TDM FORUM

TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány) => Technické parametry, vlastnosti => Téma založeno: lenoch 17-02-2013, 19:55:18



Název: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: lenoch 17-02-2013, 19:55:18
Ahojte. Rád bych si zakoupil tento motocykl TDM 850. Jen bych rád dopředu věděl, jaké jsou rozdíly mezi starším modelem 4TX s analogovým počítadlem ujetých kilometrů a mezi novějším modelem - s digitálem. A kdy se to vlastně lámalo? V roce 1999?
Zrcátka jsou jiná. Zmíněné budíky jsou jiné - tím odpadá nevzhledný bowden náhonu tachometru... Zaslechl jsem, že ten novější model má snad i elektrické palivové čerpadlo - to ten starší model 4TX nemá? A je hodně složizé předělat staré mechanické budíky s bowdenem na nové - s digitálem? Odkud se bere informace o rychlosti? Stále z levé šavle? Je tam nějaké čidlo? Šavle je stejná, když už to nemá bowden? Jsou ještě nějaké rozdíly?
Děkuji moc za případnou pomoc.
Standa


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: Begy 17-02-2013, 21:18:37
jj novější 850 má elektrické čarpadlo - ale jen podávací. Vpodstatě je to výhodnější po delším stání nebo když pozdě přepneš na rezervu.


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: Aca 17-02-2013, 21:25:47
Ahojte. Rád bych si zakoupil tento motocykl TDM 850. Jen bych rád dopředu věděl, jaké jsou rozdíly mezi starším modelem 4TX s analogovým počítadlem ujetých kilometrů a mezi novějším modelem - s digitálem. A kdy se to vlastně lámalo? V roce 1999?
Zrcátka jsou jiná. Zmíněné budíky jsou jiné - tím odpadá nevzhledný bowden náhonu tachometru... Zaslechl jsem, že ten novější model má snad i elektrické palivové čerpadlo - to ten starší model 4TX nemá? A je hodně složizé předělat staré mechanické budíky s bowdenem na nové - s digitálem? Odkud se bere informace o rychlosti? Stále z levé šavle? Je tam nějaké čidlo? Šavle je stejná, když už to nemá bowden? Jsou ještě nějaké rozdíly?
Děkuji moc za případnou pomoc.
Standa
V zasade jde o rozdily ktere jsou podle meho soudu nepodstatne a na funkci nemaji vliv. V zasade jde jen o budiky a el.cerpadylko na benzin starsi model ma podtlakove,membranove. Elektronickej tachometr a palivomer misto teplomeru. Tezko rict jaka je slozitost predelani,ale pokud vim,tak to nikdo nedelal,v podstate nebyl duvod.Jen kvuli bowdenu se to asi nevyplati. Jinak zmena neskyta zadny vyhody.


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: Boban 18-02-2013, 13:08:09
Novější 4TX nemají přepínaní na rezervu a mají palivoměr a starší mají teploměr


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: langenau 18-02-2013, 21:52:41
Starší má sytič u budíků a novější myslím na řidítkách(u spojky)


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: kus 18-02-2013, 22:07:25
Myslím že žádnej ten rozdíl není rozhodující při výběru,jsou to maličkosti co nemají vliv na jízdní vlastnosti.Takže je to o tom jaká se ti líbí a né co to je za rok výroby,ale záleží na celkovém stavu motorky.


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: machyn 18-02-2013, 22:25:15
Nejlepší bude když si je prohlídneš v nějakým motobazaru na vlastní oči a uvidíš sám co se ti bude hodit nebo líbit.Jesti s analogovým nebo digitálním počítačem tak to si musíš rozhodnout sám.Kluci ti už tady něco o tom  napsali tak záleží jen a jen na tvé volbě *smil*


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: Tomáš 18-02-2013, 22:32:11
Já jsem vybíral právě podle té přístrojovky s palivoměrem. Líbí se mi víc, než ta s teploměrem, přijde mi taková modernější :). Jinak je to jak už tu bylo napsáno, zásadní rozdíly tam nejsou. Ale chce to vybírat hlavně podle stavu, radši pěknou starší, než novější "zmrzačenou" :)


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: M.A.X 18-02-2013, 22:37:36
Ja vidim vyhodu novejší 4TX v tom palivoměru je to s nim dost pohodlnejsi,za to teploměr jaksi na TDM nevyuzijes...


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: Bizi 19-02-2013, 12:10:41
Starší má sytič u budíků a novější myslím na řidítkách(u spojky)
Pravda.U spojky.


Název: Re: Rozdíly mezi TDM 850 4TX s analogovým a digitálním počítadlem...
Přispěvatel: Luko 19-02-2013, 18:58:54
Od rv 98 máš ještě jiné karburátory,konektor s přípravou na alarm a jiný převodový poměr.
O budíkách jste to už probrali,jen připomenu že ty digi maj více praktický palivomer a v menu tacho-hodiny-dvě denní počítadla kilometrů. (supr věc třeba na měření dojezdu nádrže/spotřeby a celkové vzdálenostli třeba dovolené.)

Záměna budíků starší a novější je nesmysl,musel bys hodně předělávat elektriku a je i jiný ten černý plast okolo budíků (nesehnatelný)
 :)