma mašinama jezdil...... ano, můžeš si tam zkusit kde je mezní hodnota náklonu, ale v běžném provozu je to téměř nepoužitelné(silnice je podstatně užší,nejsi tam sám,bordel,díry+záplaty atd.)


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: kus 27-04-2013, 14:51:14
Já neměl na mysli zrovna totot téma,je to všeobecně že se tady kde kdo do někoho naváží. *evil*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aca 27-04-2013, 15:02:41
Aha,tak abych byl v obraze,takze je jen jeden nazor ten spravnej a to co tomu neodpovida je navazeni. A ktera je ta spravna linie,ten pravej,kovanej nazor? Na co ze mam zvedat palce a pet pochvalny ody? Abych se nekoho,nedej boze,nahodou nedotknul.....



Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: blažin 27-04-2013, 17:23:40
Však je to forum a je dobře že se diskutuje ;)


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: rostav 27-04-2013, 18:23:49
Hele MAXI,  taky jsem jezdil s Pepou ale ne na okruhu ale v běžným provozu a ještě s batůžkem. Tohle ježdění s instruktorem by měl zkusit každý a pak kecat. Škrtnul jsem si jen jednou a ten okruh bych taky rad ještě zkusil.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Chmelda 27-04-2013, 20:56:23
Mám stejný názor.Taky bych se svezl na okruhu a ještě když někdo zkušený poradí jak na to.Myslím si,že rovně umí jezdit skoro každý. :D


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Mirek TDM 28-04-2013, 11:26:55
 *supr*  *supr*  *supr*  *supr* Všichni jste úžasní a všichni máte pravdu.  *supr*  *supr*  *supr* (může to tak být?)


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Pečajs 28-04-2013, 18:54:58
*supr*  *supr*  *supr*  *supr* Všichni jste úžasní a všichni máte pravdu.  *supr*  *supr*  *supr* (může to tak být?)
No to sice jo, ale tobě to stejně nikdo neuvěří když máš tu KTM  *naugh*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: KámaTDM 29-04-2013, 17:14:34
Náklon sice netestuji a zhruba 8mm gumy po stranách zadní pneu vůbec nepotřebuju. Komplex z toho nemám. Poser proužek jsem měl jen jednou, když mi při dešti ulítlo zadní kolo a asi 100metrů jsem lítal jak plochodrážní jezdec na obě strany. Hlásič náklonu mám pevně zabudovanej mezi ušima a možná by drobná kalibrace na vyšší hodnotu nebyla naškodu. Už jsem pokukoval po motoškolách, ale zatím jsem se nerozhoupal.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Мîłđą 29-04-2013, 18:33:05
Cestou na sraz Mirek obrousil blinkr a ja matku na zadnim kole    *evil*
...za tento výrok se neomlouvám, když jsme to psal měl jsem limit náklonu sklenky za hranou. Nakláněli jsme RUM až za poser proužek  :P  *hehe*

Dnes už mám čistou hlavu tak k tématu  ;) ať nedostanu šutrem hozeným z davu.
Můj limit náklonu končí tam kde mozek zavelí "Ty debile co jako děláš"?! Však už jsi zapomněl jak to bolí když jen zakopneš. Nebo se jebneš kladivem přes palec....co teprve se kutálet po silnici do svodidel nebo do stromu. Čumět na JIPCE do stropu taky nemusím a to je ještě ta lepší varianta. Proto přeji experimentátorům ať se dožijí ve zdaví alespoň mého věku...pod maceškama hrdinství bude k hovnu takových jsou totiž plný hřbitovy  :-\
Zatáčky mě baví ale ta věc mezi ušima mě nedovolí jet na limit svůj a motorky.
Jiná věc by bylo skutečně pod vedením někoho povolaného dát menší kurz. Nebo výcvik a pak okruh nebo podobnou uzavřenu trať. Bez děr, lupení, štěrku, protijedoucích aut a stromů kolem silnice.

To věčné navážení co tu probíhá mě taky celkem štve...mnoho povolaných málo vyvolených.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: KámaTDM 29-04-2013, 20:39:37
Tak jsem dnes koukal na televizi a už vím jak získat při jízdě větší pocit jistoty a bezpečí. Koupím si tampax. S ním můžu cokoliv a nemusím se bát že "poteče krev".


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: blažin 29-04-2013, 20:40:45
Cestou na sraz Mirek obrousil blinkr a ja matku na zadnim kole    *evil*
...za tento výrok se neomlouvám, když jsme to psal měl jsem limit náklonu sklenky za hranou. Nakláněli jsme RUM až za poser proužek  :P  *hehe*

Dnes už mám čistou hlavu tak k tématu  ;) ať nedostanu šutrem hozeným z davu.
Můj limit náklonu končí tam kde mozek zavelí "Ty debile co jako děláš"?! Však už jsi zapomněl jak to bolí když jen zakopneš. Nebo se jebneš kladivem přes palec....co teprve se kutálet po silnici do svodidel nebo do stromu. Čumět na JIPCE do stropu taky nemusím a to je ještě ta lepší varianta. Proto přeji experimentátorům ať se dožijí ve zdaví alespoň mého věku...pod maceškama hrdinství bude k hovnu takových jsou totiž plný hřbitovy  :-\
Zatáčky mě baví ale ta věc mezi ušima mě nedovolí jet na limit svůj a motorky.
Jiná věc by bylo skutečně pod vedením někoho povolaného dát menší kurz. Nebo výcvik a pak okruh nebo podobnou uzavřenu trať. Bez děr, lupení, štěrku, protijedoucích aut a stromů kolem silnice.

