TDM FORUM

TECHNIKA (téma o TECHNICE - příspěvky mimo téma budou postupně mazány) => Motor => Téma založeno: Gapa 04-02-2013, 14:22:47



Název: Karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Gapa 04-02-2013, 14:22:47
Potřeboval bych poradit. Nevíte někdo co je to za šroubek dole v té trubičce vedle hadičky?
V manuálu píšou  Pilot screw (turns out): 2.0 - což jsem si volně přeložil jako - pilotní(hlavní) šroubek který má být povolen o 2 otáčky. Já ho totiž zkoušel utáhnout a po 4té otáčce jsem ještě nebyl na konci. Tak mi to vrtá hlavou.


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Aca 04-02-2013, 15:31:40
O ktery sroubek se jedna? Muzes k nemu udelat v malovani nejakou znacku? Hacicek tam je.....


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Mirek TDM 04-02-2013, 16:55:04
Příteli Gapo. Mám tušení, že tem šroubek máš lehce dotáhnout na doraz a o dvě otočky povolit.


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Gapa 05-02-2013, 14:21:38
 Je to tenhle. Taky jsem si myslel že má být povolený o dvě otáčky a zarazilo mě že ho utáhnu o čtyry otáčky a nejsem na konci. No a nejlepší je že jsem to dělal v práci a když jsem zkoušel ten na druhym karburátoru tak nám houkli výjezd a než jsem se vrátil tak jsem zapoměl o kolik ho vrátit. Tak teď jsem zvědavý co to bude dělat až to sestavím. Tak zjišťuji jestli někdo neví k čemu tam je a jak má být nastavený.


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Aca 05-02-2013, 14:33:40
Sroub bohatosti smesi. Jak pise Mira. Zasroubovat na doraz a povolit o dve cele otacky.


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Gapa 05-02-2013, 15:15:00
Sroub bohatosti smesi. Jak pise Mira. Zasroubovat na doraz a povolit o dve cele otacky.

No taky si to myslím. Jen je mi divné že je mám tak povolený. Spotřebu jsem měl tak 6 až 6,5l tak možná když je dotáhnu tak klesne.


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Begy 05-02-2013, 18:20:04
nechi moc rýpat, ale co si pamatuju tak jezdíš spíš piánko a kochačky. Pak je spotřeba 6,5 žádná sláva... - za tolik jezdim když se jdu honit se sportama na Dubou


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: kus 05-02-2013, 18:31:26
Tak to mám asi taky rozštelovaný když mě to žere podobně ;D


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Aca 05-02-2013, 18:37:23
Tak to taky posteluj...... *naugh*


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Luko 05-02-2013, 20:15:47
No taky si to myslím. Jen je mi divné že je mám tak povolený. Spotřebu jsem měl tak 6 až 6,5l tak možná když je dotáhnu tak klesne.


Ale to je šroub bohatosti volnoběhu.To se spotřebou nemá vliv.
Základní nastavení jsou ty 2otáčky.
Při montáží laďáků kdy ti to při brždění motorem střílí se to má o určitýpočet otáček vyšroubovat.Já jsem na taky na 4  ;D


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Gapa 08-02-2013, 10:16:13
Kluci děkuji za rady. Zatím jsem všechno nechal tak jak je. Musím někde zjistit proč ten šroub někdo tak povolil. Taky jsem zjistil že mám mírnou ovalitu komínků a jehly jsou na špičkách taky zploštělý. Tak přemýšlím jestli to koupit nové a pak nechat někde seřídit. Co ale vlastně budou na karburátoru všechno seřizovat když to někam dám? Máte s tím někdo zkušenost?
Včera jsem vyzkoušel synchronizaci pomocí toho udělátka - olej v hadičce. Na volnoběh byla hladina stejná a když začnu přidávat plyn tak do první asi třetiny plynu jde nahoru pravá strana a pak se to obrátí. A na volnoběh se zase srovnají.
 Jak říkám nevím jestli je to dobře nebo špatně a jestli to řešit nebo nechat. Tak jestli se vám chce tak napište váš názor nebo radu. Dík.


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Aca 08-02-2013, 10:39:50
Udelel jsem jen synchronizaci a ta se dela opravdu jen na volnobech.Takze to mereni v otackach je celkem zbytecny,jen muzes zjistit,ze se ti to lisi jen nepatrne. Dalsi serizeni bych resil az po zjisteni spotreby. Muzu jen dodat,ze me tim pretesnenim klesla na cca 5litru.


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Roman ST1 08-02-2013, 10:48:30
Pokud bys měnil jehly, tak mě napsalo, jestli nezauvažovat o tomhle http://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=DetailItem&menu=znacky&id_znacka=Yamaha&model=1457&id_item=101127&order=&stranka=1
Nemám s tím ale zkušenost, jestli to za ty peníze stojí.  *smil*


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Gapa 10-02-2013, 17:25:55
Pokud bys měnil jehly, tak mě napsalo, jestli nezauvažovat o tomhle [url]http://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=DetailItem&menu=znacky&id_znacka=Yamaha&model=1457&id_item=101127&order=&stranka=1[/url]
Nemám s tím ale zkušenost, jestli to za ty peníze stojí.  *smil*


Taky jsem na to koukal. Při cenách za jehlu a komínek na Parts depot si myslím že by to byla dobrá volba. Teď po rozborce počkám co spotřeba udělá když píše Aca že mu trochu klesla a budu zjišťovat možnosti co s tím. No a pak uvidím.


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Luko 10-02-2013, 17:32:12
Jenže v té sadě Dynojetu komínek není  ;)


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: Gapa 10-02-2013, 18:10:35
Jenže v té sadě Dynojetu komínek není  ;)
No jo máš pravdu. Ale někdo u nich - myslím v dk racing snad objednal komínky a jehly. Myslím že to byl kodl1. Tak se to tam asi dá sehnat samostatně.


Název: Re: karburátor r.v.97 4TX
Přispěvatel: jenik 11-02-2013, 08:39:05
No jo máš pravdu. Ale někdo u nich - myslím v dk racing snad objednal komínky a jehly. Myslím že to byl kodl1. Tak se to tam asi dá sehnat samostatně.
JJ, v DK to koupis, ale musis vedet objednaci cislo Mikuni, jinak ti to nenajdou. Pocitej, ze musis dat nejakou zalohu, jinak ti to neobjednaji.