Název: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Tomáš 27-12-2012, 17:28:04 Zdravím vespolek,
prosím Vás, jak se u 4TX-ka omezuje výkon na 25kW? Co k tomu používaj? Jen nějakou restrikci v karburátorech, či ještě něco dalšího? A ještě by mne zajímalo, zda-li je nějaký rozdíl v škrcení staršího modelu 4TX (analog.počítadlo km) a novejším modelem (s digi displejem kilometrů)? Není již u toho novějšího třeba i nějaká jednotka? Mockrát děkuji za cenné rady. Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Diver 27-12-2012, 18:00:54 Pokud vím na starší TDM 850 s karburátorem, se používá škrtící sada a i s prací to vyjde na 6 000.-kč. Vystaví Ti protokol o přiškrcení a je dána na karbec plomba. V Prostějově se postarali i o přidání údajů do techničáku a zapsání na úřadě když jsme škrtily Kawasaki Z750. Jak je to s TDM 900 nevím. Samožřejmě Ti to seštelují na tento výkon. A rozdíl mezi analogem a digitálem myslím není.
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Tomáš 27-12-2012, 18:15:18 Jak je to u 900 mě nijak netrápí. Jde mi o ty dva modely 850 4TX (starší a novější). U toho staršího modelu s analogovým ukazatelem km to je vlastně asi jasný, tak je něco v karburátorech. Ale nevím jestli třeba u toho noějšího modelu s digi ukazatelem km neni ještě něco, třeba nějaká přidaná ŘJ nebo jiný elektronický omezení.
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Begy 27-12-2012, 19:44:47 TDM850 jsou všechny karburátorový. Ty musíš omezit dodávku paliva -takže jediná možnost jak jí přiškrtit je právě skrze karburátory. Jakákoli řídící jednotka v tomhle případě nemá smysl.
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Roman ST1 28-12-2012, 08:25:56 Používá se jen restriktor v karburátoru, ale jak je to s legalizací nevím. Jirka z Poděbrad to nějak zjišťoval, ale moc nepochodil.
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: M.A.X 28-12-2012, 11:42:46 Já mám škrcené TDM...udělali mi to ve Free-motu v Prostějově za 7tis(kupoval jsem od nich moto takze jsem mnel 1tis slevu),jen supli mezi karbece a valec takové "podložky s díru" aby zmenšily průměr difusoru.Az budu doma tak to nafotim :),Mám 4TX 99
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Tomáš 28-12-2012, 12:36:47 M.A.X: předpokládám, že máš ty podložky vyndaný :). Nevíš jak se k tomu pak stavěj, když to budeš chtít zas otevřít na plnej výkon? Na karbeci ti daj asi plombu jak sem pochopil. Aby pak nedělaly drahoty, když tam ta plomba nebude, nebo tam nebude vůbec celá ta sada ;D.
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Diver 28-12-2012, 12:45:17 Jedná se jen o to aby ti to zapsaly do techničáku. Aby to bylo od někoho kdo na to má povoleni to dělat. Vyndáš si to pak i sám.Kamarád to vyndal a plombu sundal tak šikovně že ji tam vrátil kvůly policajtům.
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: M.A.X 28-12-2012, 19:46:43 Já to chtěl po nich rovnou i odškrtit a nechtěli o tom ani čut(ani se jim nedivim-škrcení AlphaTechnik má licenci jen 8firem v ČR...).Probíhá to tak že to namontují nafotí,dají plombu nafotí,dají stítek nafotí,zajdu na urad a napisi ti to do TP...potom dojedes dom s 25kw(bacha je to dost znát mne skoro sejmulo auto v protismeru *LOL* když jsem vystřelil predjíždět a naráz výkon nikde *LOL* ,maximalka kolem 130ti..
No dojedes dom,opatrne odsroubujes plombu(mne ji dali jakoby ,že vrtli v šrubku hlavičku a tam protahli ten drat k plombe.Takže opatrne odšrubovat,sundat karbece,vytahnes "podlozky" a daš dokupy a máš zas 60kw.Potom si zajdeš na úřad pro nový malí TP s 25kw. Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Láďa H. 28-12-2012, 22:26:17 Jen tak pro info, nemáte někdo fotku jak to vypadá , když je to zaplombovaný a jak vypadají ty "podložky" co je potřeba vyndat z karbců ?
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Tomáš 28-12-2012, 22:28:28 Řekl bych, že to budou dvě plechový kolečka uprostřed s dírou.