To věčné navážení co tu probíhá mě taky celkem štve...mnoho povolaných málo vyvolených.
  K tomu není co dodat!!!


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aca 29-04-2013, 20:57:25
Cestou na sraz Mirek obrousil blinkr a ja matku na zadnim kole    *evil*
...za tento výrok se neomlouvám, když jsme to psal měl jsem limit náklonu sklenky za hranou. Nakláněli jsme RUM až za poser proužek  :P  *hehe*

Dnes už mám čistou hlavu tak k tématu  ;) ať nedostanu šutrem hozeným z davu.
Můj limit náklonu končí tam kde mozek zavelí "Ty debile co jako děláš"?! Však už jsi zapomněl jak to bolí když jen zakopneš. Nebo se jebneš kladivem přes palec....co teprve se kutálet po silnici do svodidel nebo do stromu. Čumět na JIPCE do stropu taky nemusím a to je ještě ta lepší varianta. Proto přeji experimentátorům ať se dožijí ve zdaví alespoň mého věku...pod maceškama hrdinství bude k hovnu takových jsou totiž plný hřbitovy  :-\
Zatáčky mě baví ale ta věc mezi ušima mě nedovolí jet na limit svůj a motorky.
Jiná věc by bylo skutečně pod vedením někoho povolaného dát menší kurz. Nebo výcvik a pak okruh nebo podobnou uzavřenu trať. Bez děr, lupení, štěrku, protijedoucích aut a stromů kolem silnice.

To věčné navážení co tu probíhá mě taky celkem štve...mnoho povolaných málo vyvolených.
Nechci se do nikoho navazet,s Mildou souhlasim. Jen nerozumim tomu k cemu je testovani limitu,kdyz 99% z nas jezdi po silnicich kde jsou zejmena v zatacka: diry,sterkem opraveny diry,probihajici blbe oznaceny opravy der sterkem,inertni posypovy material i v letnim obdobi,opili prislusnici mensinovych etnik,povalujici se silnicarske vesty,v neprehlednych usecich stojici kamiony s defektama a bez trojuhelniku v bezpecne vzdalenosti, a u zemedelskych osad silnice prvnich trid vypadajici jako prilehla pole.A vubec to jezdeni na motorce v CZ vypada spis jako boj o preziti.....Cili podobny test by mohl mit smysl v Rakousku,Svycarsku.Tady mi to prijde jako honeni trika.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aca 29-04-2013, 20:59:55
Tak a ted do me!


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Begy 29-04-2013, 21:39:22
to si fakt myslíš že takhle někdo jezdí kde to nezná?  *cvok*
sám jsi mě o víkendu říkal otevři oči, hezkých míst je po republice hodně. To samý můžu říct i já - né všude je to tankodrom jako kolem tebe (nás  :-\  )
ty jsi ukázal co umí TDM mimo silnice - MAX ukázal co umí TDM na pořádným povrchu.

nebuď tak úzkoprsej...


a o tom honění trika, neříká ti tahle věta něco?
v Rumunsku si TDM sáhla na dno svých sil. Přežila to se ctí, ale víc už nabídnout nemůže  ;) - tohle zase neustále předhazuješ ty nám.
Nebo chceš říct že takhle jezdíš běžně?


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aca 29-04-2013, 21:58:11
No je fakt,ze vetsina lidi ma ten limit nekde jinde a neni to o odrenych stupackach. Nehovore o tom,ze jsi parkrat taky videl ze se s tim neseru,kdyz to jde. Ale dalsim nespornym faktem je ze drtiva vetsina drzkopadu s fatalama byla na silnici,nikoliv mimo,nekde v lese. V podstate o tom to melo byt. Takze chlapci zkousejte dal limity ale nepohorsujte se potom nad tim kdyz nebudu dost ucasten s pobyty mistnich clenu v gipsu nebo na Jipce a kdyz budu opet jizlivy. Jen predesilam,ze to NIKOMU NEPREJU!


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: ffeerrddaa 30-04-2013, 00:10:56
Jen nerozumim tomu k cemu je testovani limitu....
Aco řeknu ti svuj nazor: k čemu je bezpecne testovani hranice... !!!!
Je to v tom ze treba (JA) v podstate motorkarsky amater. si jezdim po alpach (jako nemala cast z nas vsech alespon nekdy) A JA jako ten amater si to v tech alpach fakt uziju...
Takovej MAX a i ostatni co trenujou bezpecne ovladani motorky na mistech k tomu urcenych. Se pak sejde v Alpach s amaterem jako JA a oba si pojedeme stejne. Jenomze pointa je v tom ze ja vubec netusim co si doopravdy muzu k te silnici i k te motorce dovolit takze az me nekde v zatacce zavre auto... poseru se z toho a poslu to do nej nebo na zem... ale takovej MAX to pravdepodobne vic zavre protoze ma vyzkousene ze v normalnim provozu jede treba jen na 50% (nebo ja nevim kolik) a on z te situace vyvazene bez sadry a bez cuceni do stropu na JIPce.
A proc??? protoze zatím co ja si jezdim v provozu na mejch pocitovejch 80% tak on si diky treninku jezdi to same na pocitovejch 50% Takze otazka??? kdo jezdi vic nebezpecne?
Nekde jsem slysel vetu: Stesti preje pripravenemu..
A jak sam MAX napsal: chce nam tady jen rict ze tuhle zkusenost doporucuje kazdemu ze mu to opravdu hodne prineslo. (a ma co prinest urcite kazdemu, i treba kochacum)
Takze tohle tahani si trika asi nebude...  :-*
Az sem nekdo hodi video jak si daval ve meste v plnem provozu kolinko na TDM kdyz ujizdel cajtum... tak pak ho kamenujte... ale dokut tu mame borce co za nas testujou naco casto sami nemame koule. tak je prosim placejme po ramenou.


Dejte prosim vas prostor Maxovi at nam muze rict jeho zkusenosti... Osobne by me zajimalo nejen jak takovej kurz funguje ale co se tam naucil... urcite to nebylo jen jak odrit stupacku...


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Pekelný dědek 30-04-2013, 00:30:07
Musím souhlasit s Acou - ČR je jeden velkej tankodrom.
A kde se jim náhodou podařilo jednu díru opravit,tak ji ještě navíc bezmozci z ředitelství silnic a dálnic posypou šotolinou apod. srač....
A jejich nejoblíbenější je hlavně v zatáčce posypovým materiálem nešetřit.
Za mě - to ať tam raději nechají tu díru.
A chtěl bych poznat toho supermozka,co tento pracovní postup vymyslel - to je na nobelovku !!

Příspěvek odřených supaček je zajímavý,ale já si ji koupil asi jako většina lidí zde na pohodovou a co nejvíce pohodlnou jízdu,ať už jsou to super asfaltky(škoda že si jich u nás neužijeme) nebo naše cesty necesty a případně průjezd lehkým terénem(promiň Aco ,ale ne trasy pro motokross).
Myslím si že tento příspěvek by se více hodil na fórum o supersportech.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aca 30-04-2013, 06:26:27
Aco řeknu ti svuj nazor: k čemu je bezpecne testovani hranice... !!!!
Je to v tom ze treba (JA) v podstate motorkarsky amater. si jezdim po alpach (jako nemala cast z nas vsech alespon nekdy) A JA jako ten amater si to v tech alpach fakt uziju...
Takovej MAX a i ostatni co trenujou bezpecne ovladani motorky na mistech k tomu urcenych. Se pak sejde v Alpach s amaterem jako JA a oba si pojedeme stejne. Jenomze pointa je v tom ze ja vubec netusim co si doopravdy muzu k te silnici i k te motorce dovolit takze az me nekde v zatacce zavre auto... poseru se z toho a poslu to do nej nebo na zem... ale takovej MAX to pravdepodobne vic zavre protoze ma vyzkousene ze v normalnim provozu jede treba jen na 50% (nebo ja nevim kolik) a on z te situace vyvazene bez sadry a bez cuceni do stropu na JIPce.
A proc??? protoze zatím co ja si jezdim v provozu na mejch pocitovejch 80% tak on si diky treninku jezdi to same na pocitovejch 50% Takze otazka??? kdo jezdi vic nebezpecne?
Nekde jsem slysel vetu: Stesti preje pripravenemu..
A jak sam MAX napsal: chce nam tady jen rict ze tuhle zkusenost doporucuje kazdemu ze mu to opravdu hodne prineslo. (a ma co prinest urcite kazdemu, i treba kochacum)
Takze tohle tahani si trika asi nebude...  :-*
Az sem nekdo hodi video jak si daval ve meste v plnem provozu kolinko na TDM kdyz ujizdel cajtum... tak pak ho kamenujte... ale dokut tu mame borce co za nas testujou naco casto sami nemame koule. tak je prosim placejme po ramenou.


Dejte prosim vas prostor Maxovi at nam muze rict jeho zkusenosti... Osobne by me zajimalo nejen jak takovej kurz funguje ale co se tam naucil... urcite to nebylo jen jak odrit stupacku...