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Pitr 28-12-2012, 22:34:24 Mrkni na motorkáře, druhů je více http://www.motorkari.cz/motobazar/doplnky/omezovaci-sady-25kw/ , vždy jde ale o změnu průměru difusoru + případně trysky....
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: M.A.X 28-12-2012, 22:43:14 Jelikož mám TDM rozdělané tak můžu pomoct *supr* takže:
1.Škrtící sada : http://2i.cz/9bcab69c4f (http://2i.cz/9bcab69c4f) 2.Držení plomby: http://2i.cz/45245872a1 (http://2i.cz/45245872a1) 3.Držení a vzhled plomby: http://2i.cz/54354963b0 (http://2i.cz/54354963b0) Škrtící sada je umístněna mezi karbecama a válcem.Tzn pro demontáž je potřeba zvednout karbece(tomu zabraňuje ta plomba...) Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Láďa H. 28-12-2012, 23:05:25 Díky, to byl fofr :-), zajímalo mě to vzhledem k ceně tý srandy, za 6tKč jsem čekal něco výrobně pracnějšího než dvě podložky. Tak nějak nechápu co na tom stojí víc jak pětikilo :P Naštěstí jsem dělal papíry hned v 17ti chvilku po revoluci na poctivé jawce 350 a nějaký omezení výkonu na 25kW se mě tedy netýká ;) Tuhle pakárnu vám kluci fakt nezávidím..
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: M.A.X 28-12-2012, 23:10:46 Jn *LOL* taky jsem nad tou cenu přemýšlel ..ale víš jak ,v dnešní době to není o tom za kolik se to vyrobí ale kolik si toho lidi cení....
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: M.A.X 29-12-2012, 12:39:50 Jinak pokud to máte v plánu někdo škrtit tak se skuste poptat o kolik by to bylo levnější kdyby jsem ty "podložky" dodali "svoje"...jestli by to bylo znatelně levnější tak mužu někoho podarovat *supr* mně je to stejně na nic,po příští sezoně si to necham stejně otevřít na full vykon abych to mněl papirově v cajku.
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Мîłđą 29-12-2012, 14:04:28 Mám pocit že ty "podložky" jak píšete budou ta nejmenší položka v celkové ceně. Zaplatí se hlavně to, že konkrétní firma na to má licenci. Je jich po republice pár a jednu mám na dohled od baráku ;) ODKAZ (http://www.mototrade.cz/cz/omezeni-vykonu-motocyklu_281/) .
Jak mě bylo řečeno bylo to náročné zjískat nejen časově ale hlavně finančně. A to se musí nějak vrátit. Pak vlastní práce a úřední šiml taky sežere pár grošů...uznávám je to hnus, ale je to tím že lidi když to potřebují nemají jinou možnost než to zaplatit i jak se řáká s "chlupama" Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: M.A.X 29-12-2012, 14:21:03 V dnešní době se težko hádá cena součástí...když tak namátkou vzpomenu jak jsem potřebovali snížit mamce GS500E tak jsem se díval na cenu "kostí" a pohybuje se to cca od 3-3,5tis.Při tom se jedná o toto : http://imgd.tipmoto.com/d/i/26/26248_1.jpg (http://imgd.tipmoto.com/d/i/26/26248_1.jpg) ,co na tom může stát 3tis? *LOL* nakonec nám to udělal známí na laseru a nechal to i zakalit....
Ale zas když chcu zálohu 4tis na škrtící sadu tak to taky asi svoji cenu má,když já se ptal co je na tom tak drahé na 2ch podložkách tak mi bylo řečeno "že to musel někdo vymyslet"... Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Lukáš 29-12-2012, 14:37:31 Mě zase někde řekli že každá škrtící sada má nějaké svoje sériové číslo, takže ji nelze jen tak někde koupit a přinést do servisu. Kdo ví jak to je...
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Мîłđą 29-12-2012, 14:45:11 No prostě se shodnem na tom, že je to udělané tak aby zákazník platil tu nehoráznou cenu ;)
Název: Re: Škrcení výkonu TDM 850 4TX Přispěvatel: Lukáš 29-12-2012, 14:53:55 Asi tak nějak no. Jinak trochu mimo téma, ale někde jsem zaslechl že se připravuje nějaká novela, kde je mimo jiné zavedena pokuta za pozdní dokončení převodu. Doteď na to bylo tušim 5 nebo 10 pracovních dní, ale pokud se to protáhlo tak žádnej postih nehrozil, teď to prý má být jinak, nevíte o tom někdo něco?
|