Se obavam,ze jeden den na okruhu mnoho pripravy nenadela,je to asi jako bys chtel aby jedno brany cviceni udelalo vojaky.Cimz rozhodne nehodlam snizovat nebo bagatelizovat vyznam jezdeni a vycvyk na okruhu.Nase autoskoly to rozhodne v ruce nemaji a a do provozu toho mnohu nedaji.Nicmene je to dost indivudalni zkusenost. A pokud ti staci v prvnim prispevku popsany dojmy a par fotek obrousenych stupacek k tomu aby z tebe byl lepsi ridic motocyklu,tak jsi nesmirne nadany jedinec,nebo magor a pak souhlasim abys sel a placal Maxe pa zadech. Udelal ti sluzbu a nestalo te to ani kacku. Ale rekneme si uprimne,asi mnoho neznamena kolik mame ujetych kilometru ale jestli mame tolik navratu kolik vyjezdu. A rozhodne bych privital kurzy nejen pouzivani motorky (kdekoliv) ale hlavne kurzy pouzivani mozku. Osobne si myslim,ze by si zaslouzil placani po zadech nekdo,kdo nema pady,prestupky apod.... Nicmene placejte se klidne po zadech navzajem, chvalte se a ukazujte si jak to mate v ruce.Je to vas nazor,vase zdravi,vas zivot. 


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Ivan_TDM 30-04-2013, 06:50:54
Pánové, pánové, pánové...člověk se nestačí divit kolik vášní vyvolá to že M.A.X. byl na okruhu a pod vedením instruktora získal cenné zkušenosti, jejichž výsledkem jsou zbroušené stupny...
Dovolím si k tématu pár poznámek:
- je myslím snad pro mnoho lidí dobrý vědět, že když by se někdy z jakýchkoli příčin dostali do situace že zadrnčí hlásič, tak že se nic neděje a tato situace je snadno zvládnutelná
- pokud výrok  "Ale dalsim nespornym faktem je ze drtiva vetsina drzkopadu s fatalama byla na silnici,nikoliv mimo,nekde v lese" není podložen nějakou relevantní statistikou (a jako že není) pak je o ničem
- cestovní stroje typu TDM mají, z důvodu pohodlného posazu, stupny "proklatě nízko" a tedy drknout s ní občas o zem není zas takové hrdinství - tím k tomu proboha nikoho nevyzívám, ale jen konstatuji...
   



Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Roman ST1 30-04-2013, 07:38:44
Rozhodně je dobré vědět kde se "hlásič" na stupačce či stojánek ozve, nikdy nevíš kdy budeš v zatáčce trochu rychlejší a pak tě nezvládnutí situace může pěkně mrzet. Viděl jsem už pár lidí, kteří když jim to nevychází v zatáčce, se leknou, zazmatkují, narovnají mašinu a málem to poslali do křoví (taky jsem tak začínal  ;D).  
Za sebe doporučuji kurzy bezpečné jízdy, jízdy na okruhu nebo i jízdy v terénu. Chtějí za to sice docela dost peněz, ale z osobní zkušenosti můžu říct, vyplatí se to.  ;)

Navíc MAX psal, že si limit testoval na okruhu, a to je správný přístup.   *supr*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Mirek TDM 30-04-2013, 09:07:37
Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje s 23.základnou vrtulníkového letectva, motorkářským klubem Black Dogs LE MC a Svazem letců společně pořádají pod záštitou policejního prezidenta, hejtmana Olomouckého kraje a primátora města Přerova

akci moto DEN – DEN bezpečnosti
kde : letiště Přerov – Bochoř
kdy : 11.května 2013 od 10.00 do 15.00 hod.

Uvidíte profesionální práci policistů PČR, vojenské policie, vojáků, hasičů a záchranářů, moderní techniku všech bezpečnostních složek na zemi i ve vzduchu, letadla, vrtulníky, motocykly světových značek, kaskadérskou show, pyrotechnického robota, radary, tanky a pandury, zbraně, laserové střelnice, výškovou techniku hasičů a mnoho dalšího.

Zajímavosti dne :
- motoškola s 11násobným mistrem ČR a vicemistrem Evropy v mototrialu Mírou Lisým
- kaskadérský team praha předvede adrenalinovou motoshow crazy DAY
- pracoviště besip s trenažéry jízdy na motocyklu, zásadami bezpečné jízdy i první pomoci
- dvoumotorový vojenský transportní letoun casa C-295
- výsadky parašutistů české reprezentace ASO Dukla Prostějov
- netradiční ohlášení poledne – překvapení DNE
- specifika výcviku policejních koní a psů PČR i AČR
- přepadení vojenského konvoje s explozí improvizovaného výbušného zařízení
- možnost vyhlídkových letů
- prezentace vojenského veterán klubu Boskovický sedmizubec
- prezentace vozů zn. škoda a motocyklů zn. Triumph
- dětské atrakce, občerstvení, vojenský guláš
- vstup a parkování zdarma




  


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Diver 30-04-2013, 12:27:04
To mám kousek asi se tam kouknu. Dík za Tip Miro  *supr*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Ales.77 30-04-2013, 12:55:22
Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje s 23.základnou vrtulníkového letectva, motorkářským klubem Black Dogs LE MC a Svazem letců společně pořádají pod záštitou policejního prezidenta, hejtmana Olomouckého kraje a primátora města Přerova

akci moto DEN – DEN bezpečnosti
kde : letiště Přerov – Bochoř
kdy : 11.května 2013 od 10.00 do 15.00 hod.

Uvidíte profesionální práci policistů PČR, vojenské policie, vojáků, hasičů a záchranářů, moderní techniku všech bezpečnostních složek na zemi i ve vzduchu, letadla, vrtulníky, motocykly světových značek, kaskadérskou show, pyrotechnického robota, radary, tanky a pandury, zbraně, laserové střelnice, výškovou techniku hasičů a mnoho dalšího.

Zajímavosti dne :
- motoškola s 11násobným mistrem ČR a vicemistrem Evropy v mototrialu Mírou Lisým
- kaskadérský team praha předvede adrenalinovou motoshow crazy DAY
- pracoviště besip s trenažéry jízdy na motocyklu, zásadami bezpečné jízdy i první pomoci
- dvoumotorový vojenský transportní letoun casa C-295
- výsadky parašutistů české reprezentace ASO Dukla Prostějov
- netradiční ohlášení poledne – překvapení DNE
- specifika výcviku policejních koní a psů PČR i AČR
- přepadení vojenského konvoje s explozí improvizovaného výbušného zařízení
- možnost vyhlídkových letů
- prezentace vojenského veterán klubu Boskovický sedmizubec
- prezentace vozů zn. škoda a motocyklů zn. Triumph
- dětské atrakce, občerstvení, vojenský guláš
- vstup a parkování zdarma




  

Super Míro,už vím kam vzít rodinku na výlet,díky. *supr*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Mirek TDM 30-04-2013, 17:01:09

Původně jsem na toto zbyzečné téma nechtěl reagovat. Ale jak to tu tak pročítám tak taky chci něco napsat. Konec konců už tu bylo založeno daleko víc témat které byly ještě víc o hovně něž toto. Nečekeje že budu maxe plácat po rameni, ale když si jezdí a zkouší na okruhu tak ať si dělá co chce. Ale na silnici potkat takového blázna bych nechtěl. (ani v alpách, protože i tam může být na silnici bordel) Většina píšete, že hlavně ať se nikomu nic nestane. Prdlajs, ať se takový kretén co takhle jezdí po silnicích klidně zabije,já na jeho hrobě plakat nebudu a stát a daňoví poplatníci ušetří za léčení bezmozka, který si nezaslouží žít.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Pečajs 30-04-2013, 17:11:02
Maxi já ti nevím, každej kdo bude chtít vědět něco o ježdění na motorce, bezbečným ježdění na motorce. Tak si na nějakou tu motoškolu zajede sám nebo se tě jako někoho kdo na ní byl zeptá jak to probíhá.

Teď ten tvůj poslední příspěvek byl jak kdyby to psal sám sršeň protože to je přesně to co on všude propaguje a ty to sem napíšeš po absolvování motoškoly, kde je on instruktorem.

A teď se na mě nezlob, ale fakt to působí jako honění trika. Do tvýho ježdění a do ježdění všech ostatních mi nic není, ať si každej jezdí a používá svoji motorku jak chce.

A fakt nevidím důvod aby jsi sem psal o tom kam se dívat, nácvik krizovýho brzdění atd......tak 80% procek členů tohoto fora jezdilo na motorce už když jsme mi dva za sebou ještě tahali kačera. Pořád zde jsou, pořád jezdí, nepadají a nikoho se nesnaží zlepšovat sami od sebe. Kdyby neuměli jezdit nebo jezdili úplně blbě tak by sem už neměli co psát protože by někde u cesty měli křížek se sjetou pneu nebo starou helmou.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aca 30-04-2013, 17:25:44
Vis,Maxi,ja tusim,ze ti neni prijemny,ze do tebe porad jdu. Neber to nejak osobne,sel bych takhle do kohokoliv.Neni v tom ani zrnko osobnich antipatii,vzdyt jsme spolu ani nejezdili,ani nemluvili. Ocenuju,ze si zvysujes kvalifikaci na okruhu a urcite to mas v ruce. Nepochybuju,ze sis vyzkousel vic nez vetsina z nas,a jsem presvedcenej,ze tu motorku i zvladas lip nez vetsina z nas. Jenze....
Asi malokdo brzdil z 200 uz jen proto,ze treba ja osobne jsem tolik jel jen jednou a vickrat uz to nemusim. Nehlede na to,ze proste uz jsem trochu opatrnejsi a tak mam obavy z kazdy zatacky do ktery nevidim. Navic se snazim jezdit i podle pravidel,protoze me ten ridicak zivi. Ale to neznamena,ze jsem nikdy nejel pres 90. Dalsi vec je ta,ze takovy limity a jejich zkouseni je vyhradne individualni zalezitost.Zkusenosti z okruhu ziskane jsou neprenosne.Musi si ty limity zkusit kazdej sam. To ze to sem das vypada opravdu jen jako honeni trika. Nehlede na to,ze pokud se nepletu,tak bys mel mit 25kw motorku. Nejsem moralista,ale myslim,ze podobny pristup jako mas ty byl duvodem k zavedeni podobnych restrikci.
A tim jsem se snad dostatecne vyjadril svoje myslenky a uz bych se nerad vyjadroval.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: ffeerrddaa 30-04-2013, 17:37:39
klid lidi... koho co sere... že je MAX mladý?
Vyserte se na to!!! tohle je vlákno (O Čemkoli) když si tu založím téma jestli mýt SPZ od bahna nebo ji nechat nečitelnou... tak klidně můžu...
MAX nás informuje co je na TDM850 možné. Jestli to někoho nezajímá tak toto téma ignorujte. Nikdo vás to nenutí číst, nikdo vás tak nenutí jezdit.
Tohle je fórum TDM (pro všechny co maji TDM) takže jestli se zde chce majitel TDM podělit o zkušenosti tak prosím.
Jestli ho za to chcete drbat?!
Pro ty kteří už Maxe příspěvek nestihli (předtím než ho smazal) tak v něm psal pár zkušeností co se naučil a co všechno trénuje na TDM (na okruhu nebo na letišti) !NE v PROVOZU!
Osobně mne toto téma zajímá(na rozdíl od bahňáckech lesních témat které proste nečtu)
Tak nepruďte autora. nejste tu jediní.
Nic špatného nepíše a nikoho do ničeho nenabádá.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: blažin 30-04-2013, 17:37:59
Přesně tak, něco na tom bude...je mi 41 a poprvé jsem pilotoval v 10letech Stadiona S21(jednička nahoru a dvojka dolů, řazení levou rukou ;) ), kde jinde než na vesnici u babičky, protože tam bylo vidět policajty tak akorát ve středu a v dubnu (u nás ve městě to nešlo), no a pak už s věkem to šlo nahoru a nahoru, člověk jezdil jezdil a dostával to do krve, což si myslím, že je přirozenější, než když dneska borec jen proto, že má prachy, tak skočí rovnou na mašinu, co ma 150 kobyl a pak čumí, co že s tím má v zatačce dělat. Souhlas i s Mirkem, já bych taky takovejm střelcům na funusu nebrečel a samozřejmě, tragedie se může stát každemu, protože když ti to tam nějakej strejda strčí z vedlejší, tak je vymalováno hned(za ty roky ježdění, už taky člověk umí dost předvídat), ale tihle střelci co tomu jdou vyloženě naproti,  tak těch mi líto není >:(


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: ffeerrddaa 30-04-2013, 17:49:27
Vis,Maxi,ja tusim,ze ti neni prijemny,ze do tebe porad jdu. Neber to nejak osobne,sel bych takhle do kohokoliv.Neni v tom ani zrnko osobnich antipatii,vzdyt jsme spolu ani nejezdili,ani nemluvili. Ocenuju,ze si zvysujes kvalifikaci na okruhu a urcite to mas v ruce. Nepochybuju,ze sis vyzkousel vic nez vetsina z nas,a jsem presvedcenej,ze tu motorku i zvladas lip nez vetsina z nas. Jenze....
Asi malokdo brzdil z 200 uz jen proto,ze treba ja osobne jsem tolik jel jen jednou a vickrat uz to nemusim. Nehlede na to,ze proste uz jsem trochu opatrnejsi a tak mam obavy z kazdy zatacky do ktery nevidim. Navic se snazim jezdit i podle pravidel,protoze me ten ridicak zivi. Ale to neznamena,ze jsem nikdy nejel pres 90. Dalsi vec je ta,ze takovy limity a jejich zkouseni je vyhradne individualni zalezitost.Zkusenosti z okruhu ziskane jsou neprenosne.Musi si ty limity zkusit kazdej sam. To ze to sem das vypada opravdu jen jako honeni trika. Nehlede na to,ze pokud se nepletu,tak bys mel mit 25kw motorku. Nejsem moralista,ale myslim,ze podobny pristup jako mas ty byl duvodem k zavedeni podobnych restrikci.
A tim jsem se snad dostatecne vyjadril svoje myslenky a uz bych se nerad vyjadroval.
Opravdu chceš Aco někomu sahat do svědomí???
Tebe nikdo nenapadá za to že jezdíš lesem a to dost možná i přes zákaz vjezdu, tebe si nikdo nedobírá že jezdíš lesem a přitom ti netěsní motor a teče ti z toho olej a ani tě nikdo nedrbe za to že dostaneš pokutu ve městě za překročení rychlosti a ještě si to natočíš na kameru...
Řekl bych že to je proto že tu není druhý Aca který by tyhle bojkoty rozpoutával.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aca 30-04-2013, 17:55:03
Opravdu chceš Aco někomu sahat do svědomí???
Tebe nikdo nenapadá za to že jezdíš lesem a to dost možná i přes zákaz vjezdu, tebe si nikdo nedobírá že jezdíš lesem a přitom ti netěsní motor a teče ti z toho olej a ani tě nikdo nedrbe za to že dostaneš pokutu ve městě za překročení rychlosti a ještě si to natočíš na kameru...
Řekl bych že to je proto že tu není druhý Aca který by tyhle bojkoty rozpoutával.

Jojo,ale taky jsem si jeste nerozbil hubu a papiry v cistirne jsem taky nemel....


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: kus 30-04-2013, 18:00:12
Kurva už mě neserte,jste jak starý báby co se hádaj o igelitku s obrázkem.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: ffeerrddaa 30-04-2013, 18:00:27
Nechápu kde dostal Max nálepku střelec...??
Člověk co má rád svůj koníček, pořídí si motku kterou chce mít v ruce a ve svém volnu se na ní zdokonaluje, učí se předvídat a trénuje mimo provoz... nikde jsem nečetli že by to byl "střelec" co se chlubí tím že si pořídil vostrou motku je mu 17let a bez papiru jezdí po meste v plnem provozu 200...
Naopak si pamatuju kdyz sem MAx přišel jako novej tak slušne pozdravil a pamatuju si že pala že si pořídil TDM protože je to klidna motka a i když ho laka ten zvuk vysoko otačkovej motoru tak se nechce zabít... takže jestli se dokaže krotit v už v tomto věku tak klobouk dolu.
Me se to zda rozumne, jak co děla, tak jak to děla.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aca 30-04-2013, 18:14:40
Kurva už mě neserte,jste jak starý báby co se hádaj o igelitku s obrázkem.
Mas recht. Svoje jsem napsal,svoje si vyslech. Nazor,ze je postup-zvyseni kvality jizdy na okruhu- spravnej,ale tady by se spis hodilo dat sem kontakty a kdy,kde a zakolik,nez nejaky subjektivni dojmy.....Aby se zajemci mohli taky utkat s vterinama a trochu odlechcit motorkam o zbytecny stupacky a penezence o nejakej drobak.... 


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: M.A.X 30-04-2013, 18:45:25
Myslím že to nemá konce...každy si na moto najde tu svoji zálibu a každy si jezdí tak jak mu to vyhovuje o tom motorka je !Osobně považuji za "střelce" ty lidi co jezdí na motorce a myslí si že vyhrali svět...a to ne rychlo jízdou,konem na zemi,jizdou po zadním ..spíše v tom že predjíždí před horizontem,predjíždí z prava,mezi autama,v dedine jedou kilem takové lidi ja povazuji za "nebezpečné".Chápu že většina uživatelů si koupila TDM jakož to cestovní moto na kochačku,já koupil TDM, jelikož bych se na sportu neudržel(předtím jsem sedla FZS6 a jezdil jsem o dost dravěji) proto nechápou a odsuzují muj styl jízdy.Já koupil TDM(původně jsem chtel GSX-R) z toho důvodu, jelikož jsem se potřeboval trochu uklidnit(to je dáno limitem TDM) a taky jsem chtel něco pohodlnějšího ,jelikož dost jezdím s mladou.Navíc nechápu jak mně můžete odsuzovat jak jezdím když jste semnou nikdo nejeli?Jak víte že jsem "magor" .A nebo snad průjezd zatačkou vyšší rychlostí je už automaticky "magorina" ? Pokud do zatačky vubec nevidím tak se tam nehrnu ale pokud vidím dost daleko před sebe abych dokázal zareagovat tak v tom nevidím nic "nadprirozeného" ,když vidím díru tak uberu/přidám a díře se vyhnu...,pokud je tam klasicky štěrk uprostřed silnice tak jedu tak abych se udržel ve stopě auta(to je to vyježděné kde štěrk neni) ,pokud je štěrk přes celou silnici tak je to jedno zda jedu v zatačce 70 a nebo 90 ...


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: blažin 30-04-2013, 19:33:11
 Prosím, už jsem to psal v jednom příspěvku, já nic nekonkretizuji na M.A.X.e , ale beru to všeobecně co vidím za mladé kluky kolem sebe, kteří sami sebe označují za "střelce". Jinak na tom budem podobně ;D, já jsem šel s TDMkou taky s výkonem dolů, protože předtím byla Honda CBF1000 a ta uměla pěkně tahat za ruce, ale v hodně vysokejch otačkách a tak nějak to člověka nutilo jezdit dost často svižně, takže jsem brzy zjistil, že se mám rád a chce to něco klidnějšího(ty jsi na to možná taky přišel, když si puvodně chtěl letadlo typu GSX-R), co hlavně jede odspodu a působí to klidnějším dojmem(aspon na mě), proto TDM All-Rounder!!!


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Ocilio 30-04-2013, 22:14:54
Nechtěl jsem reagovat ale musím. MAXI fakt dobrý, fandím ti. Zkusil jsi to na okruhu a dal jsi to. Zkusil jsi co dokážeš a vo tom to je. Zkusit to.  Navíc jsi to zveřejnil, ale jinak než ty ostatní co daj na youtube své video jak jedou po vesnici 200 a cejtej se jak bozi a  tahaj se za triko. Prostě jsi borec ať si myslí kdo chce co chce. Hodně dlouho jsem  dělal jiny "frajery" co si mysleli, že jsou mistři a většinou byli mrtví, na běžných silnicích. Jak jsi napsal 1+1 nejsou vždy dvě (okruh-silnice). TDM je pohoda, prostě stroj pro pohodáře "dědky." Kdyby jsi byl .... tak do TDM nikdy nejdeš, protože to není motka pro magory. Čus a fandím ti.  *supr*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Jindra-tdm 01-05-2013, 07:09:38
Myslím že to nemá konce...každy si na moto najde tu svoji zálibu a každy si jezdí tak jak mu to vyhovuje o tom motorka je !Osobně považuji za "střelce" ty lidi co jezdí na motorce a myslí si že vyhrali svět...a to ne rychlo jízdou,konem na zemi,jizdou po zadním ..spíše v tom že predjíždí před horizontem,predjíždí z prava,mezi autama,v dedine jedou kilem takové lidi ja povazuji za "nebezpečné".Chápu že většina uživatelů si koupila TDM jakož to cestovní moto na kochačku,já koupil TDM, jelikož bych se na sportu neudržel(předtím jsem sedla FZS6 a jezdil jsem o dost dravěji) proto nechápou a odsuzují muj styl jízdy.Já koupil TDM(původně jsem chtel GSX-R) z toho důvodu, jelikož jsem se potřeboval trochu uklidnit(to je dáno limitem TDM) a taky jsem chtel něco pohodlnějšího ,jelikož dost jezdím s mladou.Navíc nechápu jak mně můžete odsuzovat jak jezdím když jste semnou nikdo nejeli?Jak víte že jsem "magor" .A nebo snad průjezd zatačkou vyšší rychlostí je už automaticky "magorina" ? Pokud do zatačky vubec nevidím tak se tam nehrnu ale pokud vidím dost daleko před sebe abych dokázal zareagovat tak v tom nevidím nic "nadprirozeného" ,když vidím díru tak uberu/přidám a díře se vyhnu...,pokud je tam klasicky štěrk uprostřed silnice tak jedu tak abych se udržel ve stopě auta(to je to vyježděné kde štěrk neni) ,pokud je štěrk přes celou silnici tak je to jedno zda jedu v zatačce 70 a nebo 90 ...

Maxi Maxi
Tohle stačilo napsat na začátku vlákna a dopadlo by to úplně jinak.
Jinak děkuji všem zůčastněným za účast v tomhle vlákně, to jsem se už dlouho takhle nezasmál  *LOL* *LOL* *LOL*
Teď se opravdu těším na sraz  *mrk*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aksoj 10-07-2013, 19:01:03
Tak dnes jsem poprvé zaslechl omezovač náklonu když jsme s manželkou dávali zatáčky  *mrk* při zastávce na alofok mě řekla že v zatáčce cítila že drhla její stupačka o zem tak jsem ji v klidu ujišťoval že její to opravdu nebyla  ;D ;D ;D trošku jsem se taky lek když to škrtlo ale vše  *supr*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: M.A.X 10-07-2013, 20:29:04
Je to o zvyku  *LOL* ,ještě párkrát a pak se budeš divit jaktože "neprskla" ...hlavně s rozumem  *mrk*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: B@rbuch@ 10-07-2013, 20:39:21
zatím drbu jen botama, ale čím dál častěji, tak se k vám škrtalům možná co nevidět přidám  *cvok*   *hehe*


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: M.A.X 11-07-2013, 20:19:05
Boty na špičku a si vklidu ...ale ja uz mam stupajdy tak zkracene ze musim davat nohu v zatačce šikmo k ramu abych nedrhnul podrazku :D :D :D ...proste uz se mi nevleze noha na stupačku :D :D :D


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aksoj 15-05-2016, 10:41:18
Nechce se mi zbytečně zakládat nové téma a tak bych se chtěl jen optat . Na 850 brousíte stupačky a já mám problém že si brousím svody na 900 , stane se to jen vyjímečně . Motorka byla bouraná ( pravděpodobně to položil v zatáčce protože ten svod je už hodně probroušenej ) a nevím zda by to tak mělo být . Je někdo na 900 kdo si škrtnul taky svodama ? Mám podezření zda si je předchozí majitel neupravoval trochu do šířky .


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Pečajs 15-05-2016, 16:06:37
S origo koncovka nemožný,  když jsme měl laďáky tak jejich mezisvodama jsem párkrát šrtl, ale to už jsem musel drhnout i stupačkou.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aksoj 17-05-2016, 15:23:15
No origo nemám jsou tam Leovinče ale to přeci nemění nic na tom a svody by měli být stejné , přemýšlím že si je trochu naříznu a převařím aby byli víc schovaný ale moc se mi do toho nechce


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Pečajs 17-05-2016, 17:35:09
Mění to na tom to, že je to mezisvod. Mezisovod součást výfuků, laděné výfuky=širší mezisvod s jinačím tvarem než má origínální.


Název: Re: Test:Limit náklonu TDM 850
Přispěvatel: Aksoj 18-05-2016, 13:36:53
parádní foto dikes  už tomu rozumím *supr